Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisessa uimahallissa vaan Allas Sea Poolilla naissiivooja tuli miesten pukuhuone ja suihkutiloihin. Kiva olla siinä alasti. Tuli mieleen mitähän ulkomaalaiset miehet olisivat sanoneet. Miksei miessiivooja tai vaikka julkilesbosiivooja saa mennä naisten puolelle?
Onko jossain kielletty julkilesboja menemästä naisten puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisessa uimahallissa vaan Allas Sea Poolilla naissiivooja tuli miesten pukuhuone ja suihkutiloihin. Kiva olla siinä alasti. Tuli mieleen mitähän ulkomaalaiset miehet olisivat sanoneet. Miksei miessiivooja tai vaikka julkilesbosiivooja saa mennä naisten puolelle?
Onko jossain kielletty julkilesboja menemästä naisten puolelle?
Ei mutta heteronaiset lähettäisivät nämä miesten puolelle. Samoin miehet homot naisten pukuhuneeseen.
Nuori siivojaa nainen tuli siivomaan ihan viereen kun olin alasti. Alkoi kovettuun ja hän katsoi suoraan vehjettäni.
Tämän ketjun olisi voinut otsikoida: luettuasi tämän, et enää halua käydä uimahallissa. Ainakin minulle tehosi
Itse käyn kerran kymmenessä vuodessa uimahallissa juurikin näistä syistä, mutta tammikuussa sitten jostain syystä kävin tänä vuonna. Vuokrasin uimamyssyn, joka oli niin tiukka, että en saanut sitä päähän. Jouduin sitten pesemään hiukset ja laitoin ne nutturalle pään päälle. Kun pääsin altaaseen, huomasin, että monilla oli jokin kotoa tuotu huivi pesemättömien hiusten päällä suojana (totta kai niska ja takaraivo kastuvat, kun uivat) tai sitten pesemättömät hiukset löysästi kiinni, eli oikeastaan uittivat hiuksiaan ja huivejaan altaassa... Olin vähän ymmälläni, kun harvoin käyn ja koitin itse mennä ohjeiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islannissa oli uimahallissa suihkuvahti joka istui kopissaan ja valvoi, että ihmiset pesivät paikat huolella. Pystyi antamaan sakon jos ei pessyt hyvin.
Islannin suihkuvahdeilta ei hevin livistetä :D Todistin parikin tapausta, kun (jenkki)turisteja tultiin altailta hakemaan suihkuun tai riisumaan uikkarit suihkun ajaksi. Myös pukuhuoneeseen meno itseään kuivaamatta oli ehdoton nei, nei
En koskaan tavannut tällaista vahtia ainakaan Seltjarnarnesin ja Laugardalurslaugin uimaloissa. Muutenkin maa jossa vahteja ja poliiseja näkyy harvoin.
Laugardalslaugissä noita vahteja kyllä riitti :D
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla Tornion uimahallissa on coronan vuoksi saunat suljettuna? Saunassahan on yli 60 asteen lämpötila jossa pöpöt kuolee. Suihkutiloissa ja altaassa, siläkö sitten korona ei voi levitä mutta saunoissa kyllä?
Tämä on omituisinta mitä olen nähnyt uimahallissa pitkään aikaan.
Oletko sattumoisin kuullut sääntösuomesta?
Ps. Taipuu pövöt, ei pöpöt!
Vierailija kirjoitti:
äiti kyykki lastenaltaan vieressä muksunsa kanssa. Uikkarin haaruksesta törrötti "alahuuli" ja kaiken kukkuraksi tamponin naru. Ei outoa, mutta ällöä nähtävää.
Kukaan ei varmaan käskenyt katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Oudoin oli kyllä noin 50v. mies, joka ei tainnut ajella täysillä. Tuli altaille sellaiset luumunpunaiset stringit jalassa... Yöööök!
Nyt tiedät, miltä miehistä tuntuu, kun yli 20v. naiset käyttävät string- tai "brasilian"-bikineitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun olisi voinut otsikoida: luettuasi tämän, et enää halua käydä uimahallissa. Ainakin minulle tehosi
Joo, aina on joku syy olla käymättä. Myös juoksemassa, salilla ja hiihtämässä.
Tampooninnarun liehuvan ulkopuolella olen nähnyt 2 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porinkin maauimalassa on sattunut ja tapahtunut, mut parhaiten on jäänyt mieleen tämä: olin reilut 10 vuotta sitten kesäuimakoulussa, ja mukana oli myös melko vilkas 9-vuotias poika, joka oli löytänyt kiinnostuksensa tyttöihin. Eikä edes yrittänyt peitellä sitä. Hän kuikuili jatkuvasti naisten suihkun ovella tai oli jonkun ryhmän tytön takapuolessa kiinni. Altaassa hän sukelteli lasit päässä ja kurkki uimapukujen alaosiin - pari kertaa minunkin - eikä lopettanut, vaikka sai monta potkua naamaansa. Uimakoulun vetäjät eivät puuttuneet hänen touhuihinsa millään tavalla.
Silloin ärsytti, mut näin jälkeenpäin kyllä aika huvittava muisto. Toisaalta jos joku aikuinen äijä käyttäytyis nyt noin, niin tuskin naurattaisi niin paljon :DKunnon potku kantapäällä nenänvarteen niin, että painuu 2cm sisään ja verta tulee nenä, suu ja kurkku täyteen, niin loppuu pojalta se tirkistely. Eihän sitä nyt uidessa voi silmät selässä olla, että näkisi onko joku rietas nulikka tuheroa tuijottamassa.
Oot varmaan samaa mieltä jos vetäisin sinun kurkkiva tytärtä nyrkillä pataan niin, että on hengenlähtö lähellä? Tai tyttöä ylipäätään jos sulla ei ole naislasta.
Vierailija kirjoitti:
Kilpauimaradalla miesuimari sylki klimppejä veteen hengästyneenä uintinsa perään.
Siis miten totaalisen typerä täytyy olla, että luulee muiden haluavan uida räkäklimppisessä vedessä? Helvetin tupakoitsijat, pysykää poissa uima-altaista jos ette osaa olla räkimättä.
Nykynuoriso on täynnällään noita "räkäjoonaita". Niinku niinku niinku nilkuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla Tornion uimahallissa on coronan vuoksi saunat suljettuna? Saunassahan on yli 60 asteen lämpötila jossa pöpöt kuolee. Suihkutiloissa ja altaassa, siläkö sitten korona ei voi levitä mutta saunoissa kyllä?
Tämä on omituisinta mitä olen nähnyt uimahallissa pitkään aikaan.
Oletko sattumoisin kuullut sääntösuomesta?
Ps. Taipuu pövöt, ei pöpöt!
Hiljaa siellä, pöpi!
-eri
Teinitytöt eivät peseydy ilman uikkareita.
Pieneen seurueeseen kuuluvat tytöt leikkivät vesisotaa naisten suihkuosastolla, ampuivat suihkuilla toisiaan ja kastelivat koko paikan kattoa myöten. Leikkivät pukukaapeilla ja yrittivät ahtautua niihin sisään. Altailla meno oli myös aika villiä, tulivat noin puolen metrin päähän ihmisistä jotka tekivät tv-screenin ohjaamaa vesijumppaa. Ei ollut kovin viihtyisää ja muita eivät toiminnallaan ottaneet ollenkaan huomioon. Seurueen pojat hyppivät hyppytelineiltä toistensa(!) päälle niin että hirvitti.
Eipä juuri muuta ole tullut nähtyä vaikka paljon kylpylöissä ja uimahalleissa käynkin. Ihan normijuttu tuntuu olevan se että muualta tulleet, esim. itänaapurit pukee uikkarit pukkarissa eikä peseydy ennen altaaseen menoa. Suomessa vain jotkut ujot teinit tekee näin.