Mistä voi ostaa Riihipuodin Myllyn luomu puuroaineksia, puuroaineksia jotka kypsyvät keittämättä?
Kommentit (8)
ne todella ovat aivan ihania, itse olen perhepäivähoitaja ja olen kokeillut niitä ja ihastunut.
Äidin Unelma
Ohrahiutale
Suursuosikki! Ei ole esikäsitelty, Täysjyvätuote, Kypsyy keittämättä!
"...Eikä pala pohjaan".
4-viljan hiutale
Ei ole esikäsitelty, Täysjyvätuote, Kypsyy keittämättä!
Ruishiutale
Spelthiutale
Suosittelen!!
Niitä voi myös tilata netistä. Me ollaan jo äitini kanssa tehty niin vuosia, asutaan niin pienellä paikkakunnalla ettei täältä saa kaupoista (pyynnöistä huolimatta)
Niitä voi myös tilata netistä. Me ollaan jo äitini kanssa tehty niin vuosia, asutaan niin pienellä paikkakunnalla ettei täältä saa kaupoista (pyynnöistä huolimatta)
myyntipaikat löytyävt www.riihipuoti.fi -> jälleenmyyjät ja on niitä aika monessa kaupungissa. Siellä sivuilla on myös linkki nettikauppaan!
Lasten suosikki ja itsekin pidän kovasti. äärimmäisen kätevä. Noissahan neste kuumennetaan lähes kiehuvaksi ja sitten lisätään hiutaleet (ohrahiutaleet muistuttavat kyllä hiutaleen ja jauhon välimuotoa), levy pois päältä ja annetaan hautua kannen alla 20min.
Vaikka levy on pois päältä niin kannen alla lämpötila on korkea melko pitkään, siinä kypsymisen syy.
Suosittelen
Mainostavat ettei ole esikäsitelty, kertokaa ihmeessä minullekin.
http://www.riihipuoti.fi/?id=133EEE46-D5224BE7AB3E-03DC64B807A4
Espoo
CM-tavaratalo Iso-omena
CM-tavaratalo Sello (TULOSSA)
K-Supermarket Mankkaa
K-Supermarket Seilori
M-market Laaksolahti
Halikko
Prisma
Heinola
Heila -lähiruokatori
S-market
Helsinki
Arabianranta: K-Arabia
Munkkivuori: K-Munkki
Oulunkylä: K-Supermarket Musta-Pekka
Itäkeskus: Life (Sinun kauppa/ Luontaisforum)
Itäkeskus: Punnitse ja Säästä
Hämeentie 50: Punnitse ja Säästä
Fredrikinkatu 55: Punnitse ja Säästä