Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska se vauvakuume oikein tulee?

Vierailija
03.11.2009 |

Odotan esikoistani ja olen neljännellä kuulla raskaana. Mietin että koska se vauvakuume oikein iskee? Olen 32-vuotias enkä ole koskaan kokenut vauvakuumetta. Mitä se oikein on? Lapsi on kyllä erittäin toivottu.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume tuli synnytyksen jälkeen (hormonit...).

Vierailija
2/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kuitenkin tulla vaikka on jo raskaana :).

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo seitsemäs kuukausi menossa enkä vieläkään ymmärrä hössöttää yhtään. Tuntuu, että muut äitikaverit pitää mua jotenkin kylmänä tai muuten vaan outona kun en saa sössötyskohtausta jokaisesta vauvajutusta mistä keskustellaan. Ei vauvat ole mun silmissä mitenkään yli-ihania tai kaikki mitä ne tekee olis automaattisesti tosi söpöä. Ehkä mun pitää sit kans odottaa sitä synnytyksen jälkeistä elämää vaan? :)

Vierailija
4/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä. Ja vauvakuume iski sillä sekunnilla kun näin poikani synnytyksen jälkeen. Oli niin ihana ja täydellinen ja siitä se lähti. Raskausaikana en oikein osannut ajatella koko asiaa ollenkaan konkreettisesti.

Vierailija
5/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 ja lapseton. Tosin perheessäni on lapsia, ei vain omia.

Vierailija
6/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuume tuli synnytyksen jälkeen (hormonit...).

Vierailija
7/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka nopeasti tärppäsi?

Vierailija
8/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkunsa vauva sai hoidon avulla.

Vierailija
9/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että osa myöskään ei esim. koskaan rakastu niin, että sydän pompottaisi eikä saisi unta koska on niiiiin rakastunut. Jotkut ei myöskään saa mm. orgasmia.

Olen itse onnellinen siitä, että minulle on suotu sekä vauvakuumeet, rakastumiset että orgasmit ;) Vaikka etenkin kahdesta ensin mainitusta on joskus myös vaivaa.

t. nyt 3-kymppinen, ekat vauvakuumeensa jo 15v iässä "kärsinyt"

Vierailija
10/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisellasi äidillä on varmaan paremmat lähtökohdat siihen, että kaikki ei olisikaan koko ajan 100% ihanaa, kuin sellaisella, joka on liihotellut vauvaunelmissä viimeiset 10 vuotta.

Vierailija
11/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsia on jo kaksi ja lapsiluku on täynnä. Eli nyt rupean haikailemaan vauvasta, kun tiedän, etten enää sellaista saa... Molemmat lapset on toivottuja, mutta eivät tosiaan minkään vauvakuumeen tuloksia.

Vierailija
12/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain molemmat lapset heti, kun heille annettiin tilaisuus. Olen miettinytkin, että olisko vauvakuumetta ruvennut tulemaan, jos raskautuminen ei olisi ollut niin nopeaa.

kun lapsia on jo kaksi ja lapsiluku on täynnä. Eli nyt rupean haikailemaan vauvasta, kun tiedän, etten enää sellaista saa... Molemmat lapset on toivottuja, mutta eivät tosiaan minkään vauvakuumeen tuloksia.

Vierailija
13/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vielä vauvakuumetta tullut, esikoinen on pian 8kk. Halusin lapsen, muttei se ollut mitenkään "kuumeista".

Tulin raskaaksi heti, kun ehkäisy jätettiin pois.

Ja kyllä rakastun ja ihastun ja saan orgasmeja.

Tosin tuosta rakastumisesta tuli mieleen, että ainut suhde (edelleen samassa suhteessa) joka on oikeasti toiminut, on alkanut hiljakseen enkä ensi näkemällä rakastunut tulisesti ja intohimoisesti.

Vierailija
14/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että muut äitikaverit pitää mua jotenkin kylmänä tai muuten vaan outona kun en saa sössötyskohtausta jokaisesta vauvajutusta mistä keskustellaan. Ei vauvat ole mun silmissä mitenkään yli-ihania tai kaikki mitä ne tekee olis automaattisesti tosi söpöä. Ehkä mun pitää sit kans odottaa sitä synnytyksen jälkeistä elämää vaan? :)

Toivottavasti musta ei _ikinä_ tule tuommosta. Kyllä mulle riittää se että olen kovasti lasta toivonut ja nyt se on tulossa ja olen siitä onnellinen - ei kai mun tarvi jonkun yleisen oletuksen takia muuttua pelkästään vauvoja näkeväksi ja ajattelevaksi lässyttäjäksi? Esim. kaikki vauvat ei musta suinkaan ole söpöjä, mutta en kyllä koe sitä miksikään ongelmaksi. Kuitenkin koen että mulla tietyllä tavalla on kauan ollut vauvakuume, riippuu tietysti että miten se määritellään. Itse en miellä sitä tilaksi jossa ei enää näe eikä kuule muuta kuin vauvoja..

Vierailija
15/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nr 16:lla rv 16+2.

Vierailija
16/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuume kiinni siitä kuinka kauan yritystä ennen raskaaksi tuloa :).

Vierailija
17/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimuksesi mukaan orkut, ihastumiset ja vauvakuume ovat jotenkin kytköksissä toisiinsa? Voi huokausten huokaus. Orkkuja riittää, järjettömästi ihastunut ja rakastunut olen kymmeniä kertoja, mutta vauvakuumetta ei varsinaisesti ole koskaan tullut, ei esikoisen kanssa eikä nyt tosikoisenkaan. Ehkä sä olet jotenkin poikkeuksellisen voimakkaasti biologiasi orja?

Vierailija
18/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/19 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ennemminkin temperamenttiin. Mä koen kaiken jotenkin laimeasti, eikä vauvakuumetta mulla tullut kun vasta joskus tokan lapsen jälkeen.Mietona. pystyn elämään sen kanssa ilman pakkoa hankkiutua raskaaksi.

Rakastunut olen kerran, ehkä, joo,kai, koska järjellä sen aikasia touhuja ei voi selittää. Mutta mitään maanjäristyksen kaltaisia tunteenpauhuja, nope.

tutkimuksesi mukaan orkut, ihastumiset ja vauvakuume ovat jotenkin kytköksissä toisiinsa? Voi huokausten huokaus. Orkkuja riittää, järjettömästi ihastunut ja rakastunut olen kymmeniä kertoja, mutta vauvakuumetta ei varsinaisesti ole koskaan tullut, ei esikoisen kanssa eikä nyt tosikoisenkaan. Ehkä sä olet jotenkin poikkeuksellisen voimakkaasti biologiasi orja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän