Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun ei halua auttaa muita..
04.11.2009 |
..koskaan ikinä missään, jos se vaatisi itseltä yhtään joustamista tai vaivannäköä. Voisi olla toiselle tosi isosti avuksi antamalla vähän periksi omasta mukavuudenhalustaan, mutta ei. Tunnetko tällaisia ihmisiä?
Omaan tuttavapiiriin kuuluu yksi, ja piirre sekä ärsyttää että toisaalta tuottaa aikamoista myötähäpeääkin. En tajua miten aikuinen ihminen voi olla niin itsekäs, ja ettei hän ilmeisesti saa itselleen mitään mielihyvää siitä että olisi toiselle avuksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viimeisin tempaus oli se kun se pyysi mua hoitamaan sen lasta. No, mikäs siinä, kyllä mä voin auttaa. Sovittiin että tuo tyttärensä meille ja lähtee sitten siitä asioimaan. Illalla soitti kuitenkin että mitä jos minä menisinkin hoitamaan hänen tytärtään heidän kotiin, syystä että tytöllä on kivempaa olla kotona ja hänen itsensä ei tartte rampata edes takas. Ei siinä mitään, mutta mulla on 3 kuukautinen vauva ja ekaluokkalainen. Minunko se sitten pitäis rampata ja ekaluokkalainen tulisi tyhjään kotiin?
Toi oli vaan yks esimerkki kyseisestä tyypistä, on välillä ihan uskomattoman itsekäs. Ja juuri sellainen joka itse pyytää palveluksia mutta ei niitä pahemmin itse millään antais.