Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin lapsi täyttää pian 3v. Mitä rahaa tulen saamaan sen jälkeen?

Vierailija
08.11.2009 |

Siis olen kotihoitanut kahta lastani ja nyt pienempi täyttää sen 3v.

Olen 27v., minulla ei ole ammattia, eikä työpaikkaa ja nyt opiskelen avoimessa yliopistossa.

Tietääkö kukaan, mitä rahaa tulen tuon jälkeen saamaan ja paljonko noin suurinpiirtein?

Ilmeisesti tuo vaikuttaa, ettei ole ammattia (en voi saada työttömyyskorvausta?). Osaako joku kertoa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimessa yliopistossa jos sulla ei ole ammattia? Avoimesta et saa tutkintoa, joten siihen on ihan turha nyt kuluttaa voimavaroja. Hae keväällä yhteishaussa kouluun ja hanki itsellesi ammatti. Jatka avoimessa sitten vaikka harrastusmielessä kun muilta hommiltasi ehdit.

Hanki kunnon ammatti, saat opiskeluajalta opintotukea ja sitten töihin.

Hassua opiskella harrastelumeiningillä, jos ei ole ammattia. Hommaa oikea opiskelupaikka ja hanki ammatti.

Vierailija
22/24 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työvoimakoulutus? Saisit peruspäivärahan suuruista korvausta, verotonta kulukorvausta ja ammatin parissa vuodessa ilman lainanottoa?

Itse jäin työttömäksi muutama vuosi sitten. Suoritin merkonomin tutkinnon ammatillisessa aikuiskoulutuskeskuksessa.

Nyt olen ollut vakituisessa työssä osastonsihteerinä kolme vuotta. Palkka on vain n. 2000 euroa kuukaudessa mutta eipä tarvinnut ottaa lainaa eikä kouluttautua vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset on tehtynä, opiskelut lopputyötä vaille valmiit (ei ole varmaan ainoa joka on valinnut väärän alan) töissäkin on ehtinyt käydä ja sivistää viellä itseään en nyt niin kovasti menisi haukkumaan. Onhan tuo enemmän kuin monella muulla näillä palstoilla käyvällä.

Vierailija
24/24 |
08.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimessa yliopistossa jos sulla ei ole ammattia? Avoimesta et saa tutkintoa, joten siihen on ihan turha nyt kuluttaa voimavaroja. Hae keväällä yhteishaussa kouluun ja hanki itsellesi ammatti. Jatka avoimessa sitten vaikka harrastusmielessä kun muilta hommiltasi ehdit.

tosin vaikeaa, en suosittele.