Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?
Kommentit (2389)
joskus ehkä 10 vuotta sitten käytiin virossa kylpylässä.
Naisten suihkutilassa nainen sheivaili alakerran karvoitusta niinkuin se olisi ollut maailman luonnollisin asia. Hän oli varmaan ikäluokassa ehkä 30v. Oli varmasti eka kerta kun pääsin todistamaan kuinka karvoitus lähtee. Oli nimittäin tullessaan pesutilaan varustettuna aika normaalilla kolmiolla ja hetken siinä sheivaillessa oli täysin karvaton.
Vierailija kirjoitti:
poika varmaan 10v. Poika pissasi seisoaltaan keskilauteelta alalauteelle äidin katsoessa vierestä. Siis ihan niin tahallaan että piti pippelistä kiinni eikä yrittänytkään pissata salaa. Äiti ei ollut moksiskaan...ilmeisesti joillakin on sallittua pissata saunaankin :(
Kulttuureiden yhteentörmäys/rikkaus !
Vierailija kirjoitti:
ja hiusten huuhtelun jälkeen (silmät avattuani) näkökenttääni lävähti karvakolmio! Outoa tässä oli se, että se sijaitsi alaselässä. Vieressäni oli siis peseytymässä ulkomaalaistaustainen tumma nainen, jonka musta, sankka karvoitus jatkui pyllyvaosta kärkikolmion lailla pitkälle ristiselkään!
jos ruutivana jatkuu napaan asti niin kreikka/turkki ?!
Vierailija kirjoitti:
oltiin saunassa. Poika seisoi edessäni lauteella löylyämpärin vieressä. Saunassa oli meidän lisäksi yksi nainen. Yhtäkkiä poika alkaa pissaamaan kaarella löylyämpäriin. Hämmennyn siitä täysin ja vain käännän pojan niin, että pissa menee muualle kuin ämpäriin. Lähdemme pois. En tajunnut edes viedä pissaista löylyvettä pois ja vaihtaa sitä uuteen. :O
Oliko musta poika ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuoneessa yksi silikonirintainen nainen kuivasi hiustenkuivaajalla hiuksiaan alasti peilin edessä keikistellen ja itseään ihaillen.
Oksettavaa touhua tehdä tollasta julkisessa tilassa muiden nähtävänä mutta luulen että hän tarkoituskella halusi itseään niin kovin esitellä siinä muille.
Ei tollasta toimintaa mikään muu selitä.
Normaali ihminen olisi pukeutunut ennen hiustenkuivausta mutta ehkä hän kaipasi yleisöä itselleen erityisen paljon. Yksinäinen tms. Varmaan seksialalla.
Tämä kommentti kertoo enemmän sen antajasta kuin tuosta hiuksiakuivaavasta naisesta. Automaattisesti arvioidaan toinen seksityöläiseksi, jos on silikonirinnat tai viihtyy pidempään ilman vaatteita. Ei kaikilla oli luontaista tarvetta peittää itseään niin nopeasti kuin mahdollista vaan ovat sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa vaikka sitten ilman yläosaa.
Voi hyvänen aika sinun kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Todella ulkoisesti kaunis blondi tulee kahden mulattilapsen kanssa, jotka näyttävät valitettavasti aivan apinoilta ja hyvin hyvin etäisesti enää äidiltään. En käsitä, miten jollain on pokkaa tuhota esiäitein linja tuosta noin vaan ja alkaa yh-äidiksi afrikkalaisen lapsille..
Voi hyvänen aika sinun kommenttia
Joskus keväällä 1982 olimme luokan kanssa liikuntatunnilla Pyynikin uimahallissa, ja pukuhuoneessa muuan herrasmies tuli luoksemme julistamaan Jumalasta ja Israelin tukemisesta - "ken Israelia siunaa, hänet minä siunaan, ken Israelia kiroaa, hänet minä kiroan". Olimme 11- ja 12-vuotiaita, ja miehen mentyä räkätimme makeasti hänen pikku saarnalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuripaikan hallissa on sen ainut invalidi-wc yhteisten tilojen puolella. Olin saattamassa ystävääni sinne pyörätuolin kanssa. Lukitsemattoman oven avattuani näin tytön ja pojan rakastelevan siellä. He olivat alasti pitkällä tasolla päällekkäin. Ajattelin, että ei voi olla totta ja häädettiin heidät ystäväni kanssa sanallisesti yhteistuumin pois. Pahoittelivat ehkä nolostuneimmilla ilmeillä koskaan mitkä olen teineiltä nähnyt meille toimintaansa, enkä viitsinyt pahentaa heidän 'walk of shame' -tilannettaan. Osa minusta oli vähän haikeana myönnän.
Tää on yksi ja sama pervertikko, joka kyhää tänne näitä juttuja. Lopuksi hän on aina haikea, kaihoisa ja miettii omaa nuoruuttaan tai ihailee jonkun härvelin kokoa "kieltämättä kateellisena". Saat varmaan jotain tyydytystä tuosta fantasioinnista?
Odotapas kun itse pääset keski-ikään, sitten ehkä ymmärrät mitä tuossa tarkoitin. Pervertikoksi en itseäni tunnista, enkä ole myöskään tänne postannut aikaisemmin.
Eli siis saat tyydytystä? Eipä siinä mitään, ei siitä kukaan kärsi. Joku tosin saattaa jättää uimahallireissun tekemättä, kun luulee, että siellä on koko ajan orgiat menossa.
Omituiselta tuntuu sellaiset uimahallinkäyttäjät, jotka tulevat yhteisiin pukutiloihin, missä on vähäpukeisia tai alastomia ihmisiä, kännykkä toiminnassa kädessä. Muuthan eivät voi tietää, että kuvaako käyttäjä jotakin vai onko hänellä esim. "videokeskustelu" menossa, jolloin hän kuvaa kaiken ohimennessään. Että voisiko sitä järkeä käyttää sen verran, että laittaa sen puhelimen taskuun tai kassiin pukutiloihin tullessa ja vetää sen esille vasta, kun on sieltä poistunut?
Vierailija kirjoitti:
Omituiselta tuntuu sellaiset uimahallinkäyttäjät, jotka tulevat yhteisiin pukutiloihin, missä on vähäpukeisia tai alastomia ihmisiä, kännykkä toiminnassa kädessä. Muuthan eivät voi tietää, että kuvaako käyttäjä jotakin vai onko hänellä esim. "videokeskustelu" menossa, jolloin hän kuvaa kaiken ohimennessään. Että voisiko sitä järkeä käyttää sen verran, että laittaa sen puhelimen taskuun tai kassiin pukutiloihin tullessa ja vetää sen esille vasta, kun on sieltä poistunut?
Moniin paikkoihin tullut rajoituksia niin ettei ainakaan kuvia saa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ulkoisesti kaunis blondi tulee kahden mulattilapsen kanssa, jotka näyttävät valitettavasti aivan apinoilta ja hyvin hyvin etäisesti enää äidiltään. En käsitä, miten jollain on pokkaa tuhota esiäitein linja tuosta noin vaan ja alkaa yh-äidiksi afrikkalaisen lapsille..
Voi hyvänen aika sinun kommenttia
mikä katkera paska kutsuu lapsiakin apinoiksi!
Kävin aikoinaan paljon uimahallissa mutta en nähnyt koskaan mitään kummallista. Taitaa johtua enimmäkseen mielikuvituksesta mitä näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin suihkussa uinnin ja saunan jälkeen. Eräs suunnilleen 18v nainen rupesi kehumaan kroppaani, alkoi tulla lähelle vaihtoi suihkun mun viereen. Olin aika kiusaantunut. No, sitten se rupesi kyselemään nimeä, missä asun ja voisiko tulla käymään??? Luikertelin pois tilanteesta siinä vaiheessa sönkötin jotain että moi,mä meen nyt pukeutumaan.
Kaikkein oudointa tässä se että sama nainen oli taas tuijottamassa mua päästä varpaisiin kun menin seuraavan kerran uimaan!!
Kehui taas mun tissejä(?) Ja tatskoja ja pyysi saunaan istumaan sen viereen. Kysyi uudelleen missä asun kun niin haluais tulla kylään ja tutustua 😳 onneksi saunassa oli myös muita, niin istuin niin kauas kun mahdollista.
Todella creepy tapaus.Ei kerta lesboa tee.
..Ja joka kymmenes kerta nollautuu !
Joko oot lepakko tai sit vähintää bii. Hällä gaydar piippaa ku sua kattelee.
Ördög kirjoitti:
Joskus keväällä 1982 olimme luokan kanssa liikuntatunnilla Pyynikin uimahallissa, ja pukuhuoneessa muuan herrasmies tuli luoksemme julistamaan Jumalasta ja Israelin tukemisesta - "ken Israelia siunaa, hänet minä siunaan, ken Israelia kiroaa, hänet minä kiroan". Olimme 11- ja 12-vuotiaita, ja miehen mentyä räkätimme makeasti hänen pikku saarnalleen.
Sillon pääs naisten puolelle ku esitteli kiihko uskovaista, sillä hehän eivät syntiä tee ja ovat luotettavia?
Tänäpäivänä joutuu esittää transua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näistä 119% on mielikuvituksen tuotetta ja loput sepitettä.
... Nuorilla hermoilla ei näy seisokkeja, naiset eivät kiemurtele hierontasuihkujen päällä eivätkä vähemmistökansallisuudet sottaa, eikä transnaiset huutele römeä-äänisinä.Olen kyllä päässyt todistamaan 36 säännöllisen hallinkäyttövuoden aika montaa noista sun mainitsemista. Trans on vielä kokematta. Kouluaikoina oli itelläkin joka kerta suihkussa väh. puoliseisokki, eikä siinä mitään.
Jaa olet se puoliseisokkimies joka kerran viikossa muistuttelee miten uimahallissa/saunassa nuorella miehellä seisoi ja mikäpä siinä? Kuule, ihmisillä on erinäköisiä ja -kokoisia, ei ne ole puoliseisonnassa. Saunaseisokkeja en ole koskaan nähnyt enkä kokenut paitsi puolison kanssa saunoessa 😉
Tämä on pienen piirin leikkikehä: puoliseisokkimies kåy kerta viikkoon ja kertoo omista fantasioistaan ja joku hommahenkilö puolestaan käy lisäämässä kaikki perinteiset rassekliseet romaneista, mustista ja ransuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näistä 119% on mielikuvituksen tuotetta ja loput sepitettä.
... Nuorilla hermoilla ei näy seisokkeja, naiset eivät kiemurtele hierontasuihkujen päällä eivätkä vähemmistökansallisuudet sottaa, eikä transnaiset huutele römeä-äänisinä.Olen kyllä päässyt todistamaan 36 säännöllisen hallinkäyttövuoden aika montaa noista sun mainitsemista. Trans on vielä kokematta. Kouluaikoina oli itelläkin joka kerta suihkussa väh. puoliseisokki, eikä siinä mitään.
Jaa olet se puoliseisokkimies joka kerran viikossa muistuttelee miten uimahallissa/saunassa nuorella miehellä seisoi ja mikäpä siinä? Kuule, ihmisillä on erinäköisiä ja -kokoisia, ei ne ole puoliseisonnassa. Saunaseisokkeja en ole koskaan nähnyt enkä kokenut paitsi puolison kanssa saunoessa 😉
En ole mikään puoliseisokkimies, enkä kukaan muukaan erikoisuus. Oletko itse ollut koulussa tai nuorempana vaikka liikuntatunnilla suihkussa/uimassa. En tiedä sit mikä poikkeus minä ja pari mun luokkakaveria oltiin, mutta suurinpiirtein aina jöpötti lämpimässä vedessä. Päätän osaltani tähän.
..Ja joka kymmenes kerta nollautuu !