Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ainoa lapsi muita itsekkäämpi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkyys on paitsi luonnekysymys, mitä suurimmassa määrin KASVATUSKYSYMYS!!!!

Jos lapsenne onvat itsekkäitä, älkää vain pällistelkö, vaan opettakaa lapsianne paremmille tavoille! Itsekkyys on ällöttävää, eikä se siitä itsekseen mihinkään muutu. Lapsellekin on huomattavasti mukavampaa, kun hän saa oppia sen, että jakaminen on kivaa ja epäitsekkyydellä saavuttaa paljon enemmän kuin itsekkyydellä.

Vierailija
22/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä on ihan tutkittukin, tainnut vauva-lehdessäkin olla sellaisena pikkujuttuna. Ainoat lapset eivät ole sen itsekkäämpiä kuin sisarukselliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, ettei ainokaiset ole sen itsekkäämpiä kuin monilapsisessa perheessä kasvaneet. Nimenomaan taitaa olla luonne- ja kasvatuskysymys.

Vierailija
24/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on yks itsekkäimmistä ihmisistä mitä tunnen. Minä,minä,minä...

äitinsä on paaponut pilalle. ihan oikeesti kellä 30+ vuotiaalla on äidin tekemiä sapuskoja pakkasessa pakastepurnukoissa?

Ja käy hakemassa uuden satsin kun edelliset loppuu.

Näin oli asian laita kun aloimme seurustella,nyt minä teen ruuat.

Koskaan mies ei tee ruokaa. Silloin tällöin kun ois hänen vuoronsa tehdä menemme ulos syömään.

ise 4-lapsisessa perheessä kasvanut ja oppinut jakamaan ja ottamaan muut huomioon vaik olinkin nuorin.

Meillä yksi lapsi,joka ei ole itsekäs.

Tästä tarhassa mainittiin oikein erityisesti,et vaik on ainut lapsi ottaa muut hyvin huomioon ja osaa jakaa.

Karkkipussistakin jakaa aina muille.

Kait tuo on sekä luonne että kasvatus kysymys.

Tietysti hän on ainukaisena tottunut saamaan paljon huomiota ja paljolti suurin osa lahjatoiveistakin on täyttynyt,yms.

Mutta itsekäs ei ole.

Vierailija
25/25 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän