Pliis auttakaa, lapsella on kova suru!!! Mistä löydän pehmeän Teletapin?
Eli mistä löytyisi sellaisia heliseviä pienehköjä pehmo-teletappeja? Jos ei näitä, niin ihan tavis-teletappeja?
Kamala asia tapahtui ja lapseni rakas unilelu: teletappi-pai hävisi laivamatkalla :( Tätä on itketty ja surtu. On soitettu laivalle ja ei ole löytynyt. Tämä lelu on ollut se rakkain, joka aina kulkee mukana. Nyt olen ajatellut yrittää metsästää uuden samanlaiset. Ostimme tuon noin vuosi sitten BR-lelukaupasta. Nyt kävin katsomassa, muttei enää ollut ainakaan sen BR:n valikoimassa :( Ihana kamalaa!
Sellainen helisevä jossa "rakeita" sisällä, pehmeä, noin lapsen kämmenen kokoinen. Edessä oli muovipainatus, jossa pain potkulauta :(
Pliis auttakaa jos olette jossain nähteet vastaavia tai edes joitain teletappi-pehmoja!
Kommentit (16)
kotiin on tullut kolme lelukuvastoa, niin ainakin yhdessä niissä oli teletappeja. Olen töissä, niin en pysty nyt tarkistamaan että mikä niistä se oli..
terv. 2
kannattaa kysyä, jos vaikka tilaisivat sen jostakin toisesta liikkeestä sinulle.
pyytämään lähettämään.
Muistelin itsekin nähneeni lelukuvastossa, mutten nyt löytänyt. Ilmeisesti juuri se on jo poltettu takassa :(
Kiitos paljon!
ap
sellanen iso, pehmoinen Pai kyllä löytyy. Mitään kuvaakaan ei ole siinä rinnan kohdalla mutta jos siitä jotain hyötyä olisi niin voisin vaikka sellaisen sulle laittaa postissa tulemaan. Omat on jo niin isoja ettei sillä enää leiki.
oli tosiaankin paljon teletappeja, minä kn vielä ajattelin että vieläkö nuita jossain myydään. Lapsi repi sen kannen irti, niin en tiedä mikä kauppa oli kyseessä, mutta taisi olla joku nettikauppa, kun siinä oli tilausnumerot leluille.
Joulun ihmemaa kuvastossa oli kuvailemasi Pai, mutta tuolta heidän sivuilta ei löytynyt, jospa tuosta jotain apua kuitenkin.
...korvaako se uusi vastaava lelu kuitenkaan sitä omaa kadonnutta lelua?
Ja muutenkin, miten olisi että auttaisi lasta selviämään siitä surusta ja menetyksestä ja totuttelemaan johonkin uuteen unileluun?
jos asut pk-seudulla, niin matkaa tulee edestakaisin reilu 400 km. Toki kannattaa kysyä, jos vaikka lähettäisivät sinulle teidän lähimpään BR:ään.
JOs menee kovin vaikeaksi, niin voi katsoa, jos vaikka käyn hakemassa. Laita viestiä. Lisään tämän myös suosikkeihin, niin löydän helposti.
Kiitos! Mikä BR on "teidän BR"? Olen valmis matkustamaan kauemmaskin tai
pyytämään lähettämään. Muistelin itsekin nähneeni lelukuvastossa, mutten nyt löytänyt. Ilmeisesti juuri se on jo poltettu takassa :( Kiitos paljon! ap
oli tosiaankin paljon teletappeja, minä kn vielä ajattelin että vieläkö nuita jossain myydään. Lapsi repi sen kannen irti, niin en tiedä mikä kauppa oli kyseessä, mutta taisi olla joku nettikauppa, kun siinä oli tilausnumerot leluille.
Olisiko sinulla vielä Pai ? Kun tässä selaillessani etsin siskontytöilleni Pai-pehmoa kun he niin ovat tykästyneet teletappeihin..
amazonista löytyis, maksaa n. 35e postikuluineen Suomeen.
http://www.amazon.com/gp/product/B001D220BQ/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UT…
kuka näitä nostelee?
t. edellinen
kuka näitä nostelee?
t. edellinen
hakusessa näyttäis oleva, jollei sitten huutonetissä ole, ainakin google näyttää.
Avaimenperää löytyi cdonista ja lekmeristä
http://lekmer.fi/lelut/pehmoelaimet/tunnetut-hahmot/tomy-teletubbies-av…
http://cdon.fi/lelut/tomy-ensimm%C3%A4inen-teletappini-17-cm-14913545
kuka näitä nostelee?
t. edellinen
näitähän saa nostella mielinmäärin :DDDDD
ainakin sellaisia pieniä ja sitten suuren suuria.