Minua pilkattiin täällä, kun kyselin
reilu pari viikkoa sitten, että pitäisikö jättää lasten kerhot väliin ja oltaisiin vain kotona sikainfluenssan takia, kun en ollut saanut silloin vielä rokotetta, kun olen raskaana. Lapset ovat saaneet rokotteensa jo tutkimuksessa. Käskettiin mennä kellariin tai jäädä täysin kotiin tai... Nyt täällä sitten jo keskustellaan, että jäiskö lapset päiväkodista kotiin...
Kommentit (4)
Kyllä AV on sellainen törkypesä, että pitää pitää varansa, ettei lähde paskanjauhantaan mukaan. Jokainen kirjoittaa kaikenlaista paskaa. Kovanahkainen pitää olla, tällä on aina selkäänpuukottajia (tekevät sen mielellään) ja itseään kehuvat. Sitten on näitä hysterian lietsojia, jotka nytkin repivät possulentsusta kaiken irti.
mulla alkaakin olla viikon päästä rokotteen tehot kohdillaan, niin silloin henkilökohtainen tilanne jo aivan toinen kuin nyt, kun täällä meillä päin epidemia kiihtymässä. Toisekseen luulen osaavani keksiä lapsilleni oivallisia virikkeitä tässä kotosallakin reilun kymmenen vuoden päiväkotityökokemuksen perusteella. Jäävät tietty kerhokavereitaan paitsi, mutta onneksi naapurissa lapsia. t. ap, joka vain ihmettelee sitä, että miksi asioihin pitää suhtautua pilkaten
Joku aika sitten ihmiset oli sitä mieltä etteivät ota rokotetta kun "median ylläpitämää höpötystä koko sikaflunssa ja sen vaarallisuus". Nyt suurinpiirtein verissäpäin tappelevat niistä hemmetin rokotteista...
kylla se edelleen olis vahan hatavarjelun liiottelua, kuten oli silloin pari viikkoa sitten, mutta ehka tilanne muuttuu taas... toivottavasti ei tulla siihen etta kaikkien taytyy pysya kotona.