Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta outoa jos nainen menee iltakävelylle klo 21 aikaan?

Vierailija
05.11.2009 |

ja tulee viimeistään iltakymmeneltä kotiin.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olisi?

Onko outoa, että kävimme(minä, mieheni ja 2,5kk vauva) äsken heittämässä parhaan ystäväni autolla hänen ihastuksensa luokse ;)? Hädässä ystävät muistetaan :D

Vierailija
2/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänelle selvisi, että käyn välillä kävelyllä/lenkillä noihin aikoihin. Mustakin ihan outo väite. Kuitenkin tää on ihan valaistua aluetta, en kävele millään lenkkipoluilla vaan alueella, jossa on autoja, asutusta, taloja jne. ja tosiaan ne katuvalot.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin sinä, niin olis kyllä aika pian ex-miesystävä.

Vierailija
4/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus miesystävä väittää mua huoramaiseksi kun hänelle selvisi, että käyn välillä kävelyllä/lenkillä noihin aikoihin. Mustakin ihan outo väite. Kuitenkin tää on ihan valaistua aluetta, en kävele millään lenkkipoluilla vaan alueella, jossa on autoja, asutusta, taloja jne. ja tosiaan ne katuvalot.

ap

Mutta ei ole outoa, mitenkään. Monen mielestä ilta on hyvää aikaa tuollaiselle, onhan meillä jopa sana iltalenkki.

Mies sen sijaan on outo!

Vierailija
5/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat huoria jotka haluavat tulla esim. raiskatuksi. Montakohan "toivetta" mies on toteuttanut..

Sanoisinpa että tuo kuulostaa sellaiselta aikaiselta varoitusmerkiltä, että juoksisin karkuun, ettei tarvi sitten puolen vuoden päästä miettiä, että "olisi mun pitänyt tajuta heti"..

Vierailija
6/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin en pääse. Minusta on mukavaa kun saa liikkua rauhassa.

Vierailija
7/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakävelyllehän mennään illalla!! Tulee hyvät unet kun saa happea ennen nukkumaanmenoa.

Onko mies kontrolloiva?? Väite on todella outo.

Vierailija
8/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaaliahan on esim. perheen äidille työpäivän jälkeen mennä tuohon aikaan lenkille, kun pienet lapset on nukkumassa. Mies voi jäädä vaikka kattomaan rauhassa telkkaa.

Hankkiutuisin miehestä eroon. Kuulostaa vaaralliselta tyypiltä.

Meillä menee usein tuohon aikaan joko mies tai minä lenkille, mutta tehdään se vuoroiltoina eli aina toinen on kotona. Itse kävelen. Mieheni juoksee lenkkinsä.

Vierailija
9/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen mies olisi samantien ex. Kesällä valosalla voisin vielä tuohon aikaa käydäkin lenkillä, en enää nyt.

kun hänelle selvisi, että käyn välillä kävelyllä/lenkillä noihin aikoihin. Mustakin ihan outo väite. Kuitenkin tää on ihan valaistua aluetta, en kävele millään lenkkipoluilla vaan alueella, jossa on autoja, asutusta, taloja jne. ja tosiaan ne katuvalot. ap

Vierailija
10/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai kiertelet minihameessa näyteikkunoita katsellen

Vierailija
11/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se äijä! Vaihtoon ja pikaisesti.

Mä kävelen joka helkkarin yö työn merkeisä ympäri Helsingin keskustaa, eikä mua pelota. Ja ei, en ole vosu, verkkareissa mennään.

Vierailija
12/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat noihin aikoihin. Lapset nukkumassa niin pääsee itse kunnon lenkille, mikä siitä outoa tekee. Eihän se nyt vielä niin myöhäistä ole.

Vierailija
13/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkki voisi olla millään tavalla outo asia. Siis mikä siitä tekee outoa? Miesystävä on paitsi outo myös todella epäkohtelias, moukka ja jopa pelottava. Jäisi kyllä minulta tuollaisen tapailu.

Sen sijaan tuo nelosen touhu kyllä on minustakin vähän outoa. Siis lähditte koko perheen voimin, vauva mukana, kello yksi yöllä tai niillä main, heittämään ystävääsi jonnekin ihastuksen luo? Minusta se on vähän outoa? Oletteko 15-vuotiaita, vai miksi se ystävä ei voinut aamuun asti odottaa ihastuksen tapaamista ("hädässä ystävä tunnetaan" pätisi ehkä tilanteeseen, jossa lähtisitte heittämään sairasta ystävää päivystykseen yöllä tms. oikeasti vakavaa). Minusta on todella epäkohteliasta ja itsekästä, eikä tosiaan ystävän teko, herättää lapsiperheelliset ihmiset keskellä yötä kuskeiksi; ei tulisi itselleni edes mieleen pyytää moista. Ja miksi ihmeessä te lähditte koko perheen voimin? Eikö teistä toinen olisi voinut heittää ystävää, ja toinen sitten jäädä lapsen kanssa kotiin? - Aika outoa lähteä raahaamaan pientä vauvaa keskellä yötä huviajeluille...

Vierailija
14/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miksi se ystävä ei voinut aamuun asti odottaa ihastuksen tapaamista

Vierailija
15/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian outoa minulle: olisi ovennäytön paikka

Vierailija
16/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian outoa minulle: olisi ovennäytön paikka

Vierailija
17/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni vastaajista on itte lenkillä/kävelyllä noihin aikoihin? Ainakaan paikallisella kuntopolulla (tai tuolla kylän suunnalla) ei tule naisia vastaan oikeastaan yhtään 20:00 jälkeen. Ja kokemusta oikeasti on (4x viikossa 10km noihin aikoihin).

Vierailija
18/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin aristelen pimeää, mutta kyllä vielä klo 21 uskallan koiran kanssa lähteä lenkille, ja usein en aikaisemmin pääsekään. Tulen jumpastakin klo 21 jälkeen kävellen kotiin.

Vierailija
19/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollessa kävin aina tunnin-puolentoista iltakävelyllä ilta yhdeksän jälkeen, kun olin saanut lapset nukkumaan. Ettei se minun kävely olisi yhteisestä ajasta pois. Enkä ollut ainoa, kyllä niitä muitakin kävelijöitä ja lenkkeilijöitä on siihen aikaan.

Nyt kun olen hoitovapaalla käyn aiemmin.

Vierailija
20/30 |
05.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas moni vastaajista on itte lenkillä/kävelyllä noihin aikoihin? Ainakaan paikallisella kuntopolulla (tai tuolla kylän suunnalla) ei tule naisia vastaan oikeastaan yhtään 20:00 jälkeen. .

en minäkään menisi.

Itse en lenkkeile tuohon aikaan mutta en näe siinä mitään omituista, kunhan pysyttelee "asutulla" alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme