Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
Sekasaunassa joku tyyppi yritti tunkea sormiaan mun p*lluun... muistaakseni onnistuikin vaikka pakenin heti paikalta... oli lihaksikas ja hyvän näköinen, joten luulisi että olisi saanut seuraa muutenkin. Mutta raiskaushan toi oli, en vaan tajunnut, että olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus tai jotain.
Ja sitten oli se kakka lillumassa vedessä.
Uimahallissa jossa kävin lapsena kävi myös uimassa kaksi juoppomummoa jotka tulivat ilmeisesti suoraan baarista alkoholille haisten uimaan ja heillä kilisi kasseissa kaljapullot pukuhuoneessa. Jostain syystä uimahallin siivooja ei kokenut tarpeelliseksi käskeä mummojen peseytyä, joten he menivät tukat puoliksi kuivina suoraan altaaseen alkoholilta haisten. Siivooja käski tympeästi useaan otteeseen lasten peseytyä, se oli outoa. Kukaan lapsista ei haissut alkoholille eikä muulle. Sain uimahallista syyliä jalkapohjat täyteen mutta en ihmettele miksi, kun kaikille ei ollut samat peseytymissäännöt edes. Lopulta pääsin pois uimatunneilta kun vetosin allergiaan, mutta en ole oikeasti allerginen vedelle tai kloorille vain sille tietylle uimahallille olin. Niihin aikoihin oli myös normaalia että pukuhuoneessa kävi sekä mies että naistyöntekijöitä tarkastamassa/käskemässä pesulle.
Ulkomailla yhdessä hotellin uima-altaassa jotkut naiset ui vahvasti hajuvedeltä haisten, mutta mieluummin se kuin kaljan haju altaassa. Jotkut menivät myös täydet meikit ja hiukset laitettuina uimaan.
Jollakin vanhalla miehelle oli nyrkin kokoiset pallit. Vilkaisin kerran ja koko päivän ajattelin niitä.
yjtyy kirjoitti:
Jollakin vanhalla miehelle oli nyrkin kokoiset pallit. Vilkaisin kerran ja koko päivän ajattelin niitä.
Vau! Missä hallissa tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailla yhdessä hotellin uima-altaassa jotkut naiset ui vahvasti hajuvedeltä haisten, mutta mieluummin se kuin kaljan haju altaassa. Jotkut menivät myös täydet meikit ja hiukset laitettuina uimaan.
Ihan koti-Suomessa 80-luvulla uimahallissa venäläiset naiset harrasti tätä ja eivät (muka) ymmärtäneet suomea, kun valvoja yritti ohjeistaa heitä...
Onneksi en oo enään koskaan menossa uimahalliin 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tun sairaita noi runkkaavat äijät saunassa ja suihkutiloissa. Julkinen paikka, hyi v*ttu miten kuvottavaa. Sairaita k-päitä.
Samaa mieltä ja toi että normalisoidaan asia puhumalla vaan 'paineiden purkamisesta' jossain tyhjässä saunassa. Sairasta ja laitonta silti. Jos ei voi olla hetkeäkään vatkaamatta sitä sukuelintään niin ei tartte mennä sitten tommosiin paikkoihin. Hyi saasta suorastaan. Ja noi orgasmin hinkkaavat ämmät poresuihkun edessä, siis voi v.... Menis h*lvettiin!
Kellonajoista, kirjoitustyylistä ja sananvalinnoista huomaa, että komppaa itse itseäsi ja sadattelee moneen kertaan samoja juttuja. Olisikohan jokin vihanhallintakurssi paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
En käy enää uimahalleissa, koska h o m o miehet lähentelevät. Silloin kun kävin vielä, niin on sattunut seuraavaa:
1: Koko uintikerran ajan kolmekymppinen jantteri seuraa perässä. Uimalasit päällä tiirailee jalkoväliä muutaman metrin päästä. Vaihtaa rataa, jos menen muualle.
2: Kerran istuin saunassa ja nostin jalat lauteille. Nojasin sivuseinään, suljin silmät ja rentouduin. Hetken päästä toisessa nurkassa istunut kaveri oli tullut minua vastapäätä ja tuijotti haarojani. Olin ilmeisesti hiukan yliväsyneessä tilassa mennyt liian rentoutuneeseen tilaan, kun en kuullut tän tyypin siirtymistä. Sitten kun avasin silmät, niin edessä on tyyppi silmät lautasen kokoisina ja kuvottava kiihotus kasvoillaan. Kyllä vitutti.
3: Keski-ikäinen perseenpuristelija, muka vahingossa kulkee monta kertaa ohi ja aina pyyhkäisee kämmenellä pakaroita. Aluksi oikeasti kuvittelin, että vahinko, mutta sitten kolmannella kerralla oli jo sen verran räikeästi avokämmenellä pikkasen puristaen kävelemässä, että otin ranteesta kiinni ja katsoin murhaavasti. Tajusi. ...Ja kuitenkin tuli porealtaaseen vielä istuskelemaan, että josko sittenkin. Lähdin pois.
4: Tyyppi tulee tyhjässä höyrysaunassa istumaan ihan viereen ja laskee käden reidelle ja alkaa paijaamaan. Sanoin, lopeta, ja lähdin pois.
5: Setä seuraa kaikkialle minne menen pesutiloissa, sitten kun menen vessaan kuselle, tulee rynkyttämään ovenkahvaa.
Ette usko, että ottaa välillä päähän. Tällaisestahan ei tietenkään saa puhua nykyisin, koska vähemmistöt, mutta tässä on syy miksi en ole enää kymmeneen vuoteen käynyt uimahalleissa.
4:
Jos et sitten kuitenkaan yleistä kaikkiin homoihin. Nimittäin suurin osa käyttäytyy ihan normaalisti etkä edes tunnista kuka on homo ja kuka ei. Nämä häiriköt, joihin olen myös itse törmännyt useita kertoja, ovat niitä vanhempia epätoivoisia setämiehiä, joilla ei ihan järkikään enää luista.
Pari uppotukkia poolin reunoilla.
Vierailija kirjoitti:
En käy enää uimahalleissa, koska h o m o miehet lähentelevät. Silloin kun kävin vielä, niin on sattunut seuraavaa:
1: Koko uintikerran ajan kolmekymppinen jantteri seuraa perässä. Uimalasit päällä tiirailee jalkoväliä muutaman metrin päästä. Vaihtaa rataa, jos menen muualle.
2: Kerran istuin saunassa ja nostin jalat lauteille. Nojasin sivuseinään, suljin silmät ja rentouduin. Hetken päästä toisessa nurkassa istunut kaveri oli tullut minua vastapäätä ja tuijotti haarojani. Olin ilmeisesti hiukan yliväsyneessä tilassa mennyt liian rentoutuneeseen tilaan, kun en kuullut tän tyypin siirtymistä. Sitten kun avasin silmät, niin edessä on tyyppi silmät lautasen kokoisina ja kuvottava kiihotus kasvoillaan. Kyllä vitutti.
3: Keski-ikäinen perseenpuristelija, muka vahingossa kulkee monta kertaa ohi ja aina pyyhkäisee kämmenellä pakaroita. Aluksi oikeasti kuvittelin, että vahinko, mutta sitten kolmannella kerralla oli jo sen verran räikeästi avokämmenellä pikkasen puristaen kävelemässä, että otin ranteesta kiinni ja katsoin murhaavasti. Tajusi. ...Ja kuitenkin tuli porealtaaseen vielä istuskelemaan, että josko sittenkin. Lähdin pois.
4: Tyyppi tulee tyhjässä höyrysaunassa istumaan ihan viereen ja laskee käden reidelle ja alkaa paijaamaan. Sanoin, lopeta, ja lähdin pois.
5: Setä seuraa kaikkialle minne menen pesutiloissa, sitten kun menen vessaan kuselle, tulee rynkyttämään ovenkahvaa.
Ette usko, että ottaa välillä päähän. Tällaisestahan ei tietenkään saa puhua nykyisin, koska vähemmistöt, mutta tässä on syy miksi en ole enää kymmeneen vuoteen käynyt uimahalleissa.
4:
Tässäpä loistokirjoitus kaikille miehille, jotka vähättelevät naisten kokemaa häirintää. Tuolta se tuntuu! Epämiellyttävä tyyppi tunkee kättään väkisin intiimialueille, ilmehtii vihjailevasti tai jopa kehtaa sanoa päin naamaa, mitä eroottista sinusta ajattelee!
Vierailija kirjoitti:
Pökäle altaan reunalla.
Muuten sama, mutta sillon se oli altaan pohjalla. Hiukkasia kellui pinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Sekasaunassa joku tyyppi yritti tunkea sormiaan mun p*lluun... muistaakseni onnistuikin vaikka pakenin heti paikalta... oli lihaksikas ja hyvän näköinen, joten luulisi että olisi saanut seuraa muutenkin. Mutta raiskaushan toi oli, en vaan tajunnut, että olisi pitänyt tehdä rikosilmoitus tai jotain.
Ja sitten oli se kakka lillumassa vedessä.
Niin varmasti, jomppa. Kuvasit raizkauksen. Ja onnistuit samalla kertomasn, että se on sinusta hauska kepponen, kun sinä sen teet.
Kakkahuumorisi taas paljastaa henkisen ikäsi, joka on 3 vuotta. Siinä iässä normaali lapsi oppii kuivaksi. Sinä tuskin vieläkään.
yjtyy kirjoitti:
Tyrä. Eivät olleet pallit vaan kivespussiin työntynyttä suolta.
Matti Nykäsen. Joskus ysärillä Jyväskylässä uimahallissa.
Nuorempana olin Kallion uimahallissa uimassa. Vastaani ui mies, joka kosketti rintaani. Ajattelin, että se oli vahinko, mutta kun ukko ui seuraavan kerran vastaan ja puristi rinnastani. Tajusin, että teki tahallaan. Pelästyin ja lähdin pois koko uimahallista. Olin niin arka. Nyt jos joku tekisi samalla tavalla, olisi haukkunut pää punaisena.
Mieheni kertoi joskus, että kerran uimahallissa olessaan suihkussa viereisessä suihkussa ollut mies oli tuijottanut häntä ja pessyt antumuksella jalkoväliään.
Mustalaisnaiset pesivät vaatteitaan Mäkelänrinteen uimahallin suihkussa.
Mäkelänrinteen uimahallin naisten suihkupuolella oli siivoojan mies, joka kyttäsi naisia koko ajan. Tuli suunnilleen perässä, jos näki, että joku on tulossa suihkuun.
Aikoinaan eräässä kansainvälisessä Etelä-Suomalaisessa hotellin saunassa intialaisia tahi pakistanilaisia miehiä kolme kappaletta seisoskeli kiukaan ympärillä shortseissaan pamlaamassa omalla "dak dak kielellään." Mentiin kaverin kanssa lauteille ja rapattiin löylyä kun oli aika viileä sauna. Kiuas sihahti iloisesti ja heräsi henkiin. Pojat säikähti niin että melkein hyppäsivät ilmaan ja lähtivät saman tien pötkimään saunasta pois. Eivät ehkä äkänneet että kiukaalle heitetään vettä ja että suomalaisessa saunassa yleensä on kuuma..