Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Saako teidän perheessä isä isänpäivälahjan?

Vierailija
03.11.2009 |

Jos saa niin mitä? Jos perheessä lapsi, joka on niin pieni ettei osaa vielä itse tehdä/hankkia lahjaa, teettekö/ostatteko lapsen puolesta jotain?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei vietetä isän- eikä äitienpäivää.

Vierailija
22/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhossa on tehnyt lahjan ja nyt kotona kortin. Lisäksi tehtiin vauvan jalkoista ja käsisitä taulu. Samanlainen kuin esikoisesta aikanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei. Ei meilla vieteta aitienpaivaakaan lahjoin. Jouluna saavat seka aikuiset ja lapset lahjoja (lapset tosin enemman), syntymapaivaksi yleensa vain lapset. Toisaalta ostamme kylla lahjoja ihan kaikkien "yleisten" paivien ulkopuolellakin jos sattuuu ko. henkilolle "sopiva" kohdalle, lahjathan on kivoja. Itse en vain jaksa vakisella yrittaa etsia "jotain" juuri tietyksi paivaksi; mieluummin ostan jotain oikeasti mielenkiintoista ja sopivaa kun se sattuu kohdalle.

Vierailija
24/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin hänelle kirjan josta luulen hänen pitävän.

Paketoin sen paksulla sinisellä kartongilla jonka lapset koristelivat piirtämällä isin kuvan ja kukkia :)

Ajattelin herättää rakkaani aamulla kahveilla lasten kanssa.

Päivä vietetään rauhakseen perheen kesken ja illalla mennään miehen isää onnittelemaan.

Vierailija
25/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortit ja lahjat menevät pikkuhiljaa kaapeista roskiin. Lapset kyllä tekevät niitä innoissaan, mutta kun isä ei niitä vastaanota.

tämä on aina se sydämensärkymishetki vuodesta, mutta yritän selittää sen lapsille etteivät koe sitä omaksi syykseen.

Vierailija
26/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole ollut nyt parina viimeisenä äitienpäivänä kotona(töissä), joten en ole lahjaa häneltä saanut. Silloin kun on ollut kotona niin on aina jotain antanut. Paitsi, että viime äitienpäivänä tuli todettua ettei sen hyvänmielen saamiseksi tarvitse lähettää kun yksi kuvaviesti:)

Ajattelinkin tuossa, että voisimme sopia miehen kanssa, että jätettäisiin äitien- ja isänpäivälahjonnat pois. Minä saisin lokakuusta tammikuuhun asti lahjoa miestä kerran kuussa. Hääpäivä, isäinpäivä, joulu ja synttärit. Vielä kun loppuvuodesta on paljon muillakin merkkipäiviä.

Vierailija
27/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kortit ja lahjat menevät pikkuhiljaa kaapeista roskiin. Lapset kyllä tekevät niitä innoissaan, mutta kun isä ei niitä vastaanota. tämä on aina se sydämensärkymishetki vuodesta, mutta yritän selittää sen lapsille etteivät koe sitä omaksi syykseen.

Vierailija
28/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lapsi saa itse koristella lasipurkin mieleisekseen ja tehdään yhdessä konjakkisinappia. Päiväkodissa on tehnyt kirjanmerkin, johon koitetaan katsella jotain kivaa kirjaa mukaan samalla kun käydään ostamassa tuota sinappijauhetta.

Vierailija
29/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä korkeintaan keitän kahvit. Saatan leipoa jotain jos mies niin toivoo. Mutta ennen kaikkea lapsen asia on muistaa isäänsä.

Vierailija
30/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset (2 ja 4-vuotiaat) askartelevat kortit. Aamiainen viedään sänkyyn kera pienen kakun ja kuohuviinin ja päivällä laitan kolmen ruokalajin juhla-aterian.

Ukille ja Paapalle askartelin lasten kanssa hienot tyynynpäälliset sekä kortit.

Vierailija
31/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettiin erään tutun koululaisen myymät uhreilusukat (tuotto meni luokkaretken hyväksi) ja suklaapatukka. :)

Vierailija
32/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, et meil on tyttövauva, Sama juttu kuvamuki ja kortti mis on lapsen jalanjälki ja cd;n sijasta mies saa dvd;n;) p.s mä olin myös ajatellut laittavani mukiin karkkia, ootkohan mun kaksoisolento?

Vierailija
33/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sitä lahjaa ja korttia osanneet hankkia, niin silloin heidän puolestaa jotain hankin. Nykyään jos itse väsäävät lahjat ja kortin. Mulle on jäänyt tavaksi sitten hoitaa se herkuttelupuoli.

Vierailija
34/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ehkä korkeintaa jonkun suklaalevyn. Meillä vietetään sunnuntaina isäinpäivää ja esikoisen syntymäpäivää, tärkeä päivä molemmille ja minulle myös.

Vierailija
35/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän PERHEEN isä.

Vierailija
36/36 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osta tänä vuonna lahjaa.

Itse en saa koskaan äitienpäivälahjaa, hyvä että mies muistaa koko päivää... on sanonut että koska en ole hänen äitinsä siksi ei muista, ok ei muista omaa äitiään myöskään.

mulla on tänä vuonna tiukkaa taloudellisesti, joten sanoin jo pari viikkoa sitten että tänä vuonna ei tule isän päivälahjaa.