Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies vaan kritisoi ja arvostelee

Vierailija
03.01.2009 |

onko muilla koskaan näin ? meillä on illalla meno juhliin ja kävin ostamassa uuden puseron iltaa varten, no kuulemma aina ostan samanlaista vaatetta, oli tosi ilkeä kun tulin kaupoilta. mies itse ei todellakaan ole mikään hyvin pukeutuja, joten ei olisi varaa arvostella. vituttaa koko mies ja tuntuu että koko iltakin on pilalla kun koko ajan saa kuulla arvostelua.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua että menette juhliin ja näytät siellä muiden miesten silmissä hyvältä ja säteilevältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi