Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mun on ihan pakko laihtua!!

Vierailija
04.11.2009 |

Kiloja päässyt tulemaan, ja eivät lähde pois vaikka mitä teen. Etelänmatka edessä, ja kesävaatteet ei mene päälle, enkä uusia viitsi ostaa! Eli PAKKO laihduttaa n. 5kg!! Aikaa n. 2kk, nyt kertokaa parhaat vinkit kehiin!! Lähtömitat ovat nyt 165/64, eli tuonne alle 60 pitää päästä. Auttakaa!!! Mikä paras keino, nutraaminen, karppaus vai mikä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä kyllä mitään koko elämän kestoista muutosta ruokailutapoihin saa mutta on passeli juuri tällaiseen caseen.

Painoindeksisi on siis 23,5 eli et kyllä ole ylipainoinen. Se heikentää nutrien tehoa koska sinä olet jo normaalipainossa. Kannattaa kuitenkin kokeilla. Otat aluksi 1kk täysnutrauskuurin ja sitten osittaisnutraat toisen kuukauden.

Luultavasti hyötyisit kuitenkin enemmän kiinteytyksestä kuin nutrauksesta.

Vierailija
2/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä noita kiloja pitäisi ihan tiputella. Eihän nyt ole edes kesävaatteita missään tarolla, eli todellakin on pakko laihtua! Nyt iski paniikki!! t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön myös herkkuja yhtä usein kuin ennen, mutta puolet vähemmän. Juon lasin vettä aina ennen syömistä. Syön heti kun suussa alkaa maistumaan elimistön säästöliekki eli aineenvaihdunta muuttuu ja tulee näläntunne. Siis 2-3 tunnin välein ainakin jotain pientä syötävää yht viisi kertaa päivässä.

Lisää liikuntaa myös. Minulle reipas kävely on sopivaa. Aamulla juon lasin vettä ja toisen tuoremehua (päivän ainut mehu) ja lähden lenkille. Lenkin jälkeen ruisleipää ja teetä. Jne päivä etenee... Iltapäivällä kevyt ruoka ja vielä jää mahdollisuus kahteen välipalaan ennen nukkumaan menoa.

Vierailija
4/4 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mieluiten: tule jätetyksi.

Mä laihduin viikossa 5 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan