Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin sain huvitissittelijän aisoihin

Vierailija
03.11.2009 |

Vauvani ei suostunut nukahtamaan kuin tissi suussa, joten tein niin että otin vauvan viereen, laitoin tavallisesti rinnalle, vauvan nenän kiinni ihoon, ja laitoin tutin suuhun. Näin sain huvitissittelijää huijattua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni pidän vauvaa rinnalla paljon. ainoa ongelma on öisin kun olen itse sitten niin väsynyt että pelkään nukahtavani ja sitten tukahduttavani pienen.

meillä muuten jaksaa kyllä nyt jo imeä kunnollakin mahan täyteen. huvitisseilyn huomaa siitä kun tosi laiskasti ottaa nännin suuhun ja imasee vaan kerran kaks ja sitten irrottaa otteen ja painaa posken tissiä vasten :) tosi suloista mutta yöllä väsyttävää.

täytyy katsoa NUK valikoima. mistähän pk-seudulla löytyis?

t. se jolla vajaa 2vko:n ikäinen vauva

Vierailija
2/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

julma ja pihalla voi äiti-ihminen voi olla.

Anna nyt saatana sen vauvasi tisutella ihan vapaasti, hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin ap:n tarkoittavan näitä ärsyttävää ärsyttävämpiä tissuttelijamammoja, jotka lömpsäyttävät paljaan rintansa esiin joka hemmetin mutkassa..!

Vierailija
4/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo ei kovista yrityksistä huolimatta toiminut. Itse asiassa tutti ei kelvannut ollenkaan.

Vierailija
5/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi piti olla kyljellään ja kädessä rasu.

Vierailija
6/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää pikkuherralla vajaa 2 viikkoa ja nyt nukahtaminen ilman tissiä ei onnistu ja muutenkin herää varsinkin illan ja alkuyön 15 min välein. Ei kuitenkaan ole nälkäinen kun imaisee muutaman kerran ja sitten taas nukahtaa.

Suloinen pieni tykkää nukkua poski tissiä vasten ja pitää vielä' toisella kädellä kiinni, mutta pakko yrittää saada nukkumaan omaan sänkyyn kun jää muuten oma uni niin pinnalliseksi ja lyhyeksi.

Noh tuttia olen koittanut tarjota, nyt 4:s malli kokeilussa, mutta ei kelpaa. Itseasiassa vaikka tämä viimeisin 0-2kk ikäiselle niin vauva saa siitä yökkäysrefleksin. Olen yrittänyt löytää tuttia joka olisi pyöreä imuosaltaan, niinkuin aventin tuttipulloissa esim.

Sellainen lyhyt nännin muotoinen saattaisi kelvatakin -ehkä. jos siis jostain sellaisen löytäisi.

Vierailija
7/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintaa matkiva. Katsos löytyykö vielä.

ikää pikkuherralla vajaa 2 viikkoa ja nyt nukahtaminen ilman tissiä ei onnistu ja muutenkin herää varsinkin illan ja alkuyön 15 min välein. Ei kuitenkaan ole nälkäinen kun imaisee muutaman kerran ja sitten taas nukahtaa.

Suloinen pieni tykkää nukkua poski tissiä vasten ja pitää vielä' toisella kädellä kiinni, mutta pakko yrittää saada nukkumaan omaan sänkyyn kun jää muuten oma uni niin pinnalliseksi ja lyhyeksi.

Noh tuttia olen koittanut tarjota, nyt 4:s malli kokeilussa, mutta ei kelpaa. Itseasiassa vaikka tämä viimeisin 0-2kk ikäiselle niin vauva saa siitä yökkäysrefleksin. Olen yrittänyt löytää tuttia joka olisi pyöreä imuosaltaan, niinkuin aventin tuttipulloissa esim.

Sellainen lyhyt nännin muotoinen saattaisi kelvatakin -ehkä. jos siis jostain sellaisen löytäisi.

Vierailija
8/8 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vk on tosi pieni. voi tarvitakkin sen pari hörppyä maitoa välillä. ei tuo ole viel huvitisuttelua. se alkanee vasta muutaman kk iästä, jos alkaa.

meil yökkäili kaikki 3 lasta tutista monta viikkoa kunnes oppivat imemään. tsempppiä!