Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotuksen saaneet - millaisia oireita ja kuinka pitkään?

Vierailija
09.11.2009 |

Sain h1n1-rokotteen perjantaina päivällä. Pe iltana tuli puristavaa tunnetta rintaan ja jyrän alle jäänyt olo. La ja su oli oudohko, muttei niin kivulias olo enää, paitsi pistokohta, se oli kipeä. Nyt tänään on sårkenyt päätä ja jäseniä, puristanut rinnasta, tosi höntti olo. Myös nielu kirvelee. Mietin onko rokotuksesta vai sainkohan tartunnan pe... Olin pe pitkään sairastuneiden kanssa samassa tilassa.

Miten muilla on mennyt rokotuksen jälkeen oireilut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pe aamuna pää ihan sika kipee, joutu ottaa panadolin. Illalla nousi lämpöä 37.3, käsi kipee edelleen, mutta ei paljon.

Vierailija
2/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden käsivarsio oli arka ja kahdella oli "huimat" +37,2 lämpöä illalla. Ei huomannut mitenkään, mutta nappasin lukeman korvasta, kun asia mieleeni tuli.

Ei muuta oiretta.

Lapset täysissä voimissaan ja iloisella mielellä.

(Edes rokotus ei sattunut ketään ; )

Vierailija
4/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava päivä oli ihan tavallinen. Käsi oli tosi kipeä useamman tunnin, mutta seuraavana päivänä sekin helpotti. Vähän oli päänsärkymäistä jomotusta.

Ei mitään kovin pahaa siis.

Vierailija
5/5 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse: Pistoskäsi samana iltana hieman väsyneen oloinen. Parina seuraavana päivänä hieman kipeä käsivarsi.

6v: Ei mitään oireita

4v: Ei mitään oireita

2v: Ei mitään oireita, paitsi nukkui koko seuraavan yön putkeen 9 tuntia, jota ei ole koskaan ennen tapahtunut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä