Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perusterveiden 6-35 kk ikäisten lasten äidit! Otatteko rokotteen?

Vierailija
05.11.2009 |

Huomenna olisi meidän kunnassa mahdollisuus saada. Taidan kallistua siihen, että otetaan se rokotus.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni olen saanut sen jo (olen raskaana) ja lapselle pistetään viikon päästä. Ehdottomasti otetaan rokotus.

Vierailija
2/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö 8kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö 10kk, ja rokotuksen ottaminen mietityttää kokoajan.

Joku siinä asiassa pelottaa, en tiedä mikä..

Tällä hetkellä olen kallistunut "ei" mielipiteeseen.. mutta sekin voi taas muuttua huomenna.

Vierailija
4/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaan tytölle myös se..

Vierailija
5/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös 5 v ja 7 v lapset, joille en aio ottaa.

Nyt tosin on selvästi sosiaalinen painostus muuttunut sellaiseksi, että on aika vaikea olla ottamatta.

Vierailija
7/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä itselleni myös (olen raskaana)

Vierailija
8/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on jo saanut.

Vierailija
9/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasin saatte rokotteen. Meille tuli vasta lappu, että huomenna rokotetaan riskiryhmään kuuluvat lapset, ja myöhemmin ilmoitetaan perusterveiden rokotuksista.

Menee varmaan vielä 3 viikkoa, 2 viikon päästä on vasta riskiryhmiin kuuluvien aikuisten rokotukset!

Vierailija
10/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai liekö suurena oletuksena, että puhutaan sikainfluenssarokotteeta?

me ei oteta, ei vauvalle, itselleni eikä miehelleni sikainfluenssarokotteita. perus influenssarokote otetaan vauvalle.

Vierailija
11/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma-lapsi jo sai ja nuorempi saa, kun vaan tarjotaan.

Vierailija
12/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meillä 6-35 kk ikäisiä aletaan rokottaa vasta kahden viikon päästä. Pitää katsoa sitten se tilanne, jos ei ole kerennyt sairastua siihen mennessä, niin todennäköisesti otan rokotteen.

Vierailija
13/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
14/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa kahden ja kolmen viikon päästä. Toivottavasti ei ole myöäistä silloin.

Tavallista kausi-influenssaa ei olla koskaan lapsille otettu. Tässä on sen verran räikeät oireet ja jälkitaudit että oksat pois.

Vierailija
15/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan saa sen juuri ennen joulua.

t.vantaalainen

Vierailija
16/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään rokoteasiantuntija ei ole vielä kehoittanut jättämään rokotteen väliin, päinvastoin. Ei siinä paljoa tarvitse miettiä enää.

Kaiken maailman puoskarit pelottelevat rokotteella. Who ja Thl riittävät minulle auktoriteetiksi. Heillä on todellinen tieto. Rokotteesta on saatu uutta tutkimustulosta viikon sisällä ja sen valossa rokote (myös adjuvantillinen) on julistettu turvalliseksi, myös kaikissa raskauden vaiheissa.

Itse sain rokotteen viime viikolla, 2-vuotias saa 16.päivä ja 4-vuotias marras-joulukuun vaihteessa.

Vierailija
17/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään tämän asian kanssa pähkäilin, mutta kyllä tuon terveen tytön kuolema nyt jotenkin teki sen päätöksen minuun, että lapsi rokotetaan.Kauhistuttaa toki se rokote, kun tutkimukset on niin lapsen kengissä, mutta mielummin pieni kuume rokotteesta kuin 40 asteen kuume ja mahdollisesti jälkitauti ja kuolema.

Vierailija
18/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni, mikäli sen saan. Luotan asiantuntijoihin. En ole muuta vaihtoehtoa edes miettinyt. Lapsi rokotetaan parin viikon päästä.

Vierailija
19/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nuo pienet rokotetaan vasta joulukuussa. Ja silloin lienee liian myöhäistä.

Vierailija
20/20 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvittavinta on se että jotkut puhuvat että sikainfluenssan vaarallisuus on vain lääketehtaan kampanjaa rokotuksilleen, no sittenhän nähdään, kun tauti pyyhkäisee yli maan ja tappaa rokottamattomia. Meillä astmaatikko sai jo ja koululaiset alkavat saamaan parin viikon sisällä.

Ja toisekseen ei tätä rokotetta tarvitse mainostaa, kun se ei edes näytä riittävän kaikille halukkaille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän