Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hel***tti! Vaatekutsuilla kutsuemännän lapsi mahataudissa

Vierailija
03.11.2009 |

Perkele näitä ihmisiä. Vaatekutsuilla, jonne emäntä toivotti tervetulleksi myös lapset, oli kutsuemännän lapsi oksennustaudissa. Lapsi sinkoili siellä vieraiden joukossa, kunnes tuli sanomaan että taas tuli oksennus lattialle. Sitten vasta tuli ilmi että tyttö oli mahataudissa. Nyt mahassa kiertää ja oma tyttöni jo ripuloi. Olen niin vihainen!!! Kurjinta on että kutsuemäntä yritti salata koko taudin. Onneksi tuli ilmi niin pesimme edes huolella käsiä, jos se jotain olisi pelatanut.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä perun tuollaiset aina jos on epäilys edes että meillä on jotain tarttuvaa.

Vierailija
2/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vielä ostitte ihan järjettömillä summilla niitä rytkyjä? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tiedottaa emännälle ja kertoa kuinka paljon käytännön vaivaa on tullut, niin saattaa seuraavalla kerralla miettiä tarkemmin. Nyt ehkä vain saattoi olla ajattelemattomuuttakin ja luottaa hyvään tuuriin ettei se tartu.

Vierailija
4/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans niin raivostuttaa tuollaiset ihmiset, jotka eivät tunne mitään vastuuta toisten terveydestä. Itsekästä, junttimaista ja typerää! Itse kyllä kerron varmasti AINA, jos perheessäni sairastetaan ja meille on tulossa vieraita.

Jotkut kun eivät tieten tahtoen halua/voi jäädä kotiin sairastamaan.

Ja joo, tiedän että taudin voi saada vaikka lähikaupassa plaa plaa plaa, mutta se,e ttä tieten tahtoen hakeutuisi mahatautiseen kämppään, niin nou nou.

Vierailija
5/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa viestiä emännällepäin että olette nyt sairaana. Jos se edes aiheuttaisi pistoksen ko. rouvan sydämessä.

Vierailija
6/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tiedottaa emännälle ja kertoa kuinka paljon käytännön vaivaa on tullut, niin saattaa seuraavalla kerralla miettiä tarkemmin. Nyt ehkä vain saattoi olla ajattelemattomuuttakin ja luottaa hyvään tuuriin ettei se tartu.

Jokainen lapsiperheen äiti tietää että mahatauti on erittäin tarttuvaa, eli varmaan ymmärsi että johonkuhun tarttuu...miksi seuraukset häntä siis kiinnostaisivat?

Vierailija
7/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans niin raivostuttaa tuollaiset ihmiset, jotka eivät tunne mitään vastuuta toisten terveydestä. Itsekästä, junttimaista ja typerää!.

Yleensä kerrotaan taudin tullessa, että tämä on tilanne, päättäkää itse tuletteko vai ette. "Juu, ei haittaa yhtään, me tullaan". Ja heidän lapset valuu räkää leukaan asti jo ovella, tervetuloa vaan tuomaan lisää tauteja. Vanhemmat ei sano etukäteen mitään. Kiva saada astmaatikollemme lisää harmeja.

yritetään siis vältellä heitä suurin osa vuodesta, joskus kesällä nähdään...

Vierailija
8/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ihan uskomattoman itsekkäitä. Sitäpaitsi jos oma lapseni olisi kipeä, ei tulisi mieleenkään keskittyä muuhun, kuin hänen hoitamiseensa. Olipa ahne äiti.

Vierailija
9/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritän aina kysyä tutuilta, etä ootteko sairaana. Olen ikävien kokemusten kautta huomannut etteivät ikinä mainitse etukäteen vaan yleensä vasta tavatessa huomaa, että kipeitä ovat.

No tämän seurauksena minulla on sitten neurootikon ja ihme vouhottajan leima otsassa, hohhoijaa :(

Vierailija
10/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko juuri nyt sairaana niin, että ei pahoita heidän mieltään? Tuskin kukaan haluaa turhaan näitä tauteja vaivoikseen. Pitääkö mun alkaa näille välinpitämättömiksi tietämilleni soittamaan joka kerta ennen tapaamista että ootteko terveenä?

Vierailija
11/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteessa aloitan itse aina rela tabletit koko perheelle..itse olin töissä viikonloppuna ja työkaveri sano vuoron lopussa että onpa ollu kauhee päivä kun vatsatauti päällä ja oksentanu vessassa vähän väliä:(itsellä kiersi maha pari päivää,mutta ei tarvinnut oksentaa kun aloitin heti relat..

Vierailija
12/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut joku perheenjäsen sairaana, niin olisin siirtänyt kutsuja. Mullekin kävi nyt viimeisillään raskaana ollessa niin, että mentiin anoppilaan syömään ja olivat siellä ihan hirveässä räkätaudissa, josta eivät olleet maininneet mitään. Se ei ihme kyllä tarttunut, mutta otti pahasti aivoon, kun odottelin että tarttuuko.

Vierailija
13/13 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa.

Sitten on niitä, jotka ovat terveitä, vaikka on nuha. No, enhän minä sairas ole. On vaan tämä nuha/yskä/kurkkukipu. Eli osa luulee, että tarkoitan muka kuumetta. Siis teeskentelee luulevansa,kun tivaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä