Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuduttavaa koti-äidin arkea...

Vierailija
09.11.2009 |

Lapset voivat hyvin, saavat kehuja koulusta ja käyttäytyvät hyvin ja heillä on kivoja kavereita. Leikki-ikäinen nauttii rauhallisesta arjesta ilam kiirettä ja aikatauluja. Lapset nukkuvat 11 h yössä tarkkojen iltarutiinien ansiosta. Mies on tyytyväinen kun lapset ei kiukuttele hänen tullessaan kotiin ja he puuhailevat mukavasti illan. Mutta minä olen nyt niin kyllästynyt tähän että oksettaa. Aamupahoinvointi jatkuu koko päivän pahoinvointina ja odotan vai että viikkoja tulee täyteen ja paha olo loppuisi. Tekisi mieli mennä kouluun tai aloittaa joku harrastus mutten tee sitä koska kaikki perheenjäsenent voivat hyvin kun olen kotona ja pyöritän arjen. Emme ole lomailleet moneen vuoteen missään. Ehkä olisi jo aika olla viikkko pois kotoa... Tekipäs hyvää ruikuttaa anonyymisti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä kouluun tai aloittaa joku harrastus mutten tee sitä koska kaikki perheenjäsenent voivat hyvin kun olen kotona ja pyöritän arjen.

ja mieti sen jälkeen voisiko se kuulua: "kaikki perheenjäsenet voivat hyvin ja arki pyörii, vaikka silloin tällöin otan omaa aikaa.

Vierailija
2/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku harrastus, joka vie sen verran vähemmän aikaa, ettei se haittaa kodin- ja lastenhoitoa. Tai opiskele jotain kotona hissukseen omaan tahtiisi.

Vaikka ehkä mielikin paranee, kun pahoinvointi lakkaa...? Toivotaan niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaikki perheenjäsenet voivat hyvin"....niin paitsi sinä.

Kyllä se hiivatin arki pyörii vaikka sinä harrastaisit pari kertaa viikossa ja vaikka opiskelisit joskus.

Nyt ote niskasta ja teet jotain itsellesi! Mä olen ihan varma ettei siitä kärsi mikään muu kun miehesi mukavuudenhalu :)

Vierailija
4/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mullakin alkoi loppuunpalaminen kotielämään. Suosittelen pikaisesti töihin tai kouluun menemistä, pyörii se arki silloinkin :)

Vierailija
5/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki,toki. Tuleehan sitä käytyä sillointällöin jossain kun tarve tulee. Mutta esim.viikottainen harrastus on sen puoleen vaikea toteuttaa kun en tiedä mikä se on enkä pysty sitoutumaan miehen työn takia... Kouluun en voi mennä koska se veisi liian paljon aikaa perheeltä, tiedän sen kokemuksesta. Toisaalta nautin siitä että tässä kiireisessä maailmassa meillä ei ole kiire ja lapset saavat kasvaa rauhassa... Mutta aika ajoin tylsistyn niin että... t.ap

Vierailija
6/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli hyvä pointti joltain että kunhan paha olo helpottaa niin mielikin virkistyy... Sitä odotellessa...

Vierailija
7/7 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota voi kotonakin harrastaa.

Tai joku liikuntamuoto, joka ei vaadi säännöllistä aikataulua. Omaa aikaa tarvii jokainen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi