Hyi kun ihminen on tyhmä kysyessään!!
Menin ja kyselin mieheni seksikumppaneiden lukumäärää ja yhden illan juttuja. Kyllä niitä minullakin on, mutta pääni kehitti jonkun ihme ongelman etten pysty katselemaan miestäni ilman liian vilkasta mielikuvitusta.... Oli nainen jota mies ei edes nimeltä tiennyt, häistä oli pokannut.. Muutamaa oli pannut ilman ehkäisyä ja ei edeskysynyt oliko tauteja.. Oikeesti tiedän ettei niitä tartte miettiä, mutta miksi pääni on näin tyhmä.. Tästä on jo kuukausi!! ja koen että on ällöä koskea mieheeni kun mielikuvat tulevat heti... Mitä teen??
Kommentit (7)
Sä elät tätä päivää miehesi kanssa ja eiköhän sullakin ole menneisyys. Sun miehesi on nyt sun kanssa, miksi sinä itse tuot teidän väliin muita ihmisiä?
Sitä paitsi miehesi on ollut todella rehellinen kun on kertonut kaikki ei kertoisi.
mun mies ei myöskään tiedä kaikkien hoitojensa nimiä, on kokeillut kimppaa, äitiä ja tytärtä jne...
ne on parempi vaan unohtaa ja jatkaa elämää.
...että miehillänne on kokemusta seksistä, eikä heidän tarvitse enää teidän kanssanne niitä seksitaitoja alusta pitäen opetella!
Minulla ei ole hyvä itsetunto, sen takia varmaan vaivaa.. Olen nähnyt yhden hänen "hoidoistaan" ja oli upea nainen. Suomenruotsalaiset naiset ovat mun silmään kauniita. Sekin varmaan kun mulla on ollu vaan 2 miestä joista toinen ex-aviomies.. ja molemmat miehet aikoinaan poikuutensa sailyttäneitä.. Yritys on kovaa unohtaa, siksi harmittaakin kun ei unohda...
eikö se jo osoita jotain, ulkokuori voi olla upea mutta sisältä pelkkää huttua.
Se että sä huonon itsetunnon kanssa kiehut omissa liemissäs voi aiheuttaa sulle vielä, eron sitäkö sä haluat?
Tyhmäähän tuo on, ei kannattaisi haluta liikaa tietoa
Mun mies oli aikoinaan ihan shokissa kun kanssa kyseli näitä entisiä (molemmat kyseli uteliaisuudesta), ja selvisi että mulla on ollut enemmän miehiä kuin sillä naisia (tosin alle kymmenen kuitenkin). Ja etenkin kun kerroin että on ollut yksi viikon seksisuhdekin. Kyseli sitten tarkemmin, ja sitä kautta selvisi hänelle, että oli lomaromanssi ollut etelän miehen kanssa, ja se oli hänelle jotenkin kova pala. Että minä olin ollut jonkun ulkomaalaisen miehen kanssa!! Ja oikeasti olen kyllä ollut useammankin ulkomaalaisen kanssa (pari yhden illan juttua) kuin tämän yhden, mutta niitä muita en enää kertonur hänelle kun huomasin kuinka kova pala tämä yksikin oli. Mutta siis mennyt on mennyttä, ihan turha sitä on nykysuhteeseen ottaa mukaan, kun eis illä ole mitään tekemistä sen kanssa. Mulla ainakin nuo yhden illan jutut ym. oli lähinnä halua saada monipuolista kokemusta seksistä, ei mitään muuta.
Jokaisella on menneisyys ja aika ennen nykyistä puolisoa. Kyllä muakin vähän kadutti kun kyselin mieheni jutuista, mutta lohduttauduin sillä ettei hän vielä tiennyt olemassaolostani! Mullakin on vaikka mitä juttuja ollut, mutta olisin kyllä jättänyt ne väliin jos olisin tiennyt tapaavani joskus näin ihanan miehen.