Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa?

Vierailija
08.11.2009 |

Kommentit (2389)

Vierailija
2221/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri kiersi pesutiloissa seinän vierustalla kunnes se katosi nopeasti pienestä ilmanvaihtoaukosta matalalla seinässä.

Vierailija
2222/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mamma uitti koiraansa kylpylässä. Valvojat tulivat kyllä äkkiä ohjaamaan heidät ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt siitä, mitä uimahalleissa tapahtuu siellä muualla Suomessa. Ihmiset tuntuvat siellä taantuvan saman tien, kun astuvat halliin sisälle. Pissaavat ja kakkaavat minne sattuu, onanoivat estotta ja mölisevät ja esittelevät itseään.

Käyn uimassa pari kertaa viikossa ja joskus vesijuoksen. Ikinä en ole todistanut mitään tuollaista. Joskus on lastenaltaat suljettu, kun joltain lapselta tullut iso hätä altaaseen, mutta se on kai aika ymmärrettävää.

Täällä meillä päin noudatetaan ohjeita ja ollaan noin muutenkin ihmisiksi. Joskus joku revittelee ja saattaa aloittaa juttelun saunassa ventovieraan kanssa esim. sähkön hinnasta.

Vierailija
2224/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukuhuoneessa yksi silikonirintainen nainen kuivasi hiustenkuivaajalla hiuksiaan alasti peilin edessä keikistellen ja itseään ihaillen.

Oksettavaa touhua tehdä tollasta julkisessa tilassa muiden nähtävänä mutta luulen että hän tarkoituskella halusi itseään niin kovin esitellä siinä muille.

Ei tollasta toimintaa mikään muu selitä.

Normaali ihminen olisi pukeutunut ennen hiustenkuivausta mutta ehkä hän kaipasi yleisöä itselleen erityisen paljon. Yksinäinen tms. Varmaan seksialalla.

Minä ainakin kuivaan hiukset ylävartalo paljaana. Ihan turha kastella paitaa tai edes rintsikoita märillä hiuksilla.

Vierailija
2225/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuripaikan hallissa on sen ainut invalidi-wc yhteisten tilojen puolella. Olin saattamassa ystävääni sinne pyörätuolin kanssa. Lukitsemattoman oven avattuani näin tytön ja pojan rakastelevan siellä. He olivat alasti pitkällä tasolla päällekkäin. Ajattelin, että ei voi olla totta ja häädettiin heidät ystäväni kanssa sanallisesti yhteistuumin pois. Pahoittelivat ehkä nolostuneimmilla ilmeillä koskaan mitkä olen teineiltä nähnyt meille toimintaansa, enkä viitsinyt pahentaa heidän 'walk of shame' -tilannettaan. Osa minusta oli vähän haikeana myönnän.

Vierailija
2226/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapuripaikan hallissa on sen ainut invalidi-wc yhteisten tilojen puolella. Olin saattamassa ystävääni sinne pyörätuolin kanssa. Lukitsemattoman oven avattuani näin tytön ja pojan rakastelevan siellä. He olivat alasti pitkällä tasolla päällekkäin. Ajattelin, että ei voi olla totta ja häädettiin heidät ystäväni kanssa sanallisesti yhteistuumin pois. Pahoittelivat ehkä nolostuneimmilla ilmeillä koskaan mitkä olen teineiltä nähnyt meille toimintaansa, enkä viitsinyt pahentaa heidän 'walk of shame' -tilannettaan. Osa minusta oli vähän haikeana myönnän.

Osa oli myös vähän kiihottuneena, eikös niin?

Vierailija
2227/2389 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi ja sama pervertikko, joka kyhää tänne näitä juttuja. Lopuksi hän on aina haikea, kaihoisa ja miettii omaa nuoruuttaan tai ihailee jonkun härvelin kokoa "kieltämättä kateellisena". Saat varmaan jotain tyydytystä tuosta fantasioinnista?

Vierailija
2228/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hele tämän takia en käy uimahalleissa vaikka mitä saastaa lilluu siellä vedessä.

Vierailija
2229/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on yksi ja sama pervertikko, joka kyhää tänne näitä juttuja. Lopuksi hän on aina haikea, kaihoisa ja miettii omaa nuoruuttaan tai ihailee jonkun härvelin kokoa "kieltämättä kateellisena". Saat varmaan jotain tyydytystä tuosta fantasioinnista?

Odotapas kun itse pääset keski-ikään, sitten ehkä ymmärrät mitä tuossa tarkoitin. Pervertikoksi en itseäni tunnista, enkä ole myöskään tänne postannut aikaisemmin.

Vierailija
2230/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoripari vähän kauempana muista aikuisten altaalla. Tyttö nojailee selkäänsä altaan reunaan ja poika suutelee täysillä hänen edessään. Molempien uima-asujen vyötärö on selkeästi alempana. En tiedä, oliko poika epäilemättä sillä hetkellä kovin tavoitellussa tytön ihanassa sisällä, mutta lähellä ainakin. Valvoja tuli keskeyttämään.

Näitä tapauksia tulee vastaan silloin tällöin. Tekisi mieli mennä itse keskeyttämään. Väärä paikka.

Vierailija
2231/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näistä 119% on mielikuvituksen tuotetta ja loput sepitettä.

Olen käynyt Helsingin eri uimaloissa yli 50 vuotta ja onanoijat, strippaajat ja vastaavat on kaikki vielä näkemättä. Nuorilla hermoilla ei näy seisokkeja, naiset eivät kiemurtele hierontasuihkujen päällä eivätkä vähemmistökansallisuudet sottaa, eikä transnaiset huutele römeä-äänisinä.

Vierailija
2232/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt kulkivat yhdellä heistä puhelin kädessä altaan reunalla. En käsitä, miten moinen onnistui. Valvoja tuli jutuille ja vei puhelimen koppiinsa.

Vierailija
2233/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näistä 119% on mielikuvituksen tuotetta ja loput sepitettä.

... Nuorilla hermoilla ei näy seisokkeja, naiset eivät kiemurtele hierontasuihkujen päällä eivätkä vähemmistökansallisuudet sottaa, eikä transnaiset huutele römeä-äänisinä.

Olen kyllä päässyt todistamaan 36 säännöllisen hallinkäyttövuoden aika montaa noista sun mainitsemista. Trans on vielä kokematta. Kouluaikoina oli itelläkin joka kerta suihkussa väh. puoliseisokki, eikä siinä mitään.

Vierailija
2234/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui kotimaan rajojen ulkopuolella kylpylässsä: nainen puhui suihkussa kännykkään😂.

Vierailija
2235/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukisa pitkin hallia. Nuorehkot miehet asialla pienessä hallissa. Naureskelivat vaan kun heille huudettiin. Henkilökunta sai sitten lopulta homnan hallintaan.

Vierailija
2236/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskein tapaus oli varmasti yksi vanhempi mies lapsen kanssa, jotka tulivat "vahingossa" naisten puolelle pariinkin kertaan. Oli ilmeisesti helpompi "eksyä" lapsen kanssa väärälle puolelle kuin itsekseen. Yhden kerran ymmärtää, mutta kaksi kertaa samalla reissulla ei mene enää läpi. Satuin olemaan molemmilla kerroilla suihkussa ja kyseinen mies jäi vielä ihmettelemään, että mitenkähän täältä pääsee pois eli venytti selkeästi "eksymistään".

Vierailija
2237/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa vuosikymmeniä, veikkaisin että on ollut about 70-luvun puolivälissä Hyvinkään uimalassa. Pukkarissa istui vanha setä munasillaan ja piti heppiään aukileikatussa kulutusmaitotölkissä. Siihen aikaan maitopurkeissa oli sienten kuvia, tässä tapauksessa siinä oli osuvasti herkkutatti, boletus edulis. Setä murahteli että vähän tuo pissa tiputtelee kun on juuri leikattu. Lienee ollut senaikainen eturauhasleikkaus kyseessä. Olin itse ehkä 12-vuotias, mutta tämä on jäänyt mieleen.

Vierailija
2238/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuli pukuhuoneesta tiukat vaaleat farkut jalassa jotka haarojen välistä ja pepusta ihan märät kuin housuunsa kussut mut oli vissiin vaan jättänyt märät uikkarit farkkujen alle

Vierailija
2239/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaninaiset värjäsivät hiuksiaan pesuhuoneessa. Ja isot kieltotaulut seinillä, jotka kieltävät tämän, eivät kai sitten koskeneet heitä. Uimaan nämä daamit eivät menneet.

Vierailija
2240/2389 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla oli sellaiset mustat kaapu-uimapuvut päällä !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi