Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokote sai minut huonoon kuntoon vai oliko sattumaa?

Vierailija
09.11.2009 |

Otan kaikki rokotukset, jotka suositellaan, että en sillalailla ole luomu. Mutta olen työntakia yhden kerran saanut mahdollisuuden ottaa influenssarokotteen syksyllä ja sinä talvena sairastin enemmän kuin milloinkaan ennen tai sen jälkeen. Myös seuraavana talvena sairastelin, mutta en niin pahasti. sitten on mennyt vähemmällä sairastamisella. Onko muilla kokemuksia. Mielestäni (ei testattu) sairastin kaksi influenssaa jouluna ja maaliskuussa ja heti rokotteen jälkeen alkoi flunssa joka kesti yhtä soittoa toukokuulle asti. Välillä oli pahempaa ja välillä melkein terveitä jaksoja. Voikohan rokotteella ja sairastamisella olla yhteyttä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tänä vuonna ollut jo 6 flunssa ja 2 mahatautia. Edellis vuonna taisi olla yksi ainoa flunssa. Ja mitään rokotetta en ole ottanut lähivuosina :) Nyt kyllä olen ottamassa sekä kausi- että lintuinfluenssarokotteen.

Vierailija
2/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(paitsi nyt tämän sikainfluenssan).

Kuitenkin pitää sanoa, että sekä viime talvena että edellisenä olin kipeä "koko ajan". Mahdollisesti viime talvena minulla oli influenssa -- jokin pitkällinen virus joka tapauksessa, olin kokonaisen kuukauden sairaana ja siitä oli kuumeilua ainakin viikon ajan. Aloin todella kyllästyä siihen.

Tänä talvena olen sairastanut jo kaksi kertaa, tosin ekan kerran olin sairaana 2 päivää ja toisella kerralla päivän. Sellaiset unohtaa nopeasti. Kuitenkin ihan selviä sairastamisia ovat olleet - kurkku kipeä ja heikotusta, kolotusta ja niin päin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan se oli kummallsta, että juuri sinä vuonna kun otin rokotteen sairastin kahteen kertaan influenssan kaltaista kuumetautia johon lääkärikin totesi että oireet sopivat kyllä. Tätä ennen sairastin juuri edellisenä vuonna influenssan ja sitten noin kymmenen vuoden päästä. Mutta sinä vuonna kun sain rokotteen sairastin ilmeisesti tuplat.

Vierailija
4/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et olisi ottanut rokotetta ja silti sairastanut niin et olisi varmaan asialle toista ajatusta uhrannut :) Yhteensattumia löytyy tästä elämästä vaikka kuinka paljon. Minullakin alkoi lämpö nousta tasan tunti sen jälkeen kuin olin lyönyt varpaani...

Vierailija
5/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joskus on kipeä, joskus ei... ihan miten sattuu.

Vierailija
6/6 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan se oli kummallsta, että juuri sinä vuonna kun otin rokotteen sairastin kahteen kertaan influenssan kaltaista kuumetautia johon lääkärikin totesi että oireet sopivat kyllä. Tätä ennen sairastin juuri edellisenä vuonna influenssan ja sitten noin kymmenen vuoden päästä. Mutta sinä vuonna kun sain rokotteen sairastin ilmeisesti tuplat.

olisit influenssaa sairastanut. Mutta tosiaan itse olen ollut rokottautumatta ja kaksi talvea oli imusolmukkeetkin niin paksuna kaulan alla, että hammaslääkäri käski seuraamaan.

no pysyivät ne turvoksissa molemmat talvet läpeensä ja kevään tullen hellitti. Lapset toivat koulusta yhä uusia räkätauteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan