MÄ OLEN NIIN KYLLÄSTYNYT NÄIHIN HYSTEERISIIN SIKAINFLUENSSA ALOITUKSIIN
Terv. yksi työn puolesta rokotettu, joka on tekemisissä mahdollisten infektiotapausten kanssa ja joka on myös äiti
Kyllästyttää todella tämä hysteria.
Kommentit (16)
Me muut vaan odotellaan rokotuksia jopa loppuvuoteen.
Lopettakaa jo, se tulee jos on tullakseen, sairastetaan pois ja saadaan hyvä vastustuskyky!
tällä palstalla pyöriminen on vapaaehtoista...
Ja vielä tiedoksi, itsellänikin on rokottamaton 8-vuotias tytär. Hän saa rokotteen koulusta vasta viikolla 50.
niin minäkin hyppää esim. BB-juttujen yli sensijaan että huutaisin täällä, että lopettakaa ne BB-jutut.
Yksinkertaista mutta helppoa!
Sattuvat väkisinkin silmään kun yrittää sieltä joukosta etsiä jotain muuta aihetta koskevaa aloitusta. Näille "sikailijoille" äkkiä ihan oma palsta missä saisivat hysterisoida ihan niin paljo kun huvittaa!
että hyppää kaikkien yli. Miksi te ysteerikot ette voi keskittää kaikkia SI-juttujanne yhden otsikon alle?
Kannattaa lukea otsikko niin minäkin hyppää esim. BB-juttujen yli sensijaan että huutaisin täällä, että lopettakaa ne BB-jutut.
Yksinkertaista mutta helppoa!
Aivastuksen pidättely on vaarallista, voi katketa verisuoni päästä. Eikä sille mitään voi jos räkää jää käsiin ja virukset tarttuu ovenkahvoihin ja yleisiin tiloihin. Eihän tässä nyt olla sentään seksiä harrastamassa. Entäs jos olen postinjakaja ja jaan mainoksia räkäisillä käsillä? Siinähän saatte viruksia kotiinne heh heh
ei ole osunut silmiini, vaikka olen näitä sadoittain lukenut että aika vähän niitä kai on
ajattele asiaa niin, että on hyvä olla joku paikka johon voi paniikkiaan purkaa. Eikö? Ja toisekseen, ehkä paniikkia ei olisi jos hekin olisivat JO saaneet rokotuksen. Älä avaa sikainfluenssa-viestejä. Kiitos.
Yksinkertaista ja helppoa, kun sen ymmärtää!
helpottaa, kun huomaa, ettei ole ainoa, jota pelottaa. Ja todella helpottavaa olisi, jos rokote olisi jo saatu.
Mä ymmärrän sen kyllä, mutta ei tää nyt oikeesti ole mikään musta surma.
Lopettakaa jo, se tulee jos on tullakseen, sairastetaan pois ja saadaan hyvä vastustuskyky!
liikalihavien av-mammojen pulssin saa edes sikainfluenssa nousemaa. lenkillä kun eivät käy.