Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisit äitinä jos miehesi ilmoittaisi

Vierailija
03.11.2009 |

olevansa homo ja onnellinen uuden kumppanin kanssa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinä. En kai sen kummemmin toimis ku jos ois uusi nainen. Yrittäisin mahdollisimman sopuisaa eroa, ettei lasten tarvitsisi kärsiä kohtuuttomasti. En minä muuta osaa sanoa.

Vaimona kokisin varmaan ihan samat tuskat kuin jos mies ilmoittais että on toinen nainen. Ja tietty olisi epäuskoinen olo. Toisaalta ainakin näin teoreettisesti mietittynä, harmittelisin varmasti sitä, että miehellä meni näin kauan asian käsittämiseen/hyväksymiseen. Sitten ihmettelisin, missä ihmeen välissä hän on edes pystynyt löytämään uuden rakkaan... ;)

Vierailija
2/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme jos avioparit eroavat ja ajautuvat vaikeuksiin. mammat ottaa kaiken niin HELVETIN vakavasti ja kirjaimellisesti mitä mies ikinä heittääkään!!! ottakaa jo vähän höllemmin hei. toikin oli varmaan vaan joku tollanen heitto,pohdinta vain. tuskin mikään vakava. naurattaa nää surumieliset hymiöt täällä ja että " kannattas ohjata miehes psykiatrille" tyyppiset jutut. ei ihme että miehenne sortuu pettämään,jopa minä nuorena 21v äitinä tajuan tälläiset aisat parisuhteen kannalta,vai kirisitääkö ikä pipoa.aijai,tulee niitä ryppyjäkin liiasta murehtimisesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin tyytyväisempi jos se uusi olisi mies kuin nainen.

sen uuden miehen kanssa voisin jopa kuvitella tulevani toimeen, mutta uutta naista en haluaisi nähdä enkä haluaisi naisen olevan lasteni kanssa.

tottakai suuttuisin ja olisin surullinen yms......

Vierailija
4/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvottaa minua. Mun mielestä homot on noin yleensä ottaen ihan fine, mutta ei naisia hyväksikäyttävät homot, jotka esin tekevät kakarat jonkun sinisilmäisesti rakastuneen naisen kanssa ja sit toteavatkin, että hups, mä oonkin homo. Järkyttävää.

Vierailija
5/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin enää rakasta miestäni. Se olisi helpottava syy erota.

Vierailija
6/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää ystävinä, kerrottais asia lapsille ja se siitä... Tunnen useamman tällasen perheen eikä niillä isompia ongelmia ole. Suurempi ongelma on jos mies yrittää pitää heterokulissia väkisin yllä...

Vierailija
7/24 |
04.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saisi nähdä lapsiaan. Pervoa.

Millä vuosisadalla sä elät???

Vierailija
8/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että mua kuvottaa koko ajatus. Tuntuu että iaä on pettänyt lapset, ei heillä ollut tuollainen isä alunperin. Tätä kuvotusta toki lisää se että isin uusi onni on saman ikäinen kuin esikoiseni.

Vierailija
9/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti olla että "mun exä teki näin."

2

Vierailija
10/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimona saattaisin vähän järkyttyä mutta minkäs sille mahtaa.

Vierailija
11/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittomme, keskinäinen (romanttinen) rakkautemme ja seksielämämme olisi ollut emotionaalisesti yksipuolista ja kokisin oloni huijatuksi, loukatuksi ja pöyristyneeksi. Haluaisin vastauksia siihen, miksi hän on halunnut ryhtyä parisuhteeseen kanssani ja miksei hän kunnioittanut minua ja minun tunteitani tarpeeksi ollakseen rehellinen.

Toisaalta, jos mies olisi siis bi-seksuaali, ei pesunkestävä homo, tilannehan ei eroaisi mitenkään siitä, kun pitkässä liitossa oleva rakastuu johonkin uuteen kumppaniin. Käsittelisin siis asian silloin ihan samalla tavalla, kuin jos mieheni ilmoittaisi rakastuneensa sihteerikköönsä.

Vierailija
12/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt vaikuttaisi aika monella tavalla.

Vierailija
13/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittomme olisi kuitenkin ohi, koska mies olisi löytänyt uuden kumppanin jonka kanssa on onnellinen. Heteronaisen ja homomiehen liiton jatkamisessa ei myöskään ole mitään järkeä. Vaimona surisin.

Vierailija
14/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toinen mies olisi helpompi tilanne kuin toinen nainen, ainakaan silloin kyse ei olisi minusta ja minun riittämättömyydestäni. Olisi helpompi hyväksyä uusi puoliso, jos tämä olisi mies.

Äitinä olisin surullinen siitä, että lapset menettävät perheensä, vaikka isä ja äiti tietysti edelleen ovat olemassa ja mieheni on sen tyyppinen, että varmasti olisi käytännössäkin mukana elämässämme.

Vähän enemmän ymmärtämistähän siinä olisi lapsilla, homopareja ei ole meillä ihan lähituttavissa. Meidän 5 v kyllä tietää sen, että perheitä on myös sellaisia, joissa vanhemmat ovat samaa sukupuolta.

Vierailija
15/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies olisi helpompi naisena hyväksyä kuin toinen nainen. Jotenkin se kävisi vähemmän itsetunnolle, kun kyse ei olisi siitä, että naisena en riitä...

Mä itseasiassa tiedän kaksi tälläistä tapausta ja molemmissa alkushokin jälkeen ero oli aika helppo tai ainakin ovat säilyneet hyvinä ystävinä. Sen sijaan yhtään ystävinä jatkanutta avioparia, jossa miehellä oli uusi nainen, en tiedä.

Vierailija
16/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaisto jota ei voi vastustaa tai jos vastustaisi olisi onneton siitä että ei voi olla oma itsensä. Jos olisin liitossa se olisi yhtä kauheaa kuin muukin eroaminen, mutta luulisin että välit eksään ei olisi niin riitaisat.

Vierailija
17/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nimittäin enää rakasta miestäni. Se olisi helpottava syy erota.

Vierailija
18/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin hiljattain ja ex-vaimo muutti lesbosuhteeseen suoraan...

T: eronnut mies

Vierailija
19/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiaan. Pervoa.

Vierailija
20/24 |
03.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan tosissani olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme