Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua raivostuttaa mölyävä kerrostalonaapuri.

Vierailija
03.01.2009 |

Tyyppi ei taida lainkaan sisäistää, että talossa asuu aika paljon muitakin ihmisiä. On mm. tyypin musiikkimaku tullut oikein selväksi, ja riemukkaita bileitäkin sillä on tiuhaan. Raivostuttaa koko tyyppi niin että!



Siis miten jotkut on niin röyhkeitä ja itsekkäitä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuuden läväyttää päin nassukkaa.

Vierailija
2/2 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti kerran toistona soimaan yhden senaikaisen kesähitin (onneksi oon sen jo unohtanut) ja lähti itse viikonloppulomalle. Ei ollut äidistäni tai muista naapureista ilmoittamaan kenellekään.. Tuntui, että hulluksi tulen, kun 2pv kuuntelit yötäpäivää täysiä soivaa kappaletta! Muutti se naapuri pian pois.. huh



fanny

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä