Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby Born -nukelle hääpuku sormuksineen lelukuvastossa. Kornia!

Vierailija
07.11.2009 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan niin kornia, mutta aika outoa on ne hevoset, polkupyörät jne. baby bornille... sehän on vauvanukke. Koska vauvat on alkaneet ratsastaa ja ajaa fillarilla??

Vierailija
22/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin että baby born voi sillä setillä leikkiä häitä, tajusitteko mitä meinaan. Siis että samalla tapaa kun mun tytöllä on prinsessapuku tai keijupuku niin toi on baby bornin hääpuku hääleikkeihin, eli lapsi leikkii että baby born leikkii häitä, eikä että baby born menee "oikeasti" naimisiin. Baby bornin naamiaisasu rautalangasta väännettynä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanuket eivät voi pysyä vauvanukkeina ja barbeilla ja bratzeilla sitten leikitään nuo häät, skootteriajelut ja ponileikit.

Vierailija
24/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämää, joten vaikkakaan ne eivät yleensä käytä hääpukua, mä en pidä rivona sitä jos joku haluaa ponin sellaiseen pukea.

Tuo aiempi esimerkki raskaana olevasta baby bornista oli musta hyvin kuvaava. Jos on ihan ok kuvitella vauvat avioliitossa niin sittenhän on ihan ok myös odottaa että ne seuraavaksi tulevat raskaaksi.

Ei vain sovi mun arvomaailmaani. En mä ole teiltä muilta näitä vauvamorsiamia kieltämässä, mutta itse pidän niitä kuvottavina.

Vierailija
25/25 |
07.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ostaisi nukkevauvaa joka menee naimisiin, osaa kroolata, osaa ratsastaa tai istuu hevoskärryissä kruunu päässä!!!!! Hirveää!!! ANTAKAA VAUVOJEN OLLA VAUVOJA!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän