Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö on vastuuttomia äitejä jotka ovat kotona

Vierailija
06.11.2009 |

ja lapsi/lapset ovat päivähoidossa?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastan logiikan mukaan kiintymyssuhde vanhempiin häiriytyy osa-aikaisessa päivähoidossa, jos äiti on kotona. Samat tunnit kerhossa kuitenkin tekevät lapselle vain hyvää.

Vierailija
22/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun kuitenkin ulkomailla, kun täällä lasten kiintymyssuhde vanhempiin ei katkea 9 h viikossa virikehoidolla, toisin kuin Suomessa. Kohta menen nukkumaan vauvan kanssa päikkärit, 3 v on kerhossa kolme tuntia tänään ja esikoinen koulussa.

ja 3.5v:ni on koulussa, kuopus kerhossa kolme tuntia tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastan logiikan mukaan kiintymyssuhde vanhempiin häiriytyy osa-aikaisessa päivähoidossa, jos äiti on kotona. Samat tunnit kerhossa kuitenkin tekevät lapselle vain hyvää.

Tänne ei juu todellakaan kannata tulla millään ihan todistetulla ja päivänvaloa kestävällä logiikalla. Täällä vallitsee ihan omat av-mammojen lainalaisuudet ;)! Halleluja, koskahan saadaan ensimmäinen av-logiikan tohtori tähän maahan?!

Vierailija
24/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tyyliin "Ennen oli kukkahattutädit ja verhonraoista kyttäävät papiljottimummelit, 2000-luvulla meillä on nettimammojen moraalipoliisit, jotka valvovat, että kukaan ei poikkea yleisesti hyväksytystä äitimyytistä milliäkään".

Vierailija
25/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joillaikin paikkakunnilla alle 4-vuotiaat)joita tämä kiintymyssuhteen häiriintymisjutt kloskee.

Vierailija
26/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaan sikaflunssan.silläaikaa kun itse löhöätte kotona.mahtavaa.

Vierailija
27/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa alle 3 v hoitoon viemiseen sen enempää, mutta täällä on oikeasti usein väitetty, että 4-5 v lapsi saa tarhassa traumoja, mutta kerhossa puolestaan ei.

Haluaisin myös tietää, saako esim. 3 v tyttäreni traumoja, kun haluaa kerhon lisäksi käydä kerran viikossa kaverilla leikkimässä 2-3 h? Siitähän tulee jo 12 h virikehoitoa pois äidin luota. Plus mummola. Herranjumala.

(joillaikin paikkakunnilla alle 4-vuotiaat)joita tämä kiintymyssuhteen häiriintymisjutt kloskee.

Vierailija
28/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla se vastustuskyky kasvaa ja äitinä olen iloinen kun saan löhötä kotona. Ehdottomasti en tee kotitöitä, pötköilen vaan ja syön suklaata.

Mahtavaa todellakin! Ja saatan saada pikku kicksit kun ajattelen näitä kiukkuisia moralisteja, jotka ei mahda minulle MITÄÄN.

Vierailija
29/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse hoidan vauvaa. Jos vauvan ja kodinhoito ei käy täysipäiväisestä työstä ei työnantajani olisi varmaan päästänyt minua edes lakisääteiselle vanhempainvapaalle vaan vaatinut minua tulemaan vauva kainalossa töihin. Siitä huolimatta esikko käy hoidossa vain neljänä päivänä viikossa. Olen mielestäni erittäin vastuuntuntoinen ja omien päätösteni takana seisova äiti, marmattavat leikkipuistojen kotiäidit ahdingossaan ihan mitä tahansa.

Vierailija
30/30 |
06.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun kuitenkin ulkomailla, kun täällä lasten kiintymyssuhde vanhempiin ei katkea 9 h viikossa virikehoidolla, toisin kuin Suomessa. Kohta menen nukkumaan vauvan kanssa päikkärit, 3 v on kerhossa kolme tuntia tänään ja esikoinen koulussa.

ja 3.5v:ni on koulussa, kuopus kerhossa kolme tuntia tänään.

Paitsi että meillä ei edes ole kuin yksi lapsi, joka on hoidossa, vaikka minä olen kotona. Ihan normikäytäntö täällä.