Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Tampereen Kalevan uimahallissa nainen sheivasi suurieleisesti pimppinsä jalkojaan levitellen. Myöhemmin altailla näin naisen muutaman kouluikäisen pojan kanssa, eli äiti-ihminen oli. Toiv ei av-mamma.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:23"]Kuka tuo runkkaava julkkishomo on??
[/quote]
Joooorma
Vauvauinnissa naisten ollessa pukuhuoneessa pukemassa ja imettämässä, kahteen kertaan joku vanhempi mies vaan avasi pukuhuoneen oven ihan selälleen, tuijotteli ihmisiä ja kyseli onko Sinikka täällä. Eipä siellä ketään Sinikan ikäisiä ollut ja epäilemättä sen tiesikin, kun koko ryhmä oli noin seitsemän henkeä. Ihan hartaasti siinä toljotteli muka kysyvästi. Toisen kerran jälkeen vedettiin ovi kiinni nenän edestä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:52"]
En ymmärrä niitä jotka voi käydä uimahallissa ja vielä viedä lapsetkin sinne. Todella epähygienistä ja ällöttävää. Nykyään on paljon näitä jotka ei peseydy kunnolla ja pedofiilejä jotka tulevat sinne vain tirkistelemään lapsia :/ samassa vedessä joku on voinut pieraista, huuhdella hikensä, virtsansa, ulosteensa ja bakteerinsa sinne veteen
[/quote]
Oma mies suunnittelee mm. noita uimahallien vedenputsauslaitteita ja se onneks kertoi mulle miten älyttömän tehokasta se putsaus on, se altaan vesi kiertää niitten laitteiden läpi koko ajan hullua vauhtia (olikohan 15 kuutiota tunnissa..). Eli pissit ja hiet ja pöpöt ei kauaa lillu siellä vedessä, se vesi on tosi puhdasta ja sitä tarkkaillaan. Toki kakkapökäleet on eri asia, mutta niitä altaaseen kakkajia ei onneksi taida koko aikaa siellä olla. Ja työntekijäthän siellä on, ei ne anakondat siellä koko päivää lillu. Vieläkun olisi laite joka putsaisi kaikki pedofiilirunkkarihinkkaajat pois.
Olin oulun raksilan uimahallissa, siinä odotusaulassa on sellainen iso ikkuna mistä näkee uima-altaalle, siellä on sellaiset hieromalaitteet (vesisuihku yms) ja sitten seinässä oleva juttu mistä tulee paineella vettä, veden pinnan alla. Huomasin sivusilmällä kun odotin ystävää, että siellä on yksin nainen joka hinkkaa itseänsä sitä vedenalaista suhutinta vasten ja näyttää siltä että voihkii ja puhuu (vaikka siellä ei ollut ketään), samalla nainen vaihtelee asentoansa ja lopulta lopettaa tyytyväisen näköisenä ja nousee altaasta... :| on myös tullut nähtyä kun mies tai nainen koskettelee itseänsä vedessä, aivan kuin kukaan ei näkisi. Hyi.
Täällä oli ennen vanhaan uimahallissa omat vuorot miehille ja naisille. Ja kaikki uivat nakuna. Pitäisi vissiin edelleenkin olla sama systeemi, niin jäisi puolet tän ketjun ihmettelyistä pois.
yhdellä mammalla oli kokouimapuku ja sen alla bikinit xD
Joskus höyrysaunassa oli joku tyttöpari ehtinyt jo vauhtiin..
kerran näkyi, siis pullotti housuissa niin iso kyrpä että ei ihme että ihan jokainen nainen sitä tuijotti. Ja oli se mies muutenkin komea, hyvävartaloinen...
[quote author="Vierailija" time="01.01.2010 klo 22:00"]
kirmasi altaalle ensin alaston n. 2-vuotias pikkupoika ja perässä yhtä alaston isä :-)
pojat on poikia. Hih.
Tästä tutut varmaan tunnistaa, koska olen joskus tehnyt näistä fb-päivityksen, mutta menkööt :D Eli kerran uimahallin pesutiloissa oli nuori mustalaisnainen uikkarit päällä ja korkokengät jalassa, isot kultaiset korvarenkaat korvissa, ajeli peilin edessä partaansa ja kainaloitaan ja nännikarvojaan :D sitten tuli mun luo ja kysyi, onko mulla shampoota, lainasin, hän pruuttasi kokopullollisen käteensä ja hinkkasi sen kaiken pimpsaansa :D
Sitten kerran kylpylässä oli transu, eli mies joka oli pukeutunut naiseksi. Aataminomena ja kulkuset oikein loisti olemassaolollaan :D se ei käynyt uimassa, istui vaan aurinkotuolilla ja katseli muita. Ja siis mua ei häiritse vaikka uimahallit olisivat täynnä transuja, oli vaan niin erikoinen näky, ihan uutta mulle.
Ja samassa kylpylässä oli kerran japanilaisia turisteja, katsottiin siskon kanssa kun kaksi japanilaista naista kävelivät suoraan miesten pesuhuoneen puolelle, tulivat hetken päästä aivan punaisina ja kikatellen ulos :D
Kun harrastin kuntouintia ja kävin vähän tiheämmin uimahallissa, niin näimpähän ´´kahukseni´´ muutaman kerran kun (tummat, siis ´´mustalaiset´´) pesivät hampaitaan pesuhuoneen suihkussa. Arvostan kyllä kaikenlaista siisteyttä, mutta tällainen siisteys on kyllä mielestäni jo hiukan kyseenalaista touhua. Tämän lisäksi olen nähnyt kun eräs tyyppi istui lauteilla, ja putsasi hammaslangalla hampaitaan, sitten hän otti vielä kaikenlisäksi (varpaidensa välistä hammastikun) ja alkoi rapsuttamaan hampaiden välejä. Kerran kun olin jo pukemaasa, siis uimahallin pukuhuoneessa, niin joku tyyppi laittoi (kaulaansa) kaikkiaan (13 kravattia), ja kehui menevänsä johonkin hienoon tilaisuuteen. Sen lisäksi hän laittoi laittoi toiseen ranteeseen lähemmäs 10 rannekelloa. Muuan läsnäolija tiesi kertoa että tuo kyseinen tyyppi on ´´lievästi´´ kehitysvammainen, eikä taatusti ole koskaan käynyt minkään sortin juhlissa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 00:01"][/quote]
Taidathan sinäkin syödä jukisesti! Kyllä on kumma, jos vauvan syömisessä näkee jotain irstasta tai seksuaalista. Varsinkin, jos rinta on piilossa..
[/quote]
Vauvan syöminen on kannibalismia.
[/quote] voi vittu kun mä repesin :D
Musta mies jolla oli kikkeli ku norsun kärsä
Pikkasen hitaasti katsoin viime lauantaina Flamingon vesipuistossa kun mitä ilmeisin rauhanuskonnonedustajanainen lillui ympäri altaita uimaburchassaan (wtf?) ja keski-ikäinen suomimies piti hyppyallasta eläväisenä hyppimällä lukuisia kertoja tasanteilta selfietikun kanssa :D Oh my
50-v venäläisellä maatuskalla stringibikinit.
Kyykistyneenä haarat levällään altaan reunalla OTTAMAAN VALOKUVAA altaassa kelluvasta karvaisesta miehestään.
Se näky, kun kapoinen kangaskaistale uppoaa tursuilevaan tavaraan.
Olin uimahallin suihkussa peseytymässä, alasti tietysti. Parin metrin päästä minusta seisoivat äiti ja pari tytärtä rivissä pääät kenossa ja vahtasivat minua. Oli aika outoa.