Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Yläasteen liikuntapäivinä (jolloin sai valita urheili- tai liikuntamuodon koko päiväksi) kukaan pojista ei halunnut uimahallin. Itse menin kerran pahaa aavistamatta.
Syynä eräs miesopettaja, joka pyrki "saunottamaan" poikia, koko ajan saunassa puolikova heijari päällä.
Seuraavan kerran menin muistaakseni hiihtämään.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin oli kyllä noin 50v. mies, joka ei tainnut ajella täysillä. Tuli altaille sellaiset luumunpunaiset stringit jalassa... Yöööök!
Ollaampas suvaitevaisia ja ei puututa toisten ulkonäköön tai vaatetukseen, kiitos
Näin kun naisten puolelta käveli mustanaamio ja se sukelsi altaaseen.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Joo itsekin olin niin kuin posliininukke, mutta kun aloin käymään salilla 5 kertaa viikossa, karvaa kasvaa jo kielessäkin. Naiset ovat ihan hulluina pörrykkään.
Joku salikundi uimahousuissaan altailla. Oli treenannut pääsääntöisesti vain yläkroppaa. jalat olivat kuin tikut ja persettä ei ollut ollenkaan. Hämmentävä näky. Hyvin ylpeän näköisesti käveli altailla. :D
Hmmm kirjoitti:
Kesällä 2020 Uimastadikalla joku nainen ui maski naamalla. Siis yök, sellanen märkä maski, siitä varmaan kaikki pöpöt lellui sinne veteen.
Siellä näkee kyllä muutakin omituista, kuten naisia, joille on mahdoton riisuutua alastomaksi muiden naisten edessä, vaan suihkussakin käydään uikkarit päällä ja bikineissä yritetään ängetä saunaan.
Olihan kuitenkin bersebikinit
Vierailija kirjoitti:
Nää jutut todistaa että uimahallit on oksettavia ja s""stai""a bakteeri ja virus pesiä! Moneen vuoteen käynyt näissä paikoissa, siellä ei todellakaan noudateta hygienia sääntöjä!
Kunnon halli pestään päivittäin hyvin ja kerran viikossa on perussiivous.
Tosin huonosti hoidettuja paikkoja on myös.
seinäjokelainen kirjoitti:
Uimahallin Eki on kyllä yksi oudoin juttu mitä olen nähnyt.
Joo, Eki oli kovaääninen ja muisti kaikki pojat nimeltä siis satoja poikia. Vielä myöhemminkin kun olin aikuinen se muisti etunimet, ainakin mun kaveripiiristä. Eki käski aina ottaa uikkarit pois ennen saunaa ja seurasi niin kauan kun ne oli riisuttu. Tuijotti sen jälkeen pippeliä jonkin aikaa.
Onkohan Eki vielä hengissä- tuskinpa- mutta mahdollista vois olla
Ei ole ehkä oudointa, mutta ällöttää kun jotkut tulevat flunssaisina uimaan, siellä sitten parskitään ja niistellään käsiin saunassa:(
Uimahallin lämpimässä, ns hieronta-altaassa eräällä miehellä seisoi niin että terskanpää kurkki lahkeesta.. huomasin tämän kun lapsena sukeltelin altaassa uimalasit päässä kaverin kanssa… yök..
En nähnyt sitä mutta erään uimahallin toisessa päädyssä haisi selkeästi uloste. Sen jälkeen olen jättänyt uimahallit väliin.
Vierailija kirjoitti:
kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)
Siis tämä :-)
No, aapee on ehkä oudoin ilmestys ollut tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammainen mies naisen kanssa naisten puolella. Eikö noille vammasille ole omia pukuhuoneita?
Olis kuulunut miesten puolelle? Sen naisen kanssa.
Miesten puolellahan käy myös naissiivoojat. Naisten puolellehan ei saa mennä yhtään miestä. Se on jättiskandaali, jos mies menee naisten pukuhuoneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitysvammainen mies naisen kanssa naisten puolella. Eikö noille vammasille ole omia pukuhuoneita?
Olis kuulunut miesten puolelle? Sen naisen kanssa.
Miesten puolellahan käy myös naissiivoojat. Naisten puolellehan ei saa mennä yhtään miestä. Se on jättiskandaali, jos mies menee naisten pukuhuoneeseen!
Suomi on kieltämättä jännä maa. En yhtäkkiä keksi Keski- ja Pohjois-Euroopasta yhtään maata, jossa oltaisiin oman kokemukseni mukaan yhtä jyrkkiä. Meillä miesten ja naisten yhteinen alastomuus on täydellisesti erotisoitu. Normaalia yhteistä alastomuutta ei ole kuin pariskuntien välillä ja hyvin marginaalisessa naturismi-yhteisössä.
Näin, kun vesijuoksija peseytyi suihkussa. Sitten heräsin unesta. Eihän tuollaista koskaan ole oikeasti tapahtunut.