Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ajatellut linnottautua lasten kanssa kotiin

Vierailija
09.11.2009 |

Mahdollista se olisi, koska olen kotiäiti ja esikoinen vasta eskarissa ja sehän ei ole pakollista.

Lapset kuitenkin käyneet ihan normaalisti eskarissa, kerhoissa ja harrastuksissa ja pienimmänkin kanssa olen käynyt perhekahvilassa.

Muita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidettiin viimeviikon lopussa sairastaa possuflunssa.

Ensiksi ekaluokkalaiselle nousi yllättäen kova kuume ja sanoi, että päätä särki. Oli poissa koulusta.

Seuraavaksi perjantaiaamuna nuorempi oli aamulla normaalia väsyneempi. Mittasin kuumeen ja silloin oli 38,4 astetta. Soitin hoitajalle, ettei tule hoitoon. Sen jälkeenminulla oli koko ajan järkyttävän kylmä, mutta luulin, että meillä oli vain kylmä. Illalla sitten vapisin ihan hulluna peiton alla, päätä, niskaa ja lihaksia särki äivan järkyttävän paljon ja lisäksi oli kurkku todella kipeä. Tuntui ettei mikän peittomäärä helpottanut siihen kylmään ja kuumeta oli 39 astetta. Minulle ei yleensä kume koskaan nouse yli 38 asteen.

Nuoremmalla oli illalla kuumeetta 40,5 astetta.

Lauantaina vain kaikki lihakset, kurkku ja pää oli kipeänä, mutta ei enää kuumetta kummallakaan. Sunnuntai oltiin jo ihan terveitä.

Olikohan tuo nyt sikainfluenssaa vai ei, en tiedä. Toivottavasti, niin ei enää tarvitse pelätä ja odotella. Toki pitää olla tarkkana vielä jos jälkitauteja tulee.

Ei kuitenkaan niin paha tauti, kuin mitä osasin odotella. Meidän kunnassa on nyt ollut paljon sikaflunssaa. Yläasteeltakin on olult melkein puolet kipeänä. Yläasteella oleva tyttö ei ole vielä ollut kipeä, mutta hänen luokaltaan yli puolet. Ja näistä muutama on testattu ja oli sikainfluenssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän