Kun jonotitte SI-rokotusta lapselle, oliko lapsi myös jonottamassa?
Miten kulutitte aikaa vai mitä lapset teki sillä aikaa? Soititko lapset paikalle, kun alkoi vuoro lähestyä?
Kommentit (14)
Jono oli edennyt 20 tunnissa ja kun luovuttivat, niin vielä oli 60 ennen heitä.
Lapsi oli käyttäytynyt huonosti (ei kestä useita ihmisiä samassa huoneessa yleensäkään). Huutanut ja riehunut.
Vähän on huono omatunto, kun on edelleen rokottamatta (kuuluu riskiryhmään), mutta ei voi auttaa.
ja rokotuspaikka ahdas neuvola, johon ei mahdu paljoa ihmisiä sisälle jonottamaan. Pitäisikö lasten jonottaa ulkona mukana? Vai voivatko olla kotona odottamassa ja mies tuo sitten, kun vuoro lähestyy?
-ap-
en jäänyt sadan metrin jonoon, mutta kai ne neuvolassa ens viikolla antaa sitten molemmat yhtä aikaa siis kausi ja sikarokotteet..
olin kahden pienen poikani kanssa jonossa 2 tuntia, ne huusi molemmat, Onneksi joku rouva auttoi meitä pois lähdössä. KIITOS sille. Lapset 1v ja 3v
jotenkin ei käy mun järkeen että pienten lapsien pitää siellä kykkiä tunteja jonottamassa
ja minä olin lapsen kanssa sivummalla viihdyttämässä. En viittinyt olla odotushuoneessa 10 muun kanssa. Sitten rokotukseen, pari minuuttia oven ulkopuolella odottelua. Helsingissä.
tänään neuvolaan (antoivat klo 9-15 rokotteita) ottamaan rokotteet kaikille kolmelle.
ilmoittauduttiin hieman ennen kahta ja puoli kolmelta oltiin jo pukemasssa ulkovaatteita päälle, että lähdetään.
Hyvin sai jonotettua ruuhkasta huolimatta. Vaikka oli neuvolan puolella lapsien kanssa äitejä ja isiä niin silti oli lapsiperheet vähemmistönä ottamassa rokotteita.
Jonotin 1v. kanssa reilun tunnin. Lapsi koko ajan sylissä. Loppuajasta alkoi jo hieman hermostumaan, lapsi siis :). Mutta, jonotus meni kuitenkin ihan hyvin ja oli inhimillistä.
Kävin hakemassa itselleni rokotuksen, yksi ihminen oli ennen minua... olisko menny 5min.
Sitten vein toisena päivänä lapset rokotettavaksi. Riisuin heidöt ja käveltiin avoimesta ovesta rokotushuoneeseen...
Että näin täällä Jokelassa.
lapsi luki Aku Ankkaa ja minä naistenlehteä. Tunti istuttiin ja odotettiin.