G: Elätkö uusperheessä, ydinperheessä tai yh:na
Jonkin muun tyyppisessä perheessä (esim. sateenkaariperhe) tai yksin?
Kommentit (19)
eli yhteishultajuudessa ollaan ja itse en ole tällä hetkellä ainakaan parisuhteessa
jotenkin tuntuu, että uusperhe sana on ihan kamala!:(
Kyllä mieheni rakastaa lastani kuin omaansa..!
Mutta minun äitipuolena ei tarvitse rakastaa miehen vittumaisen exän kakaroita, jotka se teki vain siksi, että saisi miehen sidottua itseensä.
Tässä kiteytyy uusperheen ydin.
Ja ylpeitä ollaan siitä. Tuntuu, että nykyään ei saisi olla enää tavallinen "normaali" tasapainoinen ydinperhe.
Mutta minun äitipuolena ei tarvitse rakastaa miehen vittumaisen exän kakaroita, jotka se teki vain siksi, että saisi miehen sidottua itseensä.
Tässä kiteytyy uusperheen ydin.
Kyllä kuule minullakin oli ydinperhe ja siinä piti pysyä hautaan asti. Ylpeitä oltiin. Mutta mies päätti toisin. Siinä vaiheessa perustin uuden ydinperheen. Ylpeä olen ja hautaan asti tässä pysyn. Sille en mitään voi jos mies päättää toisin. Enkä sille että tätä nimitetään uusperheeksi koska se on uusi. Meille se on uusi ydin, en sitä paremmin osaa selittää.Uusperheellinen
saa jatkuvasti tosiaan lukea siitä, että miehen pitää rakastaa mun lapsia kuin omiaan.
Mutta miehen lapset on niitä miehen exän vittumaisia kakaroita. Äitipuolena mun ei tarvi rakastaa niitä, eikä edes tykätä. Mutta miehen pitää rakastaa mun lapsia.
Näitä aloituksiahan täällä on jatkuvasti.
sitä ennen lasteni kanssa 4vuotta
ja ennen sitä ydinperheessä 10 vuotta
Elän.