Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona sikaflunssaa, mutta niin vaan yks lapsi kuskataan päiväkotiin muita tartuttamaan!

Vierailija
06.11.2009 |

Kuuntelin aamulla kun vein lastani päiväkotiin kun yksi äiti siinä vaahtosi toiselle äidille, että kun muut lapset ja isä on kotona niin kovassa taudissa ja henki ei niillä tahdo kulkea ja että se on just sitä itseään, ei ole koskaan ollut lapset näin huonossa kunnossa ja kovassa kuumeessa jne..

Minä kuuntelin vieressä ja mietin, että käännytäänkö lapseni kanssa heti takaisin kotiinpäin:/ Itse olen raskaana ja lapseni saa tavallisissakin flunssissa aina hengenahdistusta, jonka vuoksi ollaan aina jouduttu käymään päivystyksessä ottamassa spiiralla avaavia jne.

Ja joku idiootti kehtaa kuskata lapsensa hoitoon, kun muu perhe sairastaa kotona!! Ärsyttää niin vietävästi, että tullaan levittämään oikein tahallaan tautia muihin!! Pysyisivät kotona sairastamassa!! Niin aion ainakin itse tehdä jos sikaflunssa iskee yhteenkin lapseeni!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä tulisikaan jos koululainen joutuisi olemaan kotona jokaisen sisaruksen ja vanhempiensa sairastelun ajan? Meillä on sairastettu yksitellen, joten olisi joutunut olemaan ainakin kolme viikkoa poissa.

Ei tämä yhteiskunta pyöri jos hoitajat, opettajat, lääkärit ja kaikki muutkin jäävät kotiin kunnes viimeinenkin perheenjäsen on oireeton.

Mielummin niin että terve vanhempi tai muu aikuinen hoitaa viemiset ja hakemiset ja päiväkotia informoidaan jotta riskiryhmiin kuuluvien lasten vanhemmat ovat tietosia.

Vierailija
2/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea tämä tapahtunut? Kyselen paikkakuntaa, jotta tiedän ottaa oman lapseni pois hoidosta, kun tauti alkaa levitä päivähoidossa.

Vierailija
4/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoon saa mennä jos ei itse ole sairas.

Vierailija
5/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät että sairastavat sikaa?Ei tartte joka yskää väärin ymmärtää, hysteeristä.

Vierailija
6/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtas vielä isoon ääneen kyseinen äiti asiaa toistella moneen kertaan, eikä yhtään käynyt pienessä päässä ajatus, että ei ehkä kannattaisi tuossa tilanteessa sitä lasta hoitoon tuoda. Hitto, että ois tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa!!

Vierailija
7/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa tuommoinen.

Vierailija
8/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on ihan varmasti sitä sikaflunssaa, että on niin kauhea tauti ja kaikki oireet löytyy. On kova kuume, henkiahtaalla, yskää ja oksentelua. Ei paljon jäänyt kyllä epäilyille sijaa..

Niin ja miten niin toimi ohjeitten mukaan?? Jos muu perhe on kotona niin mitä hittoa sitä yhtä lasta kuskataan hoitoon??? Ihan tahalliselta tartuttamiselta rupes toi juttu kuulostamaan!!

Vierailija
9/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olen itse pph ja olen kysynyt omalta esimieheltäni kuinka pitäisi toimia jos hoitolasten perheessä joku on sikataudissa että saako hoitolapsen tuoda hoitoon, niin vastaus oli että kyllä saa. mielestäni todella väärin tulla tartuttamaan muita oli kyse sitten päiväkodista tai pph:sta.

Vierailija
10/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin lapsen luokalla pari tapausta, toinen kuulemma oli isältään saanut, eli kävi koulua samaan aikaan, kun isä sairasti..tälläistä tämä on, vaikkei kivalta tosiaan tunnu

Vierailija
11/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatteko idiootit, että koko yhteiskunnan pitää nyt lamaantua kolmeksi kuukaudeksi tämän sikainfluenssan takia!!!

Vierailija
12/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari valittua sanaa, niin mikset sitten sanonut?

Vierailija
13/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko muun perheen potiessa sikaflunssaa se perheen ainut terve jää myös kotihoitoon. Meillä ainakin toimitaan näin ain, oli kyse mistä taudista hyvänsä.

Vierailija
14/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimitetään ap heti THL:n johtoon. Ruuduksi Ruudun paikalle 6kk:n koti- ja laitostalouslinjalta saamiensa oppien perusteella! NOT!

Vierailija
15/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos koko perhe on sairaana kotona ja se yks ainut terve lapsikin jätetään kotiin??

Eihän tuollaisessa tilanteessa ole mitään järkeä kuskata sitä yhtä lasta hoitoon!!

Vierailija
16/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se lapsi kiukkusi ja itki, kun ei millään olisi halunnut hoitoon tulla, kun tiesi muiden lasten ja äitin ja isän olevan kotona... Mikähän järjen juoksu tuolla äidillä oli oikein tuossa tilanteessa?? Ajatteliko, että he saavat muut rauhassa kotona levätä, kun se yksi vielä terve lapsi on poissa jaloista, vai mitä ihmettä??!

Vierailija
17/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervettä vilkasta lasta!

Itse olen jo parantumassa (ei ole vahvistettu, oliko SI), ja on ihan riittävä ponnistus käydä itse vessassa.

Vierailija
18/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se lapsi kiukkusi ja itki, kun ei millään olisi halunnut hoitoon tulla, kun tiesi muiden lasten ja äitin ja isän olevan kotona... Mikähän järjen juoksu tuolla äidillä oli oikein tuossa tilanteessa?? Ajatteliko, että he saavat muut rauhassa kotona levätä, kun se yksi vielä terve lapsi on poissa jaloista, vai mitä ihmettä??!

Vierailija
19/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun 2 lestaadiolaista äitiä jutteli että eihän sitä voi pitää terveitä lapsia kotona jos yksi sairastaa sikainfluenssaa.

Toisella äidillä oli 4 lasta sikainfluenssassa kotona.

Vierailija
20/31 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä niin tyhmää porukkaa, että huhhuh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän