Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako lasta voisin vielä saada?

Vierailija
08.11.2009 |

Olen 30v ja odotan nyt neljättä (iltatähteä). Ikäeroa nykyiseen kuopukseen tulee 8v. Olen tässä raskausaikana alkanut miettimään, että jos tämä ei jäisikään ainoaksi vaan katsoisi montako luoja suo. Olen aina viihtynyt hyvin lasten kanssa eikä kotona oleminen ja pikkulapsiperheen arjen pyörittäminen ole ollut mikään ongelma.

Hedelmällisyys kai kuitenkin alkaa laskemaan tässä kolmenkympin kieppeillä, mutta mahtaisiko mulla olla mahdollisuuksia saada vielä 2-4 lasta..? Suvussa ei ole taipumusta kaksoisraskauksiin. Jaksaako hyväkuntoinen kolmikymppinen vielä samaan tapaan kuin parikymppisenä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. minulla oli 5 lasta 30-vuotiaana...42-vuotiaana niitä onkin sitten jo 12;)

Meilläkään ei ole kaksosia, kolmosia jne vaan kaikki lapset ovat "syntyneet yksitellen":)

Hyvinkin voit siis mielestäni saada vielä ainakin tuon 2-4 lasta jos vain niin haluat! Oma jaksaminen kannattaa ottaa huomioon toki eli jos tuntee ettei jaksa enempää, niin ei silloin kannata tehdäkään!

Minä olen jaksanut todella hyvin, mutta itse olenkin suurperheen halunnut!:)

Vierailija
2/2 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. minulla oli 5 lasta 30-vuotiaana...42-vuotiaana niitä onkin sitten jo 12;) Meilläkään ei ole kaksosia, kolmosia jne vaan kaikki lapset ovat "syntyneet yksitellen":) Hyvinkin voit siis mielestäni saada vielä ainakin tuon 2-4 lasta jos vain niin haluat! Oma jaksaminen kannattaa ottaa huomioon toki eli jos tuntee ettei jaksa enempää, niin ei silloin kannata tehdäkään! Minä olen jaksanut todella hyvin, mutta itse olenkin suurperheen halunnut!:)

Kun meillä 4 lasta ja nettotulotkin noin 4500€ ja silti on aina rahasta tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän