Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomalaiset mielestäsi kateellisempia kuin

Vierailija
09.11.2009 |

muiden maiden kansalaiset? Miten tämä ilmenee?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on liikaa savolaista tuhoavaa kateutta. Jos naapurilla on hieno auto, pohojalaanen ja jenkki päättää hankkia itte vielä hienomman. Savolainen käy yön pimeydessä vetämässä naarmun kylkeen ja puhkomassa kumit.

Vierailija
22/25 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymävika kun suksi ei luista.

*Olemme myös juntteja, juroja (paitsi Stubb), sulkeutuneita, väkivaltaisia ja viinaanmeneviä.

On siis "lottovoitto" syntyä suomalaiseksi. O :

Minun kokemukseni mukaan emme ole yleisesti noita asioita, mitä sanoit, toki osa on, mutta suurin osa ei! Olen ylpeä suomalaisuudestani, vähättelemättä muita kansoja, ja pistää vihaksi jos joku suomalainen haukkuu, että me nyt vaan ollaan sellaisia ja tällaisia...

Hyvää Suomessa moniin muihin kansoihin verrattuna on se, että yleisesti ottaen täällä voi luottaa ihmisiin, tuntemattomiinkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava piirrehän se on. Periksi ei anneta millään, mennään vaikka läpi harmaan kiven. Mitä hienoa siinä muka on?

Vierailija
24/25 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ei osaa iloita toisen onnistumisesta/menestyksesta vaan kukaan ei saisi saada mitaan hyvaa mita itse ei saa.

Vierailija
25/25 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi iloita. Väitän ettei kukaan osaa iloita jonkun hienosta linnasta jossain kukkulalla.

Miten siitä voisi iloita jos ei pääse itse käsiksi siitä. Voi vain kuulla ja nähdä että ompa hieno linna mutten tule koskaan saamaan samanlaista edes kaksinkertaisella työnmäärällä kuin linnan omistaja.

Giljotiini on väline joka vähentää kateutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi