Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Olen työskennellyt siivoojana uimahallissa ja ei tämän ketjun jutut ainakaan hirveänä yllätä :D Ei ällöttävin mutta omituisin oli se kun miesten suihkutiloja siivotessa sulkemisaikaan yllätin sieltä pari komeaa nuorta uimarijamppaa pissimästä toistensa päälle. Noloina koikkeloivat pukkarin puolelle kun heidät sinne hätyytin, itseä alkoi vain mietityttämään että onko tämä ihan yleistäkin toimintaa :D??
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:43"]
Monissa kaupungeissa on vain naisille varattu uimavuoro. Miksei voisi olla kerran viikossa vuoroa, joka olisi varattu vain nuorille ja kauniille?
[/quote]
..ja akateemikoille? Kyllä toden totta tarvitaan uimavuoro av-mammoille - saadaan sitten siellä kilpaa käyttäytyä oikein ja näyttää oikealta oikeanlaisissa karvoituksissamme/karvattomuudessamme.
Tämä nyt ei ole ällöttävää mutta klassista: miesten saunassa on AINA vanhojen äijien "parlamentti" puimassa kovaan ääneen maailman tapahtumia. Ilman sen suurempaa yleistietoa ja rankasti yleistäen, totta kai :)
Saunan lauteelle oli rapissut iso kasa valkovuotoa xO
[quote author="Vierailija" time="05.07.2012 klo 13:12"]
Mä arvaan kyllä kestä puhutaan.
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
Mullakin on epäilyjä. Antakaa ala tai nimikirjain jotain :D
Otsikkoa ei näköjään pysty lainaamaan, mut vinkattiin nimen alkavan J:llä. Mulle tulee nyt mieleen ainoastaan iskelmälaulaja ja kansanedustaja...nyt lisää infoa, ei kai vaan se kansanedustaja...???
[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 00:37"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:43"]
Monissa kaupungeissa on vain naisille varattu uimavuoro. Miksei voisi olla kerran viikossa vuoroa, joka olisi varattu vain nuorille ja kauniille?
[/quote]
..ja akateemikoille? Kyllä toden totta tarvitaan uimavuoro av-mammoille - saadaan sitten siellä kilpaa käyttäytyä oikein ja näyttää oikealta oikeanlaisissa karvoituksissamme/karvattomuudessamme.
[/quote]
Suomessa on vain muutama kymmenen elossa olevaa akateemikkoa. Olisi tyhjiä vuoroja paljon, varsinkin kun nämä elävätkin ovat jo aika vanhoja.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Akateemikko
Kerran satuin Lapualla uimahalliin ja katselin lastenaltaaseen..pitkä,paksu kakkapötkö uiskenteli vedessä..yääk! Aikansa Se siellä seilasi.kunnes jäi altaan reunalle ritilän päälle kiinni..kaikkea kanssa..
[quote author="Vierailija" time="31.08.2010 klo 11:26"]
[/quote]
Luin että kusemassa. Ei enää kuulostanut tuo oikea niin pahalta sen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2012 klo 12:51"]
Veli oli mennyt ennen isää saunaan ja tullut kuulemma kauhistunut ilme naamalla äkkiä ulos. Isä oli menny saunaan kattomaan mitä siellä on, niin eräs nimeltämainitsematon julkkishomo oli vetänyt käteen saunan lauteilla. Mun veli oli ollut eka saunassa, sit tää homo oli tullut sinne ja alkanut lapsen edessä runkata valtavan kokoista munaansa.
Tiedän ketä tarkoitat, kuulemma harrastaa tätä enemmänkin...
kuka se on??????
[quote author="Vierailija" time="11.06.2010 klo 23:37"]
eikait kukaan siinä vatsataudissa sinne halliin jää0_o
[/quote]
Jos sillä vaikka oli hieno auto ja hienot vaatteet joita se ei halunnut liata?
Tupla suihinotto Stadikalla. Kaksi miestä vierekkäin ja kolmas polvillaan teki niille temppuja vuoronperään. Siinä oli perheenisillä ihmettelemisen aihetta.
Voi hitto mitä oonkaan menettänyt kun oon puolisokeana hiippaillu uimahallissa (en näe metriäkkään etteeni ilman laseja). Oon ite varmaan ollu se oudoin kun oon uusissa halleissa siristelly silmiäni ja kyselly ihmisiltä että anteeksi mistähän löytyy suihkut ja altaat.. :D
Viime syksynä näin naisten suihkuosastolla, märällä lattialla saunan vieressä vaunukopan ja siinä nukkui pieni vauva. Ei siinä mitään, että vauva oli mukana hallissa, itse en vaan laskis sitä KOPPAA siihen märälle lattialle kaiken silsan sekaan. Tai alle vois edes laittaa jonkin suojan.
lapsena näin nuorella tytöllä hassut rinnat. Ne kasvoi putkimaisesti suoraan eteenpäin. Siis näytti kuin kaksi penistä kasvais rintojen kohdalla.
Samoin lapsena hoksattiin peili veden alla ja mentiin peilailemaan itseämme siihen, säikähdin ihan kamalasti kun yhtäkkiä siihen lasiin ilmestyi kämmen. Säikähdin oikeasti niin paljon, etten enää kuukausiin uskaltanut mennä siihen päähän allasta uimaan.
Muuten olen säästynyt kaikilta outouksilta ja ällötyksiltä.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2012 klo 08:49"]ite oon syyllistynyt teininä moiseen outoon käytökseen tietämättä siitä :D olin siis laivalla ja siinä ennen kuin mentiin vaihtaan vaatteita, huomasin pienen peilin josta päätin mennä katsomaan mun kipeää kieltä kun siinä oli rakkula, noh siinä hetken kieli pitkällä oltuani, huomasin jotain liikettä ja tarkemmin katsottuani huomasin siellä olevan alastomia miehiä :D oli siis sellainen ikkuna kyseessä joka on niinkuin peili toiselle puolelle..
[/quote]
Voi kauhia ku nauran täällä! :'D loistava mielikuva
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 18:43"]
Vesialtaan pohjalla jääkiekon. Lienee pelattu lätkää veden ollessa jäätyneenä altaassa.
[/quote]
Lukioaikana me suoritettiin liikuntatunneilla uimamaisterin tutkinto ja siinä piti sukeltaa jääkiekkoja altaan pohjalta. Taisi joku jumppamaikka unohtaa kiekon altaaseenne tai tupakkaa vetäneet oppilaat eivät saaneet sukellettua kaikkia ylös.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2009 klo 18:21"]
Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)
Monta promillee?
downpoika hyppi koko ajan vieraiden aikuisten syliin lasten altaassa.