Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ELEGIA DAY SPA, HELSINKI, ONKO KOKEMUKSIA KELLÄÄN??

Vierailija
06.11.2009 |

lahjakortin hankintaa mietin, onko laadukas paikka? Peittoaako Helsinki Day Spa:n?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamani ihon saivat kuntoon, joten siinä mielessä olen oikein tyytyväinen :) Muutenkin oli ihan ok. Toisaalta tämä on ainoa day spa, jossa olen koskaan käynyt, joten en osaa verrata muihin.

Vierailija
2/25 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta elegiasta ja se oli aika negatiivinen. Eli huonoja kokemuksia oli koskien palvelua ja hoitojen laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat interiöörit ja ihan mukavaa palvelua, mutta hoitoajat eivät pidä paikkansa. En suosittelisi tästä syystä.

Vierailija
4/25 |
26.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamani ihon saivat kuntoon, joten siinä mielessä olen oikein tyytyväinen :) Muutenkin oli ihan ok. Toisaalta tämä on ainoa day spa, jossa olen koskaan käynyt, joten en osaa verrata muihin.

Samoin saivat naamani kuntoon parilla käynnillä ja kerran kävin jalkahoidossa. Eikä ole vertailukohtia muista vastaavista paikoista :D

Vierailija
5/25 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivisia kokemuksia tuntuu olevan tosiaan useammalla hoidon laadun ja palvelun suhteen. Kokemusten puolesta ja näistä samoista syistä en suosittele minäkään.

Vierailija
6/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä negatiivisia kokemuksia... Nettipalvelu aivan karmea, hoito oli erinomainen mutta en silti palaisi koskaan takaisin kun koko hoitola on niin sottuinen roskakasa. Asiakkaalle epämiellyttävä paikka kun astuu edes sisään hoitolaan.

Vierailija
7/25 |
22.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepp, sama kuin edellä - paikka on suttuinen, hoidon laatukaan ei vakuuttanut (sain finnejä siitä). Ei jatkoon.

Vierailija
8/25 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn edelliseen..sikolätti

Vierailija
9/25 |
24.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu oli hetken siellä töissä, oli kuulema huono ilmapiiri, asiakasta ei arvostettu ja oli likaista...

Vierailija
10/25 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIRVEÄ HOITO ja hoitola aivan sikolätti!! Suomen suurin Loukkaus ihmisiä kohtaan! Kaukana nautinnosta ja hyvästä olosta... Elegia kuraa

Vierailija
11/25 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

omistajat huijaavat asiakkaiden ja työntekijöiden rahat itselleen.

Vierailija
12/25 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistajat kusettavat työntekijöitä ja asiakkaita, varokaa kyseistä paikkaa ja kiertäkää kaukaa !

Vierailija
13/25 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaako kyseiseen paikkaan mennä töihin? Olen saanut sieltä työtarjouksen, mutta näiden puheiden mukaan ei vaikuta hyvältä paikalta..

Vierailija
14/25 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata todellakaan, itse olen ollut töissä siellä ja kauheaa hyväkskäyttöä ollut ja rahoja en saanut eikä muukaan. !!

Vierailija
15/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain työtarjouksen kyseisestä paikasta. Saako täältä ikinä rahoja jos menee?

Vierailija
16/25 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain nyt työtarjouksen kyseisestä firmasta. Maksavatko palkkaa ikinä?

Vierailija
17/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin muuten kannattaa ottaa yhteyttä, kun jää palkat maksamatta? Kyseessä suullinen sopimus. Kiitos tiedosta!

Vierailija
18/25 |
01.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää kuulla että muillekaan rahoja ei ole maksettu! minä myös olen saanut kokea tämän...useita emaileja ja soittoja mutta kunnon perusteita/syytä en ole saanut. nyt tehnyt muutaman uhkasoiton, katsotaan miten käy!

en suosittele kenellekään asiakkaalle enkä työntekijällekään kyseistä paikkaa!

Vierailija
19/25 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa et tule sieltä ikinä saamaan. Minullekkin ne ovat tuhansia euroja velkaa. Näin ne ovat toimineet pitkään: Palkataan uusia, ei makseta palkkaa ja lopulta saat potkut. Yrittäjänä kun siellä työskentelee, niin et ole oikeutettu palkkaturvaan.

Omistajat pyörittävät tietoisesti tälläistä petosvyyhtiä...

Vierailija
20/25 |
24.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Oletko saanut vastausta vielä? Jos olet, niin haluaisin kanssa tietää.

Nimimerkillä, samassa veneessä! -.-