Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholistiäiti raskaana 6 rv

Vierailija
03.11.2009 |

Täällä oli jonkin aikaa sitten alkoholistiäidin aloittama ketju jota luin ahkerasti mutta mitään en koskaan kommentoinut. Osui vissiin liian lähelle. Mulla siis kolme lasta, joista kaksi vanhinta koulussa ja nuorin nyt 3v. Olen kotona, ja etenkin keskimmäisen mentyä kouluun reilu vuosi sitten, alkoholinkäyttöni repesi käsistä. Karkeasti arvioiden olutta/lonkeroa menee noin 6-7 tölkkiä päivässä, silleen tasaisesti pitkin päivää heti lounaan jälkeen aloitettuna (kun 3-v menee päiväunille), ettei mitään kunnon hiprakkaa tule eikä krapulaakaan. Mies on reissutöissä, joten ei tiedä tästä mitään, koska puhelimessakaan ei iltaisin kuule äänestäni mitään outoa. Silloin kun hän on kotona, niin välillä on tuskaa olla mitään juomatta ja usein juonkin "salaa" eli nopeasti hörpin hänen näkemättään tölkin tai pari, ja syön sitten päälle esim valkosipulisuolakurkkua. Mies ei itse käytä juuri ollenkaan alkoholia. Noh, alitajuntaisesti osasin ehkä epäillä jo reilu viikko sitten että kuukautisten viivästyminen ei ole normaalia, ja pari päivää sitten tein raskaustestin. Plussaahan se näytti, ja laskujeni mukaan menossa on nyt rv 6.

Tavallaan olen hirveän helpottunut ja tietysti onnellinen tästä, sillä nyt olen saanut parhaan mahdollisen syyn laittaa korkki kiinni. Muutenkaan en jotenkin tunnista tästä alkoholistiäidistä itseäni: olen aina urheillut paljon enkä juuri ole alkoholia käyttänyt, joten itsekin ihmettelen mitä tyhjiötä tällä läträämisellä olen elämässäni alkanut täyttää? Mutta toisaalta pelkään myös kovasti, mitä vaurioita olen mahdollisesti sikiölle aiheuttanut tällä aivan liiallisella alkoholinkäytölläni...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan