Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nyt se alkoi: synnytyksen jälkeinen hiustenlähtö :(

Vierailija
03.01.2009 |

Voi ei! Oon saanut kerrankin nauttia pakuista hiukista, kun normaalisti mulla on aika mitätön tukka..

Mutta tänään suihkun jälkeen alkoi lähtä hiuksia entiseen malliin :( Onko teillä mitään vinkkejä, millä estää tai hillitä hiustenlähtöä? Nyt synnytyksestä kohta 3kk..



fanny

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana hormonitasapaino(epätasapaino) aiheuttaa sen että *hiukset jotka normaalisti irtoaisivat, eivät irtoa.* Tämä tila "korjaantuu" synnytyksen jälkeen, eli silloin lähtevät ne hiukset jotka raskausaikana jäivät lähtemättä. Eli tuloksena on ihan täsmälleen yhtä paksut hiukset kuin ennen raskautta. Vain ääritapauksissa hiuksia lähtee imetyksen aikana normaalia enemmän (=jos et syö edes hieman monipuolista ruokaa ja imetät).

Vierailija
2/4 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lähtee aina... VAlitettavasti..... se pisin ja paksuin eikä se ksokaan tule takasin..... ellei ala uudelleen raskaaksi ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsinkin tuota vastausta..



Mutta nyt täytyy siis alkaa hyvällä syyllä yrittää toista heti perään :)



ap

Vierailija
4/4 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

malta vain vielä. itselläni lähti imetyksen aikana NIIN paljon tukkaa, että kampaaja oikein pelästyi pesupaikalla irtilähteviä hiustukkoja..