Nyt pikaisesti vinkkejä Kuopiolaisilta! (ja miksei muiltakin)
Eli nyt tarvitsisin hyviä kampaamovinkkejä Kuopiosta!
Etsin jotain suht nuorekasta kampaamoa, mutta ei tarvitse olla kalleimmasta päästä. Olen käynyt vain muutaman kerran itse kampaamoissa enkä ole ollut täysin tyytyväinen lopputulokseen, joten nyt haluaisin löytää jonkun oikeasti hyvän paikan.
Tarkoitus olisi värjätä, ottaa raitoja ja hieman siistiä latvoja ja ehkä leikata etuhiukset.
Olisi hienoa jos joku osaisi sanoa myös paljonko tällainen saattaisi suunnilleen maksaa. Minulla on keskipitkät, vähän olkapäiden alapuolelle ylettyvät hiukset.
Kiitos jo etukäteen! :)
P.S. Olen laittanut aiheesta jo aiemmin aloituksen (joskus reilu viikko sitten), mutta se on jo "hukkunut" jonnekin, joten aloitin uuden
Kommentit (3)
saako tänne laittaa nimiä? Noin kilometrin päässä keskustasta on Studio Blanco. Ei ole halvimmasta päästä, ja jono voi olla pitkä, ainakin parhaimmalle kampaajalle (luultavasti omistaja). Olen kuullut kampaamosta pelkkää hyvää, itse en ole siellä käynyt.
no mutta kuitenkin kiitos paljon vinkistä.
Lisää ehdotuksia otetaan vastaan!
Ap
auttakaa nyt tietämätöntä ja ehdottakaa edes jotain! Olen avoin kaikille ehdotuksille (koskien kampaamoita tietysti :D) ja olisi kiva saada edes yksi vinkki. Eli nyt omia kokemuksia Kuopion kampaamoista kehiin :)
Tarkotus olis ihan lähiaikoina käydä, joten siksi "kiireellisyys"