Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Lihava tyttö hyppäsi reunalta nenää pitäen altaaseen ja veteen tuli kuoppa ja vedet lenti joka paikkaan ja pienen hiljaisuuden jälkeen vedestä nousi vesipatsas ennen kuin hän tuli pintaan .
Näin kerran uimahallissa miehen joka oli uimassa kalsarit jalassa. Uima valvoja näki tuli äkki lähtö äijälle suihkuun.
Osteri on äyriäinen kirjoitti:
Kylpylässä mies esinahka ympärileikattu vehje pystyssä saunassa läähätti siellä . Hävytön . Pysyis kotimaassaan .
Oli varmaan jenkki.
Ylimääräistä vatsanahkaa ei aina pystytä operoimaan kosa ihon kuoliovaara on suuri. Jskus se tehdään. Ikävä asia, koska ylimääräisestä ihosta on vaivaa potilaalle muun muassa hygienian kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon aiheeseen: alastomia ihmisiä. Helsingissä olen nähnyt, miten alastomat naiset uivat eräässä uimahallissa, sellainen vuoro siellä on, ja mies uimavalvoja tuijottaa sieltä paikaltaan, kun naiset uivat sammakko a , ehkä jo senverran tottunut ettei viisari nouse.
Hyvä, että muistutit. Yrjönkadun uimahalli on todella kaunis, mutta tuhdit uimavyön kanssa juoksevat alastomat muorit eivät näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Lihava tyttö hyppäsi reunalta nenää pitäen altaaseen ja veteen tuli kuoppa ja vedet lenti joka paikkaan ja pienen hiljaisuuden jälkeen vedestä nousi vesipatsas ennen kuin hän tuli pintaan .
Muistat väärin: lihava mies, joka tyhjensi hyppäämällä koko ulkouima-altaan ja aiheutti lähiseudulle tulvan. Mummon perunat pilaantuivat kellarissa.
Luokkalainen pienluokalta löytyi naisten saunasta koulu-uinnissa ja hän oli siis poika
Down-tyttö tyydytti itseään suihkulla pesutiloissa, vielä etupuoli sinne huoneen keskelle päin kääntyneenä, eli ei häpeillyt yhtään. Ja oli siis ihan selvää, ettei normi alapesusta ollut kyse; piti suihkunpäätä pillun kohdalla PITKÄÄN, kädelläkin räpläsi, suusta pääsi sellaisia ynähdyksiä ja ilme oli tämmöinen:
https://i.pinimg.com/originals/28/47/24/284724e43a9515931fa9abd3a696480…
Jäi etova ja häiriintynyt olo - en halua nähdä toisen naisen masturbointia, oli kehitysvammainen tai ei. Kyllä noilla pitäisi olla joku valvoja mukana katsomassa, että käyttäytyvät asiallisesti ihmisten ilmoilla...
Vierailija kirjoitti:
Espoon Keskuksen uimahallissa oli ainakin ennen turkkilainen höyrysauna. Oli niin autenttinen että kun menin sinne siellä oli kolme tai neljä turkkilaista miestäkin.
Oon vähän väsynyt, kun olin yön töissä, mutta repesin tälle totaalissesti, Kiitti!
Vierailija kirjoitti:
miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!
Hyi!!!!! Nyt meni viimeisetkin halut mennä uimahalliin. Itse olin nuorena miehenä aika vetävän näköinen jannu, etenkin homojen mielestä. Kerran kun tulin pesupuolelta pukuhuonepuolelle, siellä oli rivissä homoseksuaaleja alasti seisomassa kummallakin puolen käytävää, kaikki alasti, osalla seisokki. Kun kiiruhdin pukukaapilleni (siihen aikaan oli kyseisessä hallissa myös lukittavia pieniä pukukoppeja), yksi isokokoinen ukko seurasi heppi tanassa perässä. Kun lukitsin kopin oven, äijä jyskytti ovea varmaan viisi minuuttia ja selitti jotain, "mä haluan vaan jutella" tms.
Säikähdin niin paljon, että uimahallista en muista käyneeni sen koommin. Kyseinen halli oli kyllä huhujen mukaan homojen kokoontumispaikka mutta en tajunnut etukäteen, että touhu olisi noin avointa ja päällekäyvää.
Peiliin katsoessani huomasin, että bikinit kuultaa läpi takapuolen kohdalta. Ei ehkä outoa, mutta noloa...
oi niitä aikoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen pää sylissään ja tursotteli miehen naaman finnejä (joita oli paljon!) ja huilutti välillä kätensä altaan vedessä!
Hyi!!!!! Nyt meni viimeisetkin halut mennä uimahalliin. Itse olin nuorena miehenä aika vetävän näköinen jannu, etenkin homojen mielestä. Kerran kun tulin pesupuolelta pukuhuonepuolelle, siellä oli rivissä homoseksuaaleja alasti seisomassa kummallakin puolen käytävää, kaikki alasti, osalla seisokki. Kun kiiruhdin pukukaapilleni (siihen aikaan oli kyseisessä hallissa myös lukittavia pieniä pukukoppeja), yksi isokokoinen ukko seurasi heppi tanassa perässä. Kun lukitsin kopin oven, äijä jyskytti ovea varmaan viisi minuuttia ja selitti jotain, "mä haluan vaan jutella" tms.
Säikähdin niin paljon, että uimahallista en muista käyneeni sen koommin. Kyseinen halli oli kyllä huhujen mukaan homojen kokoontumispaikka mutta en tajunnut etukäteen, että touhu olisi noin avointa ja päällekäyvää.
Ei herranjestas mitä paskaa :D
Joku ulkomaaalainen nainen pesi pyykkiä naisten suihkutiloissa.
Outoa oli mielestäni kun lasten altaassa istui yksinään aikuinen mies. Miehellä ei ollut lapsia mukanaan. Onhan se lasten allas tietty lämpimin allas koko uimahallissa, mutta ei tulisi itselle mieleen mennä lasten altaaseen istumaan ilman lapsia.
Kuinkahan moni näistäkin väittämistä on keksittyjä.lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistat väärin: lihava mies, joka tyhjensi hyppäämällä koko ulkouima-altaan ja aiheutti lähiseudulle tulvan. Mummon perunat pilaantuivat kellarissa.
Kyllä se oli se tyttö mutta mammoja kauhistuttaa todeta kilojen voimat
No uimapaikka voi kylpyläkin olla.Paska uimaaltaan vierellä ,oli laattalattiaa joku viherkasvi niin sinne pökäleet joku vääntännä.Sitten sauna,miesten ja naisten puoli penkkä kaide...mää jouduin menee miesten puol.hetkeks..ko valaat täytti penkit.Äkkii pois ko näin mies ja poika,no mul oli pyyhe asuna.He istui..
oi niitä aikoja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tämä tapahtui?
(Olen hyvännäköinen mies) Joskus vuosia sitten kävin Tapiolan uimahallissa. Siellä toistuvasti homomiehet tuijotti ja oli silmäniskua yms. Ja uimassa aina "vahingossa" jonkun jalka tai käsi osui minuun joka kierroksella. Alkoi tosissaan v***uttamaan. Lopetin siellä käymisen. Mutta silloin tuli mieleen, että tällaistako naiset joutuvat kokemaan? En todella tunne sympatiaa tai sateenkaarimyötätuntoa heitä kohtaan.
Raivostuttaa, että jouduin näiden pervojen takia lähtemään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Tuli altaalle nakuna, huomasi kyllä aika pian palata takaisin:)
Taisi olla allekirjoittanut asialla, joskus 70-luvun puolivälissä 😳
Kaverin kanssa oltiin uimassa joskus 2000-luvun alkupuolella. Oltiin noin 13-14-vuotiaita. Puettiin pukuhuoneessa vaatteita päälle ja yhtäkkiä selvästi elämäänsä kyllästynyt työntekijänainen tepastelee siellä pukuhuoneessa jotain tekemässä ja huomauttaa minulle ja kaverilleni ohimennessään: "nää on hei sit aikuisten kaapit, tos on lasten kaapit", ja lähti pois. Kyseiset kaapit olivat vielä täysin samanlaisia, eikä missään lukenut tällaista ohjeistusta. Oltiin lievästi monttu auki hetken aikaa.