On niin turvallinen olo kun on Jeesus sydämessä
Kommentit (12)
Niin varmaan! Hihhuli hourupää olet! Hyvää yötä, Jeesus myötä!
On niin turvallinen olo kun on Jeesus syömässä
Monissa latinomaissahan pojille annetaan nimeksi Jesus. Saa sitten paikalliset Mariat kantaa päivällistä pöytään Jesuksilleen turvallisin mielin.
Niin varmaan! Hihhuli hourupää olet! Hyvää yötä, Jeesus myötä!
rukoilen puolestasi.
koskaan että entä jos tää kaikki onkin valhetta? Lähinnä siitä näkökulmasta, että vaivaako esim. yhtään ajatus että homoihin kohdistamanne henkinen väkivalta voisikin olla täysin tarpeetonta?
Eikö Jeesus voisi käydä kerran vuodessa kanarialla tai jossain`?
jollekin Etelämeren saarelle. Kalasteltais ilkosillaan ja otettais aurinkoa... Kuulemma aika komee mies. Ja viisas, ja taitava kohteleen naisia.
Halleluja! Jeshua HaMasiach on Herra!
On todella hienoa olla uskossa. Kiitä siitä etuoikeudesta sydämeni pohjasta Jumalaa ja Jeshuaa.
Kiitos pyhä Isä Jumala, että olet antanut minunkin tulla uskoon, vaikka tuntuu, että olisi ollut niin monia, jotka ovat parempia kuin minä. Mutta Sinä tiedät pyhä Isä Jumala kaiken niin paljon paremmin, ja että minä tahdon rakastaa Sinua sydämmeni pohjasta ja lähimmäisiäni, niin kuin itseäni. Auta minua siihen Isä Jumala, Jeshua HaMasiachin Nimessä. Aamen, Aamen Aamen.
Joo, olen todellinen hihhuli ja iloinen siitä.
Valhe sydämessäs elät elämäsi =(
musta raamatussa on niin hienoa se perus sanoma usko&rakkaus, mitä kamalaa siinä oikeasti on jos joku on löytänyt itselleen lohtua,turvaa elämäänsä uskosta?
Suomi on niiiiin äärettömän vapaamielinen maa, kaikki muu täällä hyväksytään ja ei saa pahaa sanaa sanoa, paitsi se, että' joku on uskossa. Sitä kyllä sännätään joukolla pilkkaamaan ja ilkkumaan??
Jumala tarjoaa sinulle erilaisia apuvälineitä siihen että selviät vaikka siitä rutosta. Yksi apuväline on nykyaikainen lääketiede. Jos et käytä sitä hyväksi saat syyttää ihan itseäsi ettet ole Jumalan apua ottanut vastaan vaikka hän sitä sinulle tarjoaisi.
Valhe sydämessäs elät elämäsi =(