Lue keskustelun säännöt.
Että mua raivostuttaa mölyävä kerrostalonaapuri.
03.01.2009 |
Tyyppi ei taida lainkaan sisäistää, että talossa asuu aika paljon muitakin ihmisiä. On mm. tyypin musiikkimaku tullut oikein selväksi, ja riemukkaita bileitäkin sillä on tiuhaan. Raivostuttaa koko tyyppi niin että!
Siis miten jotkut on niin röyhkeitä ja itsekkäitä!
Kommentit (2)
jätti kerran toistona soimaan yhden senaikaisen kesähitin (onneksi oon sen jo unohtanut) ja lähti itse viikonloppulomalle. Ei ollut äidistäni tai muista naapureista ilmoittamaan kenellekään.. Tuntui, että hulluksi tulen, kun 2pv kuuntelit yötäpäivää täysiä soivaa kappaletta! Muutti se naapuri pian pois.. huh
fanny
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
totuuden läväyttää päin nassukkaa.