Aleksin H&M:ssä nähtyä. Hyi yök! varoituksen sana
Olin lapseni (tyttö 4v) kanssa ostoksilla Henkka Maukalla Stadissa for kids liikkeessä. Lapsi jäi katselemaan telkkaria ja mä kiertelin siinä tyttöjen vaateosastolla katselemassa vaatteita. Kohta huomasin, että tytön vieressä seisoo joku keski-ikäinen ukko, tuijottaen tyttöä. Todellakin tuijotti lasta, koska oli sellaisessa asennossa, että se telkkari jäi miehen selän taakse. Ei siinä mitään, mutta kun tulin hakemaan tyttöö pois, mennäksemme kassalle, hoksasin, että äijällä oli kauhea stondis... Tai sitten se oli tunkenut jotain täytettä housuihinsa. Olin niin järkyttynyt koko tilanteesta, että tajusin vasta kotona, että olis varmaan pitänyt sanoa myyjille siitä friikistä. En katsonut, oliko se äijä jonkun kanssa ostoksilla vai oliko se tullut sinne vain tuijottamaan lapsia. Sehän on mitä ihanteellisin paikka tuollaiselle friikille salakatsella lapsia. Kukapa osaisi epäillä, että lastenvaatekaupassa kukaan kyylää! Että kannattaa olla varuillaan tuollaisessa isommassa liikkeessä.
Kommentit (30)
Olisit mennyt mamma luunapin napsaamaan siihen jos vaivaa. Olitko edes varma että sillä seisoi, jos sillä oli vaan isompi kuin miehelläsi?
ja jätti lapsensa itsekseen sovittelemaan vaatteita?
ja onhan niillä siellä turvakameroita vaikka ja kuinka .
VELVOLLISUUTESI on tehä ilmotus liikkeeseen ja antaa muistamasi tuntomerkit ja kellonaika.
Tarkistitko etteivät myy alushousuja miehille täytteellisinä?
Usein se ensimmäinen epäily, "vaisto",tällaisesta on se oikea, mutta nyt ap:kin kohta epäilee näkemäänsä eikä tee mitään ilmoitusta, ja ukko saa rauhassa jatkaa touhujaan..
Eiköhän se kuitenkin ole pienempi paha, jos olikin väärinkäsitys (nauhoilta varmaan näkee jotain, esim. onko samalla ukolla tapana seisoskella siinä kohtaa useinkin? Vanhempi mies lastenvaateosaston lasten telkkarin vieressä?), kuin että ukko todella kuola valuen tuijottaa pikkulapsia!!
Vai mikä pedofiilien päähän taputusta tämä taas on. Joo, ei mies välttämättä mitään väärää tehnyt, mutta ei voi tietää tässä tapauksessa. Ihmeen hanakasti te sitä ukkoa täällä puolustatte.
voin kyllä ilmottaa hänelle asiasta jos haluat?
Jyväskylässä oli vastaava tyyppi, tosin tirkisteli teinejä, ei pieniä lapsia. Hengasi nuorisovaateosastoilla. Näin sen useita kertoja samassa puuhassa eri liikkeissä.
Olin itse vielä teini/lapsi tuolloin, niin olin vaan hämilläni, enkä ilmoittanut kellekään. Kerran olin sovituskopissa, niin se ukko avasi sovituskopin oven juuri kun olin riisunut paidan. Se vaan hymyili ja minä hölmö sanoin säikähtäneenä sille "anteeksi", kun luulin että se oli jotenkin mun vika että se hyökki sinne pukukoppiin!
voithan kertoa mitä täällä on kirjoitettu!
En ole ap mut toki kerro asiasta hänelle - voivat pitää silmällä näkyykö ihme hyypiötä siellä!!
voin kyllä ilmottaa hänelle asiasta jos haluat?
MUTTA: ei kai kukaan oikeasti jätä lastaan yksin kaupoissa???