lapsi pois koulusta?
pitäisikö lapsi ottaa pois koulusta silloin kun sinne saapuu SI? meillä on tuo 5kk ikäinen pikkusisko..
Kommentit (9)
meil kans yks ekaluokkalainen ja 4 ja 1,5vuotiaat sisarrukset...ja olen miettinyt et jos kouluun tulee nii otanko vai en pois?että sen näkee sitten...
Kotikaupungissani on epidemia jyllännyt jo pitkään mutta lasten koulussa sitä ei vielä ole. Pidän varuilta lapset kotona kunnes saan (perheen) riskiryhmiin kuuluvien rokotukset kuntoon.
Jotain hyötyä sentään tästä työttömyydestä. Voin opettaa lapsia itse kotona :)
otin maanantaista lähtien astmalapseni kotiopetukseen. Rokotus tulee tiistaina ja on sitten loppuviikonkin kotona.
Se on hieman myöhäistä, jos ottaa kotiin vasta sitten kun omalla koululla sitä jo on. On jo siinä vaiheessa, kun todeta voi, ehtinyt tarttua moneen.
Eräässä koulussa oli maanantaina eräässä luokassa yksi pois ja perjantaina oli enää yksi paikalla.
Pitivätkö sinua ihan pöhkönä?
sairastan itse ms-tautia, joka yleensä aktivoituu kuumetautien seurauksena. Seurauksena sairaudesta on pahimmista tapauksessa pysyvä invaliditeetti, eikä ko. riski ole ihan pieni.
Ohimeneviä, kuukausia kestäneitä osittaisia halvaantumisia minulla on ollut juuri noiden kuumetautien seurauksena sen verran usein että en uskalla ottaa riskiä.
Lisäksi meidän perheessä on kaksi astmaatikkoa.
saitko neuvoja koulustamitä kaikkea pitäisi opiskella? vai menettekö vain järjestyksessä kirjoja läpi? millä luokalla lapsesi olikaan?
ap
Toivottavasti teidän perheelle ei tautia tule :(
Pitivätkö sinua ihan pöhkönä?
sairastan itse ms-tautia, joka yleensä aktivoituu kuumetautien seurauksena. Seurauksena sairaudesta on pahimmista tapauksessa pysyvä invaliditeetti, eikä ko. riski ole ihan pieni.
Ohimeneviä, kuukausia kestäneitä osittaisia halvaantumisia minulla on ollut juuri noiden kuumetautien seurauksena sen verran usein että en uskalla ottaa riskiä.Lisäksi meidän perheessä on kaksi astmaatikkoa.
Mitenköhän se käytänöössä järjestyisi, ei varmaan mitenkään... Kuinka kauan sitten olisi pois koulusta? Kuukauden? Kaksi?