Miehet "tussun" alla
Onko tällä palstalla muita miehiä joissa perheen mies ja pää on nainen tai naisia jotka ovat perheessä niitä jotka vie ja mies vikisee.Menemättä siihen miten tähän on tultu sillä olemme pariskunta jolla jo ikää.Eli vaimoni on se joka kulkee harrastuksissa erillaisissa kursseilla,kuntosalilla, junpalla.Minun asia on pyörittää taloutta käyn kaupat,kokkaan,teen suurimmaksi osaksi viikko siivouksen ja hoidan kodin askareet.Seksissä vaimo on tehnyt selväksi että hänellä on oikeus maistaa vierasta munaa kun mieli tekee,nykyään sehän on helppoa kun on netit ja muut sekä pitää aina yhtä vakipanoa jonka luona käy hakemassa panot.Eroon ei päästä tai ei ole haluakaan on talot ja mökit ja laaja ystäväpiiri ja kaikki pitäisi aloittaa alusta eikä itsellä ole halua lähteä mihinkään yksiöön enään tässä iässä.Kaikki pitää meitä sellaisena pariskuntana jossa vaimoa pidetään vahvempana mutta kukaan ei sen syvemmin tiedä miten alistettu olen,on hyvät kulissit.Vaimo kokeillut rajat ja ne on nyt tämmöiset,Joskus kapinoin mutta tilanne päätyy aina siihen että minä pyytelen anteeksi ja myönnän olleeni väärässä.
Vaimo tietää että pidän siitä että minua kuritetaan ja alistetaan ja käyttää sitä hyväksi ja jollain tavalla nautin tästä kaikesta.Monta kertaa olen joutunut laskemaan housut nilkoihin ja sen jälkeen on tullut remmiä niin että pyydän vaimoa lopettamaan ja lupaan olla kiltti.Vaimo naureskelee pikku pililleni ja lisää nöyryytystä kertomalla miten pieni se on ja sen takia hänen pitää hakea isoa ja paksua mulkkua.Kerran erehdyin kysymään onko minulla lupa vieraisiin niin sain elämäni selkäsaunan ja ukaasin "se on kerrasta poikki" ja minähän tottelen.Vaimoni onkin sanonut että eipähän tarvitse kiikkus tuolissa muistella elämättä jäänyttä elämää.
Tietenkin meillä on ns, normielämää ja nuo esimerkit ovat vain esimerkkejä laajemmalta ajalta ja siitä kuinka meillä menee.Muuten eletään tavallista elämää käydään reisuilla konserteissa ja ollaan niinkuin muutkin.Nyt kysyisin onko muita "tussun" alla eläviä miehiä jotka tyytyy kohtaloonsa ja tietää paikkansa tai naisia jotka ovat miehen vallan alla.Onko kohtalotovereita.Nyt ruuan laittoon vaimo tulee töistä ja silloin on parempi että ruoka on valmista.
Kommentit (76)
Nostetaanpa tätä aihetta. Olemme kolmekymppinen pari. Meillä homma menee niin, että palkkapäivänä maksan laskuni (puhelin, netti) ja loput palkasta siirrän vaimoni tilille. Vaimoni sitten antaa minulle jonkin verran "viikkorahaa", jos olen ollut kunnolla. Yleensä tämä on noin 15-20 €. Minä teen meillä ruuat ja kotityöt.
Olen 24/7 lukittu siveysvyöhön ja saan pilatun orgasmin noin joka toinen kuukausi. Vaimoani tyydytään sekä suullani että sormettamalla. Toisinaan vaimoni haluaa nukkua aviopesissämme yksin ja hän käskee minut nukkumaan vierashuoneen sänkyyn.
Nautin tilanteesta suunnattomasti. Olen jo esiteini-ikäisestä saakka tiennyt olevani alistuvaa tyyppiä. Parisuhteemme ei aluksi ollut lainkaan tällainen, vaan perinteinen vaniljasuhde. Asteittain olemme kuitenkin siirtyneet nykyiseen pisteeseen, kun vaimoni on huomannut, että en pysty olemaan "kokonainen" ihminen jos en ole alistettu.
Olen aina ollut huono seksissä, ja laukean todella nopeasti. Lisäksi minulla oli tapana runkata jopa useampi kerta päivässä. Siksi on parempi, että pieni vehkeeni on lukittu ja pystyn kohdentamaan huomioni vaimoni nautintoon ja elämän helpottamiseen.
Tiedän, että kaltaisiani miehiä on paljon. Harmi, että moni nainen ei ymmärrä kuinka luotettava ja uhrautuva alistuva mies voi olla. Olemme molemmat onnellisempia nykyisenkaltaisessa suhteessamme.
Kuinka palstan muut alistuvat miehet ovat päätyneet tossun alle? Oletteko löytäneet suoraan dominoivan kumppanin vai onko suhde kehittynyt ajan myötä? Minkä ikäisiä miehiä täällä elää kotikurisuhteissa?
Meillä on samantyyppinen asetelma. Mitään pettämistä tai muita miehiä tähän ei liity, mutta vaimo vie niin makuuhuoneessa kuin sen ulkopuolellakin. Toki keskustelemme asioista, mutta tarvittaessa vaimo sanoo viimeisen sanan ja minä tyydyn siihen.
Kammarin puolella keskitymme lähinnä vaimon nautintoon. Useimmiten vain tyydytän hänet kielelläni. Vaimo myös mielellään nuolettaa peppuaan ja istuu naamallani. Minä saan vain satunnaisesti silloin, kun se vaimolleni sopii. Suihin vaimo ei ole ottanut enää vuosiin.
Aloitimme ns. normaalina, tasa-arvoisena parina, mutta vähitellen suhde on mennyt tähän suuntaan. Olen aina ollut alistuva ja minun aloitteestani aloimme sängyssä harrastaa vähän enemmän dominajuttuja. Aloin tietoisesti antaa vaimolle aina suuseksiä ja jossain vaiheessa tunnustin, että haluaisin alistua hänelle ja että minua ei haittaisi, vaikka saisin vain nuolla häntä. Vaimo on aina rakastanut suuseksiä ja alkuihmetyksen jälkeen oli ok asian kanssa.
Vähitellen vaimo keksi laajentaa tätä myös suhteen muille osa-alueille ja nykyisin saan pillua vain jos vaimo on ollut minuun tyytyväinen. Osallistun enemmän kotitöihin ja lastenhoitoon sekä hieron vaimon hartioita ja jalkoja, kun katsomme televisiota. Runkkaaminen on minulta kielletty, mutta ei vaimo sitä mitenkään valvo. Toki hän sen syyllisestä käytöksestäni yleensä huomaa.
Vaimo saa suuseksiä aina kun haluaa ja käyttääkin tätä oikeuttaan nykyisin usein. Seksiä on nykyisin selkeästi useammin kuin ennen. Vaikka saan melko harvoin, orgasmini ovat huomattavasti voimakkaampia.
Vaimo taas on onnellisempi ja itsevarmempi kuin aiemmin. Hän ei myöskään ole yhtä väsynyt ja rasittunut, kun osallistun enemmän kotona. Hän suorastaan säteilee ja minä palvon häntä entistä enemmän. Kaiken kaikkiaan muutoksella on ollut suuri positiivinen vaikutus koko parisuhteeseen.
Mulla ja miehellä on lähes sama tilanne kuin edellisellä kirjoittajalla muuten, mutta lisäksi meidän kuvioon kuuluu siveyslukon käyttö.
Erittäin asiallinen ilmaiseksi ladattava kirja aiheesta löytyy "https://archive.org/details/UniquelyRika".
Tässäkin ketjussa huomaa kuinka ennakkoluuloisesti ihmiset suhtautuvat poikkeaviin henkilöihin.
Vaikka meidän alistumishaluisten miesten halut ja tarpeet poikkeavat normeista ja valtavirrassa, emme me sen kummallisempia ole kuin muutkaan normeista poikkeavat (kuten esim. homoseksuaalit). Antaa kaikkien kukkien kukkia!
No, kukin tyylillään jos siitä tykkää ja sopii molemmille mutta omasta mielestäni niin ei helvetti ja morjes :D
Mulla on erään opiskelijamimmin kanssa sellainen järjestely, että käyn hänen luonaan säännöllisesti siivoamassa. Sitten kun hän on tyytyväinen siivousjälkeeni, saan palkinnoksi nuolla hänen jalkojaan, pilluaan ja peppuaan. Usein hän myös istuu kasvoilleni, mikä on suosikkiasentoni.
Vien aina mukanani kirjekuoren eli eräänlainen sokerisuhde on kyseessä. On tosin ole kovin paljon häntä vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on erään opiskelijamimmin kanssa sellainen järjestely, että käyn hänen luonaan säännöllisesti siivoamassa. Sitten kun hän on tyytyväinen siivousjälkeeni, saan palkinnoksi nuolla hänen jalkojaan, pilluaan ja peppuaan. Usein hän myös istuu kasvoilleni, mikä on suosikkiasentoni.
Vien aina mukanani kirjekuoren eli eräänlainen sokerisuhde on kyseessä. On tosin ole kovin paljon häntä vanhempi.
Toihan kuulostaa hyvältä, paitsi tuo kirjekuori. Paljonko siinä on?
No, jalat ja siivoaminen ei ole mieleeni, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan kuulostaa hyvältä, paitsi tuo kirjekuori. Paljonko siinä on?
No, jalat ja siivoaminen ei ole mieleeni, mutta kukin tyylillään.
Se jääköön meidän väliseksi asiaksi. Mielelläni sponssaan tätä naista ja muutenkin teen asioita helpottaakseni hänen elämäänsä. Koen hänen palvelemisen hyvin palkitsevaksi, vaikka nainen on sanonut ettei halua parisuhdetta. Se on tavattoman hieno tunne, kun hän nauttii ja kun hän ilmaisee olevansa tyytyväinen työni tuloksiin.
On samansuuntaiseksi mennyt meilläkin. Vaimo on aina ollut se joka sanoo, koska on seksiä. Monta kertaa viikossa yleensä haluaa paitsi välillä on hiljaisempaa. Aluksi oli aika "normaalia", mutta nykyään vähän yksipuolista, ensin yleensä hieron ja muuten lämmittelen vaimoa. Sitten se melkein aina jossain vaiheessa tulee naaman ylöpuolelle missä sitten kielellä ja huulilla hoitelen alapäätä ja joskus peppuakin klitorisorgasmiin asti. On kuulemma helpompi saada kun on pystyasennossa. Ei vaimo kylläkään varsinaisesti istu naaman päällä vaan on ihan omien jalojen varassa ja ohjailee sijaintiansa.
Tuon jälkeen sitten usein takaapäin dildolla hoitelen vaimolle emätinorkkuja sen aikaa kun se haluaa. Joskus dildoiluvaihe jää kokonaan pois. Sen jälkeen sitten kysyy haluunko minä, no ainahan haluan tietysti. Sitten laitan kortsun ettei tule sotkua ja yleensä takaapäin aika nopeasti saan orkut. Jos vaimo on tuossa vaiheessa vielä "käynnissä" niin huutelee aina välillä että älä sitten vielä tule etten tule liian aikaisin. Tai sitten jos vaimo on jo väsähtänyt eikä halua munaa sisäänsä (tai ei ole kortsuja) niin usein mennään sitten suoraan pesulle ja siellä vaimo lypsää kädellä spermat suoraan viemäriin.
Moni alistuva mies varmasti miettii, miten saisi johdateltua vaimonsa tähän elämäntyyliin. Annan tässä muutamia vinkkejä, joilla olen itse saanut voimistettua vaimoni dominoivaa puolta. Kaikkein tärkeintä on olla kärsivällinen ja edetä hitaasti. Mikäli ehdotat suurta muutosta nykytilanteeseen, naisesi reaktio todennäköisesti on kieltoreaktio eikä hän sen jälkeen halua kuulla koko asiasta. Tee sen sijaan pieniä muutoksia asteittain ja anna hänen huomata tällaisen elämäntyylin hyödyt hänelle itselleen.
Arkielämässä voit aloittaa tekemällä oman osuutesi kotitöistä ja muista. Kun olet tehnyt omat työsi, kysy lisäksi voitko auttaa naistasi töissä, joita hän on normaalisti hoitanut. Sano naisellesi, että mielestäsi hän tekee liikaa kotitöitä ja helpotat mielelläsi hänen taakkaansa tekemällä enemmän. Lisäksi voit alkaa tarjoutua hoitamaan askareita, jotta hän voi levätä tai tehdä omia juttujaan. Tarjoudu esimerkiksi siivoamaan pöytä ruoan jälkeen ja siistimään keittiö samaan aikaan, kun hän menee sohvalle lepäämään ja nauttimaan viiniä.
Tarjoudu lisäksi hieromaan hänen hartioitaan ja jalkojaan. Harva nainen kieltäytyy hieronnasta. Ala kysyä naiseltasi lupa omiin menoihisi ja jousta omien menojesi suhteen, jos teillä on päällekkäisiä menoja, jotta naisesi pääsee omiin menoihinsa. Anna naisesi tehdä enemmän päätöksiä yhteisistä asioista, kuten lomamatkoista, rahankäytöstä, asunnosta jne. Osoita arvostavasi hänen mielipidettään. Mikäli hän kysyy miksi käytöksesi on muuttunut niin paljon, kerro että olet ajatellut asioita ja mielestäsi hän ansaitsee paremman miehen ja että yrität kovasti olla hänen arvoisensa. Kysy myös, haluaako hän sinun tekevän jotain toisin tai tekevän jotain enemmän. Mikäli naisesi esittää toiveita, pidä huolta että toteutat ne.
Seksissä aloita seksi aina antamalla naisellesi suuseksiä. Älä koskaan lopeta suuseksin antamista ennen kuin hän pyytää lopettamaan tai työntää pääsi pois. Sano naisellesi, ettet rakastat hänen nuolemistaan ja voisit tehdä sitä vaikka kuinka kauan. Anna hänen tottua ajatukseen, että nuoleminen on itsestäänselvä osa seksiä. Mikäli hän yrittää "tehdä vastapalveluksen", sano ettei hänen tarvitse antaa sinulle suuseksiä. Toista samalla, että rakastat hänen nuolemistaan ja että sinulle se on kiihottavin osa seksiä. Älä kuitenkaan kiellä naistasi antamasta suuseksiä (hän on kuitenkin sinun valtiattaresi eikä sinulla ole oikeutta kieltää häntä). Suutele naisesi vartaloa kaikkialta ja kehu hänen vartaloaan. Jos harrastatte yhdyntää, kysy naiseltasi lupa tulla ennen orgasmia. Jos tulet ennenaikaisesti, pyydä naiseltasi anteeksi.
Kun naisesi on tottunut siihen, että hän saa suuseksiä aina kuin haluaa, ehdota hänelle että haluaisit harventaa/rajoittaa orgasmejasi. Sano hänelle, että orgasmisi ovat voimakkaampia kun laukeat harvemmin ja että haluaisit naisesi auttavan sinua asiassa. Sano, että voit jatkossakin nuolla häntä aina kun hän haluaa. Ainoastaan yhdyntää olisi harvemmin. Totuta hänet ajatukseen, että on aivan normaalia että sinä vain nuolet häntä, eikä muuta seksiä harrasteta. Kun olette jonkin aikaa leikkineet tätä leikkiä, voit halutessasi ehdottaa siveysvyön käyttöönottoa. Sano, että siveysvyö veisi pois kiusauksen masturboida. Sano myös, että sinua kiihottaisi ajatus siitä, että naisesi pitää siveysvyön avainta itsellään. (jatkuu...)
(jatkuu...)
Tee muutoksia vähitellen ja ole kärsivällinen. Tarkkaile naisesi reaktioita muutoksiin ja tee enemmän sitä, mihin hän reagoi toivomallasi tavalla. Jos hän ei pidä jostain tai reagoi johonkin huonosti, lopeta sen tekeminen. Näiden muutosten tekemisen tavoitteena on kohottaa naisesi itsetuntoa ja ruokkia hänen sisäistä dominaansa. Jotta hän voi olla kuningattaresi, hänen on ensin tunnettava itsensä kuningattareksi. Tämä on mahdollista vain, jos alat kohdella häntä kuin kuningatarta.
Mikäli kaikki menee hyvin, naisesi mieltyy ajatukseen naisen johtamasta parisuhteesta ja huomaa sen hyödyt itselleen. Mikäli hän omasta aloitteestaan ottaa itselleen enemmän valtaa tai ehdottaa jotain muutoksia, hyväksy se. Tällaiset ovat hyviä mahdollisuuksia kasvattaa hänen luontaista dominanssiaan. Jossain vaiheessa voit harkita tunnustavasi naisellesi, että haluaisit alistua hänelle. Valitse hetki tarkkaan. Parisuhteenne ei tule olemaan enää samanlainen sen jälkeen, kun olet tunnustanut halusi alistua.
Alistuva mies on naiselle todellinen aarre. Alistuva mies on omistautuva, rakastava ja turvallinen aviomies ja monesti myös hyvä isä lapsille. Alistuvan miehen kanssa nainen saa toteuttaa itseään vapaasti ja tuntee olevansa arvostettu ja rakastettu. Valitettavasti moni nainen kuitenkin vierastaa ajatusta siitä, että nainen olisi parisuhteessa määräävä osapuoli. Mikäli sinun naisesi vierastaa ajatusta, sinun tehtäväsi on vakuuttaa hänet tällaisen elämäntyylin hyödyistä. Parhaiten tämä onnistuu tekemällä pieniä muutoksia vähitellen. Jos olet kärsivällinen, saatat saada unelmiesi kuningattaren, jota palvoa.
Onnea matkaan! Toivottavasti mahdollisimman moni alistuva mies löytyy dominansa ja mahdollisimman moni domina palvelijansa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan! Toivottavasti mahdollisimman moni alistuva mies löytyy dominansa ja mahdollisimman moni domina palvelijansa.
Hienosti tiivistetty ja saatu kerrottua kaikki olennainen vaietusta aiheesta. Kiitos! (minäkin olen jo aika pitkällä tällä matkalla ja voin vahvistaa, että tuo lähestymistapa toimii.)
Todella hyvin kirjoitettu! T. Nimimerkki siveysvyössä jo 3kk.
Voin niin suositella siveysvyön käyttöä parisuhteeseen. Kyse on paljon muustakin kun masturboinnin estämisestä. Se on yhteinen asia. Vai olin sisäistää sen ettei mies pysty koskettaa penistään ilman lupaa missään olosuhteessa. Mies on paljon huomaavaisempi ja huomioon ottavampi vaimoaan kohtaan. Spontaania hierontaa, hartioiden ja jalkojen. Suukottelua. Kotityöt tulee hoidettua aivan toiseen malliin. Jos oikein pakottaa ja vaimon ei tee mieli, antaa rakastava vaimo luvan käydä masturboimassa vaikka suihkussa. Suomen jokainen mies täytyisi laittaa edes kerran elämässään siveysvyöhön silloin kun Vaimolla on kuukautiset. Siitäkin tulee yhteinen asia. Vaimo on stressaantunut ja ehkä kuukautiskipuja. Mies tajuaa että se tosiaan kestää niin kauan kun se kestää. Ymmärrys naisen elämää kohtaan kasvaa niin paljon. Ihan käytännön asioita sen lisäksi on esimerkiksi kyykkypissalla käyminen vaikka lenkillä. Siinä miehellä taas kunnioitus naista kohtaan kasvaa kun harjoitellaan syvään kyykkyyn menemistä takapuoli pitkällä, jalkoja pitäisi levittää mutta nilkoissa olevat housut estää. Ja samalla rukoilla ettei kukaan näe.
T. Nimimerkki siveysvyössä jo 3kk
Vierailija kirjoitti:
Mistä tollasia miehiä löytää?
Mielikuvituksesta!
Vierailija kirjoitti:
Jos näet itsevarman naisen, jolla on avain kaulakoruna, voit olla aika lähellä vastausta...
Taitaa vaan olla niin, että vapailta markkinoilta näitä on vaikea löytää ja ei-vapailla markkinoilla olevia on aika turha yrittääkään pyydystää...
LadyA kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näet itsevarman naisen, jolla on avain kaulakoruna, voit olla aika lähellä vastausta...
Taitaa vaan olla niin, että vapailta markkinoilta näitä on vaikea löytää ja ei-vapailla markkinoilla olevia on aika turha yrittääkään pyydystää...
Näin on. On monen vuoden prosessin tulos.
Tätä ketjua lukiessa tuli kyllä mieleen, että onko noita 24/7 subeja kuinka paljon oikeesti. Sehän on elämän tapa.
Itse olen ollut lyhyitä jaksoja "tossun alla", mihin liittyy olennaisesti laukeamisen kontrollointi. Jo vuosia sitten sinkkuvuosina olin noin kerran kuussa viikonlopun "valtiattaren" siivoojana ja palvelijana. Jos suoriuduin hyvin, niin sain sunnuntai-iltana pillua.
Nykyisin olen muutaman kerran vuodessa viikon kerrallaan avovaimoni palvelijana. Silloin on CB6000 käytössä. Ei mikään miellyttävä kapistus, mutta se ei ole tarkoituskaan. Jos on tottunut päivittäin tulemaan, niin kolmen päivänkin pidättely on piinaavan kiihoittavaa. Saan tosin silloinkin "jaloitella" valvotusti kunhan en koske kaluuni. Kotitöitä on luonnollisesti joka päivä, esimerkiksi pikkareiden pesu käsin. Ei puhettakaan että saisin pitää silloin housuja kotona, vaihtoehdot on joko ilman tai sitten hame päälle.
Alunperin aloite tuli minulta, mutta alkukankeuden jälkeen myös avokki on nauttinut täysillä palvelijasta.
Harrastamme leikkejä myös niin päin että hän on alistuva osapuoli.
Niille jotka kyseli mistä alistuvia miehiä löytää: Onko oma mies/poikakaveri niin tiukkapipoinen, ettei siihen joskus suostuisi? 365/24/7-subin löytäminen voi olla haasteellista (eli mahdotonta).
En tajua mutta en myöskään tuomitse, whatever makes you happy.. go for it