Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet "tussun" alla

Vierailija
09.11.2009 |

Onko tällä palstalla muita miehiä joissa perheen mies ja pää on nainen tai naisia jotka ovat perheessä niitä jotka vie ja mies vikisee.Menemättä siihen miten tähän on tultu sillä olemme pariskunta jolla jo ikää.Eli vaimoni on se joka kulkee harrastuksissa erillaisissa kursseilla,kuntosalilla, junpalla.Minun asia on pyörittää taloutta käyn kaupat,kokkaan,teen suurimmaksi osaksi viikko siivouksen ja hoidan kodin askareet.Seksissä vaimo on tehnyt selväksi että hänellä on oikeus maistaa vierasta munaa kun mieli tekee,nykyään sehän on helppoa kun on netit ja muut sekä pitää aina yhtä vakipanoa jonka luona käy hakemassa panot.Eroon ei päästä tai ei ole haluakaan on talot ja mökit ja laaja ystäväpiiri ja kaikki pitäisi aloittaa alusta eikä itsellä ole halua lähteä mihinkään yksiöön enään tässä iässä.Kaikki pitää meitä sellaisena pariskuntana jossa vaimoa pidetään vahvempana mutta kukaan ei sen syvemmin tiedä miten alistettu olen,on hyvät kulissit.Vaimo kokeillut rajat ja ne on nyt tämmöiset,Joskus kapinoin mutta tilanne päätyy aina siihen että minä pyytelen anteeksi ja myönnän olleeni väärässä.

Vaimo tietää että pidän siitä että minua kuritetaan ja alistetaan ja käyttää sitä hyväksi ja jollain tavalla nautin tästä kaikesta.Monta kertaa olen joutunut laskemaan housut nilkoihin ja sen jälkeen on tullut remmiä niin että pyydän vaimoa lopettamaan ja lupaan olla kiltti.Vaimo naureskelee pikku pililleni ja lisää nöyryytystä kertomalla miten pieni se on ja sen takia hänen pitää hakea isoa ja paksua mulkkua.Kerran erehdyin kysymään onko minulla lupa vieraisiin niin sain elämäni selkäsaunan ja ukaasin "se on kerrasta poikki" ja minähän tottelen.Vaimoni onkin sanonut että eipähän tarvitse kiikkus tuolissa muistella elämättä jäänyttä elämää.

Tietenkin meillä on ns, normielämää ja nuo esimerkit ovat vain esimerkkejä laajemmalta ajalta ja siitä kuinka meillä menee.Muuten eletään tavallista elämää käydään reisuilla konserteissa ja ollaan niinkuin muutkin.Nyt kysyisin onko muita "tussun" alla eläviä miehiä jotka tyytyy kohtaloonsa ja tietää paikkansa tai naisia jotka ovat miehen vallan alla.Onko kohtalotovereita.Nyt ruuan laittoon vaimo tulee töistä ja silloin on parempi että ruoka on valmista.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama, mutta toisinpäin. Nainen alistuu ja siksi nauttii.

Vierailija
62/76 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on näitä vaimon alistamis kokemiksia, enkä pidä niistä laisinkaan.

Pariin otteeseen on napannut minulta sukkia kysymättä lupaa ja kerran vei autoni, kun poika piti hakea tarhasta. Hänen autonsa oli hajalla, eikä hän kertonut mitään autoni lainaamisesta.

Kohta hajoo pää jos hän ei lopeta moista käyttäytymistä.

En haluaisi erota kun on tuo muksukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jatkan vielä omaa kirjoitustani.

Arvaatkaapa vaun kuka on alistertu vaihtamaan autoihin renkaat pariin kertaan vuodessa. Juuri näin minä, vaimo ei sitä tee.

Alistus, prkle.

Vierailija
64/76 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
65/76 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on huvittava ketju kun nuo pomottelevat vaimot kuitenkin tykkää siitä kun heitä ottaa tukasta kiinni ja painaa k y r v ä n syvälle p i l l u u n.

On tainnu tämän ketjun miehille kasvaa p i l l u jalkojen väliin kun tommosia vässyköitä olette. Naiset tykkää siitä että mies on kunnon mies!

Vierailija
66/76 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain päinvastoin, eli vaimo alistuu ja minulla on muutama muukin nainen, ovat vaimon ystäviä. Ilmeiselti vaimo saa siitä mielihyvää että panen hänen ystäviään ja he nauttivat siitä. En näe miksi asia ei voisi olla myös toisinpäin.

Vierailija
67/76 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-)

Vierailija
68/76 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinsuomalaista Lovee!!

nää kivat'lehmänmahamuumi'isännät ja niinkin mukavat'kotonatsipullassamuhineet"emännät? joo.

oikein niinsuomalaista 'iki-ihanaa' *Muszhuqzis* Lovee? voipyhä..'yökötysyrjönmääräylittääkaiken ..niagarankin! (ehkä. tää 'aine' ei vaa? osu eikä ikinä

..uppoo? niin. niinhyvä? hyväniin.. h u h. (sano;))

Vierailija
69/76 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vain päinvastoin, eli vaimo alistuu ja minulla on muutama muukin nainen, ovat vaimon ystäviä. Ilmeiselti vaimo saa siitä mielihyvää että panen hänen ystäviään ja he nauttivat siitä. En näe miksi asia ei voisi olla myös toisinpäin.

..ja sitten Heräsin!! (Dream On,runkkariRane!)

Vierailija
70/76 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kukin tyylillään jos siitä tykkää ja sopii molemmille mutta omasta mielestäni niin ei helvetti ja morjes :D

novoi..voi ei. oleksääki nuin Kranttu? voikuule.. kyl siekii voisihällää sit siun Kravattii?

ku katsosRane! ei siulka sovi nii mikkä nuin..

.. h u a n o s t i ! kuin tua tuallaine ruma ja ilkke..

KranttuKravatti! (löyssä siäki hyväRane!) siit jo vähä.

eikk' se siult..eikkä kelttä muultka oo yhtäs Poes:

kun se emännänlämminpiirakka kelapaa nii..

..poijaal'ku setämiähillekkii? Eikö. älä nuin sittä siunrummaajawanhas naamaas yhtä rypistä?

no hyvä. kyl see siit viäl.. siulki (päiväVoip' paista..) ..notta, Usot'Sie?

Vierailija
71/76 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ite aika vahvasti sitä mieltä, että.

Saavat kuule kaikki (ed.sukupolvien miehet ku olleet sellasii laiskoja ja paskoja ku olleet..) siitä sit miehet syyttää iha itteäään.

Ei sitä tilaa ja valtaa niin vaan kukaan nainen ota: ellei se suorastaan anneta sille ja iha ilmaiseksi! (niin se nainen aina toimii kun ei muute pysty miehelle).

Ja turha sitte näide, nyky-miesten siihe enää yhtää puuttuu: aivopestut naiset kun kuvittelevat näin muka olleen jo aina ja ikuisesti järjestys maailmassa?

Väärin! Kun ei ole montakaa sukupolvee, vielä 60-luvulla naisetkin (edisti omaa onneensa) vain naimisiinmenon kautta! Muutoin oli ja pysyi korkeintaan susiparin puolikkaana. Siitä sitten alkoi tämä alamäki miehille, ja tässäpaskassa tilanteessa sit ollaan? Vai ollaanko. Ikuisesti kuitenkaan.

Niin. No sehän riippuu siitä miten 'hyvin tai huonosti' miehet saavat takaisin nuo menetetyt asemat? Ja silloinhan kaikki on taas mallilaan. Vai eikö ookki?

Vierailija
72/76 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes!

Vierailija
73/76 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuut?

Vierailija
74/76 |
11.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus juttu. Ihmisellä läpi historian ollut:

L a i s k u u s.

Sama juttu. Ihmisillä täällä, etenkin miehillä:

L a i s k u u s.

(Japanissa. Paljon vanhempi sivilisaatio kuin suomi. On miehillä tapa, sanoa:" Älä t e e mitään, ellei j o k u tee sitä puolestasi/ s i n u l l e ". Seksi on yksi asia..)

Ja naiset ahkeroi. Mielellään jopa. (jotkut.joskus täällä suomessakin..;)

Vierailija
75/76 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kylläkään koe alistuvani. 

Toki vaimo on aina pannut vieraita, kun on halunnut. Sehän vain lisää halujani. Haluan, että nussii muualla, ei tuo kotiin kuin hyvin halullaan pillun. Ei koskaan pihtaa minulta. 

Saankin sitten palkinnoksi remmiä eli nahkavyötä. Tämä on siis minun toiveeni. Se vie viimeisenkin häpeän rippeen mennessään. Aluksi vaimoni oli vihainen kun kehotin häntä käymään panemassa. Nyt hän kurittaa minua mielellään. Se on ihanan puhdistavaa ja pystyn nauttimaan tuhmasta vaimosta. 

Vierailija
76/76 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi