MIten sanoisin kohteliaasti mutta lujasti remonttimiehelle
että jälki ei ole ollut hyvää (maalaaminen) ja että virheet pitää korjata? Hän tulee siis jatkamaan työtään. Olen vain huomannut, ettei näille tyypeille päänsilittely toimi. Toisaalta ärsyttää kun joutuu motkottamaan, mutta pakko jos haluaa rahansa edestä talon kuntoon.
Kommentit (4)
rasittavinta on, kun joudun naisena aina sanomaan kaikesta, puolisolla ei ole pokkaa mainita asioista remonttimiehelle. Onneksi remontti loppusuoralla.
"Kuulehan, minä en ole ihan tyytyväinen tähän työn jälkeen, tässä näkyy virheitä. Ne täytyisi nyt korjata, tämä ei vielä oikein riitä." Ja sitten ystävällinen hymy päälle.
Mä en tosin tiedä, onko sulla oikeasti siellä jotain virheitä, vai onko kyse lähinnä siitä, että sä et edes tiedä, miltä sen jäljen pitäisi näyttää? Joskus kun on niinkin. SIlloin on monesti parempi, että tekee itse, sillä ammattimiestä ei saa sellaista tekemään vaikka selittäisi mitä...
Kysyn kaverilta olisiko hänellä hetki aikaa ja pyydän sen jälkeen paikalle, jossa viimeksi hutiloitu. Sit ystävällisesti pyydän voisiko hän korjata ryssityn työn ja kysyn käynkö keittämässä kahvia.
Hyvässä hengessä on saatu työt jatkumaan. Joka duuni on pakko tarkistaa ja moni korjauttaa.