ELEGIA DAY SPA, HELSINKI, ONKO KOKEMUKSIA KELLÄÄN??
lahjakortin hankintaa mietin, onko laadukas paikka? Peittoaako Helsinki Day Spa:n?
Kommentit (25)
Tämä omistaja antoi potkut minulle. Enkä ole ainut: Syy potkuihin on yleensä omistajan vainoharhaista käytöstä. Pienikin virhe, niin sinua kohdellaan armottomasti. Omistaja käyttää Suomessa samanlaista tyyliä, kuin mitä hän on tottunut käyttämään toisella puolella maapalloa.
Kyseessä on huijaritoimintaa. Tarkastakaapa koko yrityksen nimet YTJ:stä, koska niitä ei edes löydy. Olette siis olleet yrityksessä töissä, jota ei ole eds olemassakaan....
Suosittelen, että menette ja teette asiasta rikosilmoituksen.
Elegia Day Spassa maksulaitteet eivät toimi ja on pakko maksaa käteisellä. Näin maksuista/rahaliikenteestä ei jää mitään jälkeä. Kovin luotettavalta ei toiminta tuntunut. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa yrityksen toiminnasta?
Käräjille joukolla
Poliisille ilmoitus
Tämä homma näköjään on vielä 2010 jälkeen samanlaista tai pahempaa. Oli pakko huvikseen etsiä joku ketju aiheesta, että vieläkö sama meininki. Minullakin oli suullinen "työsopimus", ja palkan sain kyllä mutta usein myöhässä. Oli pakko tehdä kaikenlaisia hoitoja joita en edes osannut. Intialaisen päähieronnankin vain nopeasti näytti joku toinen työntekijä, jolle sen oli myöskin vaan näyttänyt joku, ja sitä sitten piti tehdä. Ihan kusetusta! Hoitojen välissä ei taukoa, oli pakko lyhentää hoitojen kestoja ja asiakkaat sitten tietysti vihaisia. En saanut potkuja, vaan lähdin kun sain paremman työpaikan, jossa olen edelleen, seitsemättä vuotta.
Lähditkö omasta toimesta? Ihan mielenkiinnosta kyselen, sillä viimeksi tänään oon ite käyny taas keskustelua omistajan kanssa mun palkanmaksusta... En ole saamassa rahojani, mutta haluaisin vaan niin kovin varmistua siitä, että kukaan ei mene kyseiseen paikkaan asiakkaaksi eikä työntekijäksi!