Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähihoitaja! Palkkasi, työpaikkasi ja työssä viihtyminen

Vierailija
09.11.2009 |

kiinnostaa.

Olen vaihtamassa alalle, syitä on kaksi a) työllistyminen b) haluan ns. kovalta alalta pois.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojelun parissa. Palkka on 13,58 tunti + lisät, teen pelkkää yövuoroa. Viihdyn täydellisesti:

Vierailija
2/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvelukeskus, yöhoitaja.

peruspalkka 1904+ kokemuslisä+yö-ja pyhälisät

vuosiansiot 36000e

pidän työstäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle paljon. 3-vuoro ja 38.500 euroa vuodessa eli ei paljoa.

Toimin ennen mainostoimistossa art directorina 15 vuotta, sain parempaa palkkaa, mutta muuta työ ei antanutkaan.

Vierailija
4/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 1780+lisät. Teen tällä hetkellä pelkkää yövuoroa ja viihtyvyys työssä on muuttunut huomattavasti. Meillä on aika huono henkilökemia ja paikan pomo ei ole kovinkaan hääppöinen. Nyt kun olen saanut olla yövuoroissa ei tarvitse puuttua muiden "riitoihin" ja oma stressaminen on loppunut. Tiedä sitten koska yövuoroni riistetään minulta...

Edellisissä paikoissa vuodeosastoilla viihdyin huomattavasti paremmin. Vaikka se työ oli paljon sitä kuivittelua ja kääntelyä niin sai kuitenkin olla niiden potilaiden kanssa. Nykyisessä työpaikassani aika menee ruanlaittoon, pyykinpesuun tai muuhun kodinhoidollisiin juttuihin. Aikaa asukkaille ei paljonkaan jää siis päivä- ja iltavuoroissa.

Vierailija
5/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosen tilalle kolmonen vai missä mahtaa lähihoitaja tienata noin paljon?!? Tahtoo tietää:)

Vierailija
6/8 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakorvausten kanssa brutto n 2300. Käteen jää yleensä n 1900e. (matkakorvausten kanssa, en jaksa laskeskella niitä pois)

Töitä on, ensin sijaisuuksia. Viihtyminen meillä hyvä, mutta ikäviäkin tarinoita olen kuullut. Riippuu paljon työyhteisöstä.

Hyvää itsenäinen työ, jota saa tehdä omalla tyylillä.

Vierailija
7/8 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruspalkka 1800€/kk ja viihdyin ihan hyvin työssä, vaikka koenkin kolmivuortyön raskaana eivätkä dementikoidenkaan kanssa työskentely ole aina ruusuilla tanssimista.

Vierailija
8/8 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso vuodeosasto, rempattu. ( nyt töiden tekeminen helpompaa ja vähemmän kuormittavaa fyysisesti verrattuna aikaisempaan osastoon)

3vuorotyö, tehtäväkohtainen palkka n. 1750€+ lisät.

työ on antoisaa ja työkaverit tukena ja potilaat antavat suolan työhön.

välillä miettii että siirtyiskö päivätyöhön sillä tämä vuorotyö kuluttaa myös lapsia paljon, ei onnistuisi ilman tukiverkkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme