Missä ovat nyt ne äidit jotka toitottivat täällä etteivät aio rokotuttaa lapsiaan
vielä muutama päivä sitten täällä oli iso kuoro kertomassa rokotteiden toinen toistaan hurjemmista kuvitteellisista haittavaikutuksista. Nyt on aika hiljaista sillä saralla.
Kommentit (24)
en ole aiemmin toitottanut mutta voin nyt sitten tehdä sen: MINUN LAPSIANI EI ROKOTETA SIKAINFLUENSSAA VASTAAN!
eli en aio rokotuttaa lapsiani sikainfluenssarokotteella. En sitä kuitenkaan päivittäin täällä huutele - miksi pitäisi?
siksi en nytkään. Mutten aio rokotuttaa missään tapauksessa.
Jotenka meidän 6-henkisestä perheestä 2 tulee saamaan rokotteen. Toinen rokotetaan jo perjantaina, toinen 2 vkon sisällä.
lapsiani rokottaa tällä typerällä rokotteella. Rokote on tullut puskasta, joten se ei voi olla turvallinen.
sitten tulee tapahtumaan? Kuolevatko he rokotteeseen vai kenties vammautuvat???
vaikeeta kun me vanhemmat ollaan eri meiltä:(
myös yksi joka ei edelleenkään ole rokotetta lapsilleen ottamassa. En kyllä jaksa tänne kantaani joka päivä päivittää.
lapsiani rokottaa tällä typerällä rokotteella. Rokote on tullut puskasta, joten se ei voi olla turvallinen.
Voipa olla että rokotteen "sivuvaikutukset" tulevat esille vaikkapa vasta 5-10 vuoden päästä, mutta minä en aio lapsiani altistaa tuntemattomalle rokotteelle!
En ymmärrä miksi rokotetaan matkalle lähtiessään ties millä rokotteella ajattelematta koko asiaa ja sitten luullaan että tämä rokote olisi jotenkin vaarallisempi. Vaarallista on käyttää e-pillereitä, särkylääkkeitä ja ties mitä. Ei tämä rokote ole sen vaarallisempi on vaan saanut aikaan suuren kohun internetin välityksellä.
kun asiasta ollaan keskusteltu. Ei yksi lapsen kuolema Suomessa sitä miksikään ole muuttanut.
En rokota lastani, vanhemmat lapset päättäköön itse kun omillan elävät, itseäni en rokota.
mutta enpä ole ennen tätä asiasta mitään missään maininnut. Olen siis vallan äänekkääksi ruvennut, enkä suinkaan hiljennyt.
sikainfluessarokotetta on turha verrata muihin rokotteisiin, joita otetaan esim. matkoja varten. Vuosia käytössä olleista rokotteista kun paljon enemmän tutkimustietoa ja pitkän linjan käyttökokemuksia ja faktaa.
terveisin eräs, jonka lapsilla on havrix-rokotteet, mutta sikainfluenssarokotetta ei oteta
Voipa olla että rokotteen "sivuvaikutukset" tulevat esille vaikkapa vasta 5-10 vuoden päästä, mutta minä en aio lapsiani altistaa tuntemattomalle rokotteelle! [/
Mutta lapset voi siis hyvin altistaa niille mahdollisuuksille...
Sikainfluenssa leviää epidemiana, ja rokotusajat vasta tulossa.
Ei siinä rokotteessa ole mitään uusia aineita.
Lukekaa asiantuntijoiden tekstiä:
http://www.thl.fi/fi_FI/web/fi/sikainfluenssa/rokotteetjalaakkeet/sikai…
itse en ainakaan viitsi joka hetki käydä toitottamassa valinnastani. Kanta on sama ja pysyy.